Trzy typy zerwania z serialami.


1. Zakochałam się w serialu od pierwszego odcinka, ale z sezonu na sezon czar coraz bardziej pryskał.

Najgorsze, co może nas spotkać to zawiedzenie się na ulubionym serialu. Dajemy mu drugą szansę, trzecią, setną, a tu coraz gorzej. Rwiemy włosy z głowy, przekonujemy się, że to przecież nasz ukochany serial i nie możemy sobie odpuścić nowego odcinka. Niestety w końcu nadchodzi ten moment, gdy oglądanie go staje się męczarnią, a my wspominamy z łezką w oku minione sezony.

Ja najbardziej zawiodłam się na „Pamiętnikach wampirów”. Jest to serial, który wiernie śledziłam od pierwszego odcinka. Jeszcze, jako nastolatka podkochiwałam się w przystojnych wampirach i to wcale nie, dlatego, że była na to moda.  Kibicowałam ulubionym paringom. W dniu, kiedy miał wyjść nowy odcinek nie myślałam o niczym innym i szybko biegłam ze szkoły do domu.  Jednak pewnego dnia nadszedł ten moment, gdy serial strasznie obniżył poprzeczkę, lub ja w końcu dorosłam i nie mogłam patrzeć na tę telenowelę.  Czasem zainteresuję się o główne wątki, ale to już moje pozostałości z wielkiej miłości do tego serialu.



Drugim takim serialem są „Słodkie kłamstewka”. Na początku miały ogromny potencjał, trzymały w napięciu i człowiek nie spał po nocach, bo obsesyjnie chciał rozwiązać zagadkę - Who is A?!. Niestety twórcy za bardzo namotali i chyba sami nie wiedzieli jak wybrnąć z tego z twarzą. Z każdym sezonem coraz więcej pytań i stanowczo za mało odpowiedzi.  Wiele obietnic ze strony scenarzystów i jeszcze więcej skwaszonych min fanów. W końcu powiedziałam dość i więcej nie wróciłam do tego serialu.



2. Zabawa w podchody.

Dość interesująca sytuacja, ale do pewnego momentu. Oglądasz nowy serial, wciągasz odcinek za odcinkiem, nie śpisz po nocach i nagle trzeba czekać na kolejny sezon. W końcu jest, odpalasz i… jedna wielka nuda. Kolejny odcinek jeszcze gorszy, następny-fatalny. Ok, rozstajecie się w zgodzie. Po kilku miesiącach słyszysz od znajomych, że właśnie w tym nudnym serialu dzieją się akcje nie z tej ziemi. Nadrabiasz w tempie ekspresowym by w końcu obejrzeć ten świetny odcinek. Faktycznie, jest super, a następnie znowu kilkanaście nudnych odcinków i tak w kółko. Nadchodzi zniechęcenie i kolejny serial wpada na czarną listę.

W moim przypadku było to „Once upon a time”. Pięknie zapowiadający się serial z bajkowymi motywami.  Bawiłam się z nim bardzo długo i nawet przystojny kapitan Hook nie potrafił zatrzymać mnie na stałe.


Kolejnym był „Suits”. Wiem, że to dobry serial, ma wielu fanów i wysokie noty, ale niestety nie w moim guście. Fakt, miał dobre momenty, ale jednak nużą mnie seriale, w którym każdy odcinek ma ten sam schemat.


3. Rzuciłam się na nowy serial, było super, ale nie na tyle by wyszło z tego coś długoterminowego.

Niby wszystko fajnie, ale czemu mam to dłużej oglądać skoro są ciekawsze seriale? Zaczynasz oglądać jakiś serial, wciąga, ale jednak, gdy kończy się sezon, szybko o nim zapominasz. Koniec końców, budzisz się w momencie, gdy już jest z 5 kolejnych sezonów, a Twój grafik jest zbyt napakowany innymi serialami. Nie ma gdzie go upchnąć, więc odsyłasz go z kwitkiem. Tak się kończy wasza przygoda.

Mam w swojej kolekcji kilka takich seriali. Na pewno to będzie „Reign”. Fajny, kostiumowy serial, głównie ten klimat przyciąga i kilku przyjemnych dla oczu aktorów. Niestety akcja szła nie po mojej myśli, więc serial zakończył się dla mnie na jednym sezonie.



  „Hannibal” – sama nie wiem, co było z nim nie tak. Ciekawy pomysł, wciągające wątki, ale chyba jestem mięczakiem, bo nie mogłam znieść ciągłego widoku krwi i świeżego mięcha. Dałam radę obejrzeć tylko kilka pierwszych odcinków.



„Agenci T.A.R.C.Z.Y” – jestem wielką fanką Marvela jednak serial nie oczarował mnie tak jak filmy. Możliwe, że teraz jest o wiele ciekawszy, ja zrezygnowałam z niego podczas pierwszego sezonu. Brakowało mi superbohaterów. To dopiero byłoby coś gdyby taki Iron Man czy Thor gościnnie pojawiali się w serialu. 

24 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co ze mną nie tak, ale nie umiem zatrzymać się przy jednym serialu :D Dużo było takich, które zaczynałam, a nagle przestawałam oglądać, bo nie miałam czasu, a potem o nich zapominałam. Może seriale nie są dla mnie? A może po prostu nie natrafiłam na taki, który by mnie faktycznie wciągnął ^^
    Świetnie piszesz! <3 pozdrawiam i zapraszam! :) http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że każdy w końcu znajdzie serial dla siebie. Na początku również miałam z tym problem, a potem poszło lawinowo. ;) Bardzo dziękuję za te miłe słowa i również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ja kocham Teen Wolfa,ale brakuje mi na niego czasu! ;c
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Teen Wolf jest genialny i nawet pisałam o nim w pierwszym poście. Jedna z serialowych perełek. :D
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Większość seriali, które wymieniłaś oglądam, więc tak:
    TVD, faktycznie. Już od jakiegoś czasu są mega nudne, mam wrażenie, że od momentu kiedy skończył się w TVD wątek Pierwotnej rodziny Michaelsonów. Na szczęście teraz jest ostatni sezon. I dobrze, niech skończą go z klasą, wszystko musi się kiedyś kończyć :)
    Co do PLL totalnie się NIE zgadzam :D Serial cały czas jest wciągający i ciekawy, a Summer of Answers faktycznie był latem odpowiedzi. Przecież wiadomo już kim jest A. Z wszystkich jakiś "niedopałów" też się wywinęli, więc według mnie jest ok. Teraz z niecierpliwością czekam na kolejny sezon, radzę ci spojrzeć na zapowiedzi bo zapowiada się mega! :D
    Potem kojarzę "Suits", na których temat się nie wypowiadam, bo oglądałam tylko kilka odcinków w przelocie; Moja mama oglądała ten serial.
    Hannibal był przecudownym serialem. Cały czas trzymali wysoką poprzeczkę, serialu też jakoś niemiłosiernie nie przedłużali tylko normalnie zakończyli. Ja tam nie mam oporu przed krwią, porozciachanymi ciałami i ogólnie schizowymi odcinkami :D
    Co do Agentów, ja z kolei nie widziałam żadnego filmu. Jestem wierną fanką serialu, szkoda że skończyłaś na 1 sezonie, bo im dalej tym lepiej. Serio. Teraz jest tam masa ludzi z mocami, w głównej obsadzie również się tacy znaleźli :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak rozwiniętą odpowiedz! Również uważam, że TVD pogorszyło się po odejściu pierwotnych i stworzeniu całkiem osobnego serialu o nich. ;)
      Słodkie kłamstewka zakończyłam może na 3-4 sezonie, wiem, że już wyszło na jaw kto jest A, ale wcześniej producenci strasznie motali i co wakacje miała być odpowiedz. ;)
      Jesteś kolejną osobą, która mnie kusi by wrócić do Agentów T.A.R.C.Z.Y, ech, tak dużo seriali, a tak mało czasu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. ja rzadko patrze na seriale z powodu braku czasu ;( obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szkoda, że doby nie da się rozciągnąć. ;)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  6. nie znam tych seriali,aż dziwne xD
    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko ogladam seriale a z podanych nie widziałam rzadnego, ale znam opisywane sytuacje:) ogladam anime co też jest serialami z odcinkami i seriami :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja żadnego nie znam :D
    jakoś nie ciągnie mnie do oglądania seriali :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z tych seriali ale oglądam inne ! :)
    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja własnie miałam się zabrac za te "Słodkie kłamstewka"

    Zapraszam na posta ! ♥ OFFICIAL PATTY ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że każdy sam musi coś obejrzeć by wyrobić swoją opinię. Nie ma co całkowicie wzorować się na innych osobach.;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. No dokładnie się z Tobą zgadzam! Skończyłam w połowie 3 sezonu Once Upon A Time i mimo, że kocham Kapitana Haka nie ciągnie mnie, żeby dalej trwać w tym "związku". Natomiast "Agenci T.A.R.C.Z.Y" to jedno z większych rozczarowań serialowych jakich doznałam. Sama wielbię Marvela i DC, ale to co zaserwowali w "T.A.R.C.Z.Y"... po prostu rozczarowujące. Nosz ile można oglądać Coulsona? xd Ja rozumiem "HYDRA", spiski i ogólnie fajnie wyjaśnione relacje, później Inhumans, ale chyba nie tego się spodziewałam. No cóż.
    Z komiksowych seriali polecam również: "Arrow", "The Flash" i "Gotham" <3

    Pozdrawiam Cię serdecznie koleżanko, która trwa w miłości do komiksów i fantastyki!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Arrowa i Gotham <3 Również Daredevil bardzo przypadł mi do gustu i czekam na kolejny sezon. ;)
      Również pozdrawiam i dziękuję za tak obszerny komentarz!

      Usuń
  13. Jeju Ian jest zawsze tak przystojny! <3
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba jakiś obejrzę z tych co podałaś - wszystkie moje się skończyły:(

    http://alexonline167.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również zawiodłam się na "Pamiętnikach Wampirów". Pierwsze trzy sezony były cudowne, znam wszystkie odcinki na pamięć, obejrzałam te pierwszy trzy sezonu setki razy. Czwarty sezon jeszcze był w miarę, nie był ani dobry, ani zły, ale to co zrobili temu serialowi w piątym i szóstym sezonie to jakaś tragedia, moim zdaniem siódmy sezon będzie jeszcze gorszą klapą... ale i tak będę go oglądała z czystej ciekawości jak to psuje Plec taki dobry serial. Dla tego serialu nie ma już chyba ratunku, mam nadzieję, że zakończą ten serial na siódmym sezonie. :) Teraz zamiast TVD oglądam The Originals (spin-off pamiętników) jest całkiem spoko. Oglądam tak samo jak Ty "Słodkie Kłamstewka" właśnie kończę 3 sezon. :) Once upon a time” oglądałam cały pierwszy sezon, a tylko dlatego, że spodobał się mojej młodszej siostry, jak dla mnie serial bez rewelacji. :) Oglądam również "Reign”, bardzo podoba mi się ten serial, chociaż w połowie drugiego sezonu strasznie zaczęła mnie irytować Maria. :) Aktualnie moim ulubionym serialem jest 'Gra o Tron", czasami muszę zamykać oczka, bo się boję, najlepsze w nim jest to, że nie można przewidzieć co się stanie i to jest najlepsze, aż chce się oglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do TVD zgadzam się z Tobą w 100%. Również kocham 3 pierwsze sezony i znam je na pamięć, kolejne są coraz gorsze...Ostatniego już nawet nie obejrzałam. Również lubię Grę o tron, zarówno serial jak i książki. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka