Fight.


   Ostatnio natknęłam się na parę informacji o nowym filmie Marvela, Kapitan Ameryka: Civil War. Akcja filmu rozgrywa się po wydarzeniach związanych z rebelią Ultrona (Avengers: Czas Ultrona). Wprowadzona zostaje ustawa o konieczności rejestracji superbohaterów i ujawnieniu ich tożsamości. Kapitan Ameryka staje na czele obozu przeciwko rejestracji, ponieważ uważa, że narusza ona wolność ludzi takich jak on. Doprowadza to do konfliktu ze zwolennikami prawa, na których czele stoi Tony Stark.
   Po której stronie byście stanęli? Ja od dziecka szaleję, za Tonym, więc i w tej walce go nie opuszczę.


„Don't you start no fight, cause I'm Iron Man... and I'll win the fight”

Jak w cytacie, człowiek z żelaza wygrywa każdą bitwę. W postać wciela się niezastąpiony Robert Downey Jr., który moim zdaniem urodził się po to by zagrać tego filantropa. Czemu właśnie to Iron Man jest moim pupilkiem? Bo jest to postać, która na początku wcale nie zapowiadała się na superbohatera. Był zapatrzonym w siebie miliarderem, fakt inteligentnym, ale jednak został ukazany, jako typowy playboy. Dopiero pod wpływem wydarzeń przeszedł wewnętrzną przemianę i pokazał, że dla wyższego dobra jest skłonny do poświęceń. No i nie zapominajmy, że stał się superbohaterem tylko dzięki swojemu geniuszowi, nie urodził się niezwyciężonym bogiem. Może się pochwalić dobrze wyposażoną szafą, mowa tu o zbrojach, które sam stworzył, każda na inną okazję i z masą przydatnych funkcji. Nie da się również ukryć, że Stark ma najlepsze poczucie humoru ze wszystkich Mścicieli oraz obłędny uśmiech i błysk w oku.


Z racji tego, że Civil War jest kolejnym filmem opowiadającym głównie o Kapitanie Ameryce, można się spodziewać, że to on wygra wojnę domową. Nie znalazłam za wielu potwierdzonych informacji, głównie spekulacje osób, które przeczytały komiksy, ale wiadomo, że film tylko inspiruje się komiksem, nie jest jego adaptacją.

Na ten moment najprawdopodobniej po stronie Starka ma stanąć:
  • War Machine
  • Vision
  • Spider Man
  • Black Panther
  • Crossbones
  • Helmut Zemo

Natomiast po stronie Kapitana:
  • Black Widow
  • Hawkeye
  • Scarlet Witch
  • Falcon
  • Winter Soldier
  • Charon Carter
  • Ant-Man

   Podejrzewam, że nie jest to stały skład i wiele postaci będzie zmieniać zdanie w trakcie wojny co przechyli szalę zwycięstwa dla jednej z grup. Film będzie wspaniałym widowiskiem dla ludzi, którzy uwielbiają superbohaterów, a tym razem będzie ich wielu na kinowym ekranie, czyli to, co tygryski lubią najbardziej. Osobiście nie mogę się już doczekać, a wy? 




25 komentarzy :

  1. Produkcji marvela i to jeszcze z Iron Manem nie przegapię! :)
    Również obserwuję

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tylko czekam na Civil War! No i Deadpoola, Thora 3, Avengersów 2 i 3, Batman vs Superman i jeszcze parę innych. Również od zawsze kocham Irona (chyba na równo z Batmanem) więc tak samo jak Ty, zawszę stanę po jego stronie. Mam nadzieję, że film będzie rewelacyjny, chociaż prawdę powiedziawszy lekko się obawiam. Obym nie wykrakała! W każdym razie... BĘDZIE SIĘ DZIAŁO!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post jak i blog,
    +zapraszam do siebie
    http://imnotafraidanymore147.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra ciąle mi mówi o tym filmie i na pewno wybieram się z nią do kina na niego! Uwielbiamy produkcje Marvela - co prawda mamy innych faworytów, ale obie niestety nie jesteśmy po stronie Starka :)
    Trzymaj się ciepło i również obserwuję! :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Slyszalam o tym filmie i chyba się na niego wybiore! :D

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa pt. "Snow white":
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/snow-white.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie słyszałam o tym filmie,
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie oglądałam serii tych filmów, jakoś za nimi nie przepadam.. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie za bardzo przepadam za takim kinem :) Preferuję dramaty i komedie ;)

    Obserwacja za obserwację ? ;3 Daj znać u mnie ;)

    [mój blog ---> KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam takie kino! Czekam! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tym filmie, ale wydaje się być ciekawy. Może się na niego skuszę. :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym filmie, ale coś widzę, że nie jest w moim klimacie ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym filmie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym filmie ! ♥

    http://daydreamingpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy film muszę koniecznie obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy film muszę koniecznie obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie przepadam za tego typu filmami :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam wcześniej o tym filmie, ale może być ciekawy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie za bardzo przepadam za tego typu filmami ;)

    http://frenzyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super
    Zapraszam http://nicolbey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też byłam na tym filmie przedwczoraj z klasą :)
    Podobał mi się, lecz uważam, że pierwsza część była lepsza :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zostałaś nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD na moim blogu http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka