Jesienne nowości serialowe.

   

  Wielu blogerów wypowiada się na temat zalet i wad jesieni. Nie wiem, czy to taki obowiązek, czy po prostu pomysł na nowy post. Ja się przyznam, że kocham tę porę roku. Czemu? Bo otrzymuję kolejną porcję nowych seriali wraz z kontynuacją tych starych. Jest to najlepszy okres dla takich geeków jak ja. Po nudnych wakacjach, gdy tylko nieliczne seriale są nadawane, a o nowych nawet nie ma, co marzyć, nadchodzi piękna jesień, wraz z pokaźnym serialowym dobytkiem. Na szczęście pomyślała o tym, by wraz ze sobą przyprowadzić długie wieczory, podczas, których można obejrzeć te wszystkie nowości. W weekend udało mi się zerknąć na kilka świeżaków i już mam mówię, czy zostanę przy nich na dłużej.

Scream Queens
Serial chyba najbardziej reklamowany ze wszystkich nowości. Z każdej strony atakowały mnie plakaty promocyjne i informacje o znanych aktorach, którzy w nim zagrają. Ogólny zarys fabuły brzmiał bardzo obiecująco, więc nie mogłam się doczekać dnia premiery. Niestety podczas oglądania czułam się jak dziecko, któremu obiecano piękne fajerwerki, a otrzymało lekki niewypał, który robił wiele hałasu i nic poza tym. Miał być horror – mamy masę przerysowanych morderstw, dokonanych na wiele absurdalnych sposobów. Miała być komedia – mamy same infantylne sceny, które z założenia miały być śmieszne, ale dla mnie są wręcz żałosne. Może coś jest nie tak z moim poczuciem humoru, ale niestety z minuty na minutę czułam się coraz bardziej zniesmaczona tym serialem. Jedynym powodem do dalszej kontynuacji jest dla mnie motyw tajemnicy. Już w pierwszym odcinku pojawia się wiele pytań, a ich odpowiedzi mogą być bardzo zaskakujące i korzystne dla poziomu serialu.


American Horror Story: Hotel

Może i nie nowość, ale każda osoba, która zapoznała się z tym serialem, wie, że jest on podzielony na osobne serie, opowiadające całkiem różne historie. Pierwsza zrobiła na mnie ogromne wrażenie, jest chyba najbardziej przerażająca i ma świetną obsadę. Głównie przypadł mi do gustu Evan Peters, który wcielił się w psychopatę Tate’a. Akcja najnowszego sezonu odbywa się w nawiedzonym hotelu, którego dziedziczką jest sama Lady Gaga. Po pierwszym odcinku mogę stwierdzić, że twórcy zaczęli bardziej stawiać na perwersję i szokowanie niż intrygi. Gdzieś zniknął ten straszny klimat serialu, a w zamian za to mamy nadmiar seksu, krwi i przemocy.  Mam nadzieję, że był to tylko chwyt marketingowy, by na wstępie przyciągnąć jak największą liczbę osób, a kolejne odcinki dorównają poziomem wcześniejszym seriom.


Blood & Oil

Przyznam się, że serial zaczęłam oglądać tylko ze względu na Chace’a Crawforda, którego bardzo polubiłam w kultowej Plotkarze. Rozpoczyna się w momencie, gdy młode małżeństwo wyjeżdża z rodzinnego miasta w poszukiwaniu nowego i lepszego miejsca do życia. Mają pomysł na biznes, jednak w trakcie podróży dochodzi do wypadku, podczas którego tracą cały sprzęt, w który zainwestowali swoje oszczędności. Od tego momentu starają się naprawić sytuację, ale bez informowania rodziny. Serial jest bardzo przyjemną produkcją na niedzielny wieczór. Oczywiście dla osób, które lubią dramaty, ja jednak potrzebuję więcej akcji i paru nadnaturalnych zjawisk.




 

31 komentarzy :

  1. Nie przepadam za horrorami, więc dwa pierwsze seriale zdecydowanie nie są w moim stylu i raczej mi się nie spodobają. Ale proszę proszę, sama Lady Gaga? Producenci musieli wydać niezłą kasę na produkcję takiego serialu z taką gwiazdą!
    A jeżeli chodzi o blood&oil muszę obejrzeć, bo dramaty są jednym z moich ulubionych gatunków więc może mi się spodobać :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nigdy nie oglądałem tych seriali ale na jesień mam zamiar jakiś obejrzeć myślę właśnie nad obejrzeniem American Horror Story.
    Ciekawy post
    Pozdrawiam i obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwacji)
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post :) Nigdy nie oglądałam takich seriali, ale może w najbliższym czasie obejrzę :) Obserwuje i licze na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ją i czekam na sezon AHS ♥ OBS♥
    www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zalukałam niedawno SQ i mam podobne odczucia do Twoich ;)
    Nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać :P
    Wszystko jest przerysowane, z jednej strony ma to swój urok , ale nie jest to jeden z tych seriali , na który czekasz cały tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wiadomo, że serial jest parodią, ale jednak uważam, że niektóre sceny są totalnie przesadzone i mogli ich sobie oszczędzić. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ciekawe seriale :D
    Pozdawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo może zacznę oglądać ten ostatni, wydaje się ciekawy :)
    xbrunette

    OdpowiedzUsuń
  8. You have such a nice blog! Keep up a good work! <3

    Maybe you want to follow each other via gfc?
    Let me know on my blog & I'll follow back right away.
    x
    http://www.spaventaremoda.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. żaden nie przypadł mi do gustu ale ja osobiście wielbię teen wolf i nie mogę się doczekać nowego sezonu! :D ~best-frieend.blogspot.com przy okazji zapraszam do siebie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą! Teen Wolf jest aktualnie moim numerem jeden, razem z Arrow. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Nie bardzo lubię seriali, ale ten pierwszy mnie zaciekawił :)
    Jednak po takiej recenzji chyba nie będę go szukać ;)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej samemu się przekonać, czy serial odpowiada. W końcu są gusta i guściki. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Świetny wygląd bloga ;* a post super ;) oczywiście obserwuję i miło gdybyś Ty również mnie zaobserwowała ;* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez zaczelam ogladac scream queens i mam taka sama opinie jak ty. I tez tylko ciekawi mnie kto tak naprawde zabija :) Co do AHS - obejrzalam kilka odcinkow i nie spodobal mi sie wcale, dziwny byl a AHSH jeszcze nie widzialam ale duzo ludzi sie tym 'fascynowalo' A ostatni serial napewno sobie obejrze. Jestem maniakiem ogladania seriali wiec lubie takie posty <3

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. wow
    sweet,style and smile..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  14. oo też jeden z moich ulubionych uroków jesieni! Można siąść podczas długich wieczorów i pod kocem, z herbatą nadrobić seriale!
    icemaidenx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oo też jeden z moich ulubionych uroków jesieni! Można siąść podczas długich wieczorów i pod kocem, z herbatą nadrobić seriale!
    icemaidenx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze to nie chyba nie słyszałam wcześniej o Scream Queens, więc nie wiem gdzie był tak ten serial reklamowany. Oprócz AHS to innych też nie kojarzę. Ja z Americana obejrzałam tylko pierwszy sezon i ogólnie stanęłam z oglądaniem, a mam do dokończenia jeszcze parę sezonów Pamiętników Wampirów, więc może właśnie jesień okaże się to porą roku, w której uda mi się wrócić do oglądania. Moim ulubionymi serialem jest the Friends i jak na razie nic go nie przebiło ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo, jak milo wejsc na bloga i zobaczyc swoje ulubione seriale. osobiscie stracilam glowe dla scream queens:)
    obserwuje i pozdrawiam cieplo, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oprócz AHS nie znam żadnego z seriali, o których wspomniałaś. Ale uważam, że AHS staje się coraz gorszy z każdym sezonem :(

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chace *-* Wyczuwam dodanie nowego serialu do listyyyy <333

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Większość fanów tego typu produkcji jest zapewne bardzo tymi produkcjami uradowana, mi niestety rzadko podchodzą pod gust /M

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię horrorów, po prostu się boję :D jednak ostatni serial mnie troszkę zaciekawił :3
    http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie oglądałam tych filmów :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jakoś nie przepadam za horrorami ;)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Seriale. Tak. Można o tym mówić i mówić. Ja zdecydowanie nie należę do osób, które przed tasiemcami uciekają, przeciwnie. Swego czasu oglądałam ich naprawdę bardzo dużo. Teraz już zdecydowanie mniej tego wszystkiego, nawet pokuszę się o stwierdzenie, że wcale. Cóż, studia jednak robią coś z człowiekiem.
    Ja to pamiętam jak jeszcze kilka lat temu oglądałam te szystkie meksykańskie telenowele. No i kultowy "Skazany na śmierć", "House", "Pogoda na miłość", nawet jakieś polskie produkcje ("39 i pół"!) i wiele, wiele innych, których nie sposób wymienić, bo tak dużo tego jest.
    Z przykrością stwierdzam, że nie znam żadnego z wymienionych przez Ciebie seriali. O "AHS" słyszałam, ale nigdy nie widziałam. W każdym razie pojawienie się Lady Gagi na pewno przyczynia sie do wzrostu oglądalności. Osobiście horrorów nie lubię, więc postawiłabym na numer trzeci i pewnie bym pooglądała, o ile chciałoby mi się odpalać tv w mieszkaniu (studenckie życie i problemy pierwszego świata...).
    Pozdrawiam serdecznie i cieszy mnie, że to nie jest kolejny blog z postem o jesieni!:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem na studiach i co najśmieszniejsze, właśnie na nich mam więcej czasu niż np, w liceum. Ciągle coś oglądam, czytam, to jest moja pasja i nie potrafiłabym z tego zrezygnować. ;) Również oglądałam te produkcje, które wymieniłaś. 39 i pół było jednym z lepszych polskich seriali, oczywiście moim skromnym zdaniem. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Ja już oglądałam 1 odcinek 5 sezonu American Horror Story. Przeżyłam szok. Ja nie wiem jak to opisać. Jest mega. Scream Queens poprostu czekam i czekam ! Ulubione aktorki co może być lepiej ?
    Blood And Oil jeszcze nie słyszałam a o nim ale fajnie , że już wiem .
    Zapraszam do mnie
    hipstaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie osobiście bardzo śmieszy Scream Queens właśnie przez te niedociągnięcia, przez tą żenadę :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka