Kocie gwiazdy.

   

   Muszę się przyznać, że jak zobaczyłam tę plakietkę w Empiku to wybuchłam histerycznym śmiechem. Jeszcze przed wakacjami posiadałam jedną domową kotkę, która na każdym kroku udowadniała mi jak bardzo mną gardzi, gdy podawałam jej jedzenie, na które aktualnie nie miała ochoty. Stawałam na głowie by zadowolić moją kapryśną kocicę i w końcu zasłużyć na jej względy. Już wtedy wiedziałam, że człowiek jest po prostu szalony, gdy decyduje się na kota i pozwala mu sobą rządzić. A co ma zrobić, gdy niespodziewanie pojawiają się trzy kolejne? Pewnego słonecznego dnia, wychodzę na ogród, a tam w krzakach leży inna kotka i dwa małe. Nie wiedziałam, czy szczerzę się ze szczęścia, czy po prostu zwariowałam. Od tego momentu stałam się pełnoetatową posiadaczką czterech cudownych kotów. Maluchy były moim oczkiem w głowie i potrafiłam się na nie gapić godzinami. ,,Obcując z kotem, człowiek ryzykuje jedynie to, że stanie się wewnętrznie bogatszy." Nic mnie tak nie nauczyło cierpliwości i spokoju jak przebywanie z kotami. Są to bardzo płochliwe i nieufne zwierzęta, które w oka mgnieniu zamienią człowieka w drapak. Trzeba poświęcić masę czasu na budowanie więzi, każdy zły ruch może zaprzepaścić wszystko, ale nie ma wspanialszego momentu od tego, gdy kot wybiera ciebie na swojego przyjaciela. Po tym nadzwyczaj długim wstępie wymienię wam najbardziej charakterystyczne kocie gwiazdy kina. Przedstawione są dość stereotypowo, ale dzięki temu najbardziej zapadają w pamięci.

Garfieldchyba każdy zna tego grubego rudzielca? Jest ucieleśnieniem wszystkich cech, które posiadają domowe koty. Leniwy, ruszający tyłek z fotela tylko w porze karmienia, najlepiej lasagnią. Uważa, że jest panem domu i ledwo toleruje przygłupich domowników. Zarozumiały i zapatrzony w siebie. Na każdym kroku udowadnia, że nie interesuje go los psa, którego bezmyślny człowiek sprowadził do domu. Stara się go pozbyć, by znowu być w centrum uwagi Jona. Jednak pod tą grubą warstwą egoizmu pojawia się resztka wyrzutów sumienia, która popycha Garfielda do poszukiwań Odiego. Oczywiście koniec końców wcale się nie przyznaje, że mu zależało na zwariowanym psiaku.



Śnieżek
dystyngowany i zarozumiały jak to rasowe koty.  Nie wyobraża sobie mieszkania pod jednym dachem z myszą. Nie chce się narazić na kpiny ze strony innych przedstawicieli jego gatunku. W końcu on jest rasowcem i marne dachowce nie podważą jego pozycji. Kocha swoją rodzinę, ale nie akceptuje ich adopcji Stuarta. Na każdym kroku daje mu odczuć, że jest niemile widziany. Jednak w końcu dociera do niego, że wszyscy tworzą rodzinę Malutkich i gdy nowy domownik potrzebuje pomocy to Śnieżek wkracza do akcji i daje popalić wszystkim, którzy postanowili zadrzeć z jego gryzoniem.


Cheshire
– tajemniczy kocur, który pojawiał się wtedy, gdy miał na to ochotę lub coś go wyjątkowo zainteresowało. Wodził za nos Alicję zadając jej masę pytań, a po satysfakcjonujących odpowiedziach znowu rozpływał się w powietrzu.  Starał się przekonać dziewczynę, że obydwoje są obłąkani. Na dowód swojego szaleństwa porównywał się z psem, który jego zdaniem jest całkiem normalny, czyli nudny.

 

Puszek
kolejny rudzielec, który skradł serca wszystkich fanów Shreka i zasłużył na swój własny film. Różni się od domowych kotów. Jest prawdziwym drapieżnikiem, szarmancki, podstępny i wytrwały. Zamiast pazurów używa szpady. W końcu jak na kota przystało, musi zwracać na siebie uwagę i zaskoczyć naiwnego przeciwnika uroczym wyglądem. Słodki kociak w butach niejednego osobnika zwiódł na manowce, a gdy używał swojego markowego triku z oczami to wszyscy się rozpływali w zachwycie. Nieugięty w swoich działaniach, gdy chodziło o przyjaciół, dla nich zawsze rzucał się w ogień.

 

37 komentarzy :

  1. PUSZEK I GARFIELD. <3 Moi dwaj ulubieńcy, mogłabym bajki z nimi oglądać 123467654321456 razy! :D Osobiście nie mam kota i odkąd mieszkam z Narzeczonym nie mamy żadnego zwierzątka, gdyż swoje pieski zostawiliśmy rodzicom. Na razie nie mamy czasu na zajmowanie się nimi, a jak wiadomo zwierzę = obowiązki. :( Ale mam nadzieję, że za parę mies. nasz tryb życia się nieco ustabilizuje, zadomowimy się w nowym mieście na dobre i przygarniemy jakiegoś słodkiego kociaka i psiaka. :)
    Pozdrawiam!
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny świetny post ^^
    czytany z entuzjazmem ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Garfield, Stuart Malutki i Shrek - bajki mojego dzieciństwa! <3
    Nie jestem zwolenniczką kotów, ale wszystkie zwierzęta na swój sposób lubię :3 Kota kiedyś mialam, ale mam uczulenie i musiałam oddać :/
    http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te 3 koty :)
    http://zyciekubusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwóję i polubiłam Twoją stronkę na fb , zapraszam też na moją https://www.facebook.com/IsPossiblee/?fref=ts :D Oraz na bloga http://ispossiblee.blogspot.com.
    A co do kotów uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i też już polubiłam Twój fanpage. ;)

      Usuń
  6. Koty są dość zabawne, a zwłaszcza te ich rzeczywiste humorki, haha. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koty <3 garfielda pamiętam od małego , teraz puszek dość sławny , a resztę też kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koty! A te bajkowe to juz w ogole sa superasne! <33 Garfield najlepszy :3
    Bedac w Polsce musze poszukac takiej naklejki! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post;)
    Pozdawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziaki! :D Kojarzę wszystkie poza 2 <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dziecka przy Garfieldzie - team Lasagne! :D

    *Dobrej Nocy!* :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej! Mam trzy kotki! Dwa w bloku jeden w domu i dalej mi mało... Jednego też znalazłam w krzakach ale mogłam wziąść tylko jednego:( I okazał się dzikusem więc wzieliśmy drugiego.... No(: Ma na imię Imbirek.
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com
    Taka ze mnie kociiara, że mój kot ma nazwę bloga ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to właśnie chciała bym mieć kota w domu, uwielbiam zwierzęta. Narobiłaś mi teraz ochoty na obejrzenie Garfielda, świetny film.

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Salem jest czarodziejem zamienionym w kota, więc dlatego nie umieściłam go w tej notce. ;)

      Usuń
  15. Mój ulubiony to ten z Alicji z Krainy Czarów, Cheshire, ogólnie lubię tą opowieść. :) Fajna notka, nigdy bym nie pomyślała, by napisać o kotach, masz lekkie pióro i fajnie się Ciebie czyta.

    http://waniliowykoktajl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Garfield jest cudowny!
    Zapraszam do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com


    Miłego weekendu kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Garfield jest cudowny!
    Zapraszam do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com


    Miłego weekendu kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem jakąś wielką fanką kotów, ale Garfielda uwielbiam ;D
    Pozdrawiam :)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna tabliczka! :D
    Ja nazwałam swojego kota Garfield i w sumie ma kilka jego cech ;P

    BLOG ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och znam wszystkie kociaki ;3
    Najlepszy Garfield i Puszek :D
    Kiedyś miałam rudego kotka i nazywał się Zenek ;p

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kotki są super, marzę o małym Brytyjczyku:(
    Zapraszam do mnie i do klikania w linki Romwe! :) *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te kociaki!:)super plakakietka :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie 3 kociaki uwielbiam! :D Bardzo pozytywny post, aż miło się czyta! :))
    Pozdrawiam ♥
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście? :* Bardzo proszę, oczywiście się odwdzięczę! ^.^
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha, plakietka świetna xD
    Nie wiem jak to jest, bo niestety nie mam kotka ;|...
    http://marmurka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje ulubione kociaki ;)
    queen-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie koty cudne💕

    delfinekdylanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham Garfilda! :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice post!!!
    Would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Cheshire'a ^_^ o jeju jaki on jest ironiczny :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka