Pierwsza pomoc przy spotkaniu potwora.

  Halloween zbliża się wielkimi krokami, na ulice wyjdzie parada nadprzyrodzonych istot, które kolejny raz odważą się ujawnić – bądźmy wyrozumiali i tolerancyjni. Jest to jedyny dzień, gdy granica między światem ludzi, a zaświatami duchów zaciera się, więc może poznacie jakiegoś sympatycznego duszka lub małego i wrednego chochlika. Poza strasznymi istotami jest szansa spotkać Czerwonego Kapturka i inne kuso ubrane dziewoje, ale nimi nie zawracajmy sobie głowy, ewidentnie pomyliły bajki. Tego dnia ma być przerażająco i tak właśnie będzie, gdy zaszczycą nas swoją obecnością potwory z krwi i kości. Nie wiecie jak ich rozpoznać lub co gorsza, jak sobie z nimi radzić? Już wam wszystko wyjaśniam.

Wampir
– przyszykujcie się na wiele interpretacji tego osobnika. Bardzo często natchniecie się na księcia ciemności Draculę oraz kilku obsypanych mąką Edwardów. Znaki szczególne? Długa czarna peleryna i niemieszczące się w paszczy kły. Jedno jest pewne, zacznie wam wciskać kit, że pije krew syntetyczna, a tak naprawdę będzie się czaić na waszą tętnice. Zaopatrzcie się w czosnek i kilka kołków, bo wcale nie jest taki niemrawy jak na trupa przystało.



Wilkołak – tu sprawa jest trochę mocniej skomplikowana, bo można go pomylić z bardziej zarośniętym mężczyzną. Tak by nie urazić czyichś uczuć sprawdźcie, czy wyje do księżyca, a potem rzućcie piłkę lub okazałą kość. Jest szansa, że zyskacie nowego pupila lub parę cennych minut na ucieczkę.


Czarownica
– cwana kobieta, z biegiem czasu nauczyła się idealnie kamuflować, bo nie chce skończyć jak jej krewne na stosie. Jednak czasem można ją dojrzeć wśród obłoków, gdy frunie na nowoczesnej miotle wraz z kotem. Jeśli nie zaleziecie jej za skórę to nie zwróci na was uwagi, jest zbyt zajęta sabatami i ratowaniem niewinnych dusz.


Demon
– jeśli nie znacie się na demonologii i nie opanowaliście rysowania runów obronnych to módlcie się by nie spotkać takiego stwora. Możecie również kupić amulet ochronny w pobliskim sklepiku spirytystycznym albo w razie nagłej potrzeby wykonać telefon do chłopaków z Supernatural. Chyba, że demon już zdążył was opętać to po ptakach, wtedy tylko egzorcyzmy mogą was uratować.


Duch 
- również mało groźny osobnik, chyba, że wrócił z chęcią zemsty, wtedy jest skupiony jedynie na osobie, która zalazła mu za skórę, jeszcze w trakcie życia. Może być tak, że pokutuje na ziemi, za złamanie przysięgi i tylko wywiązanie się z niej pozwoli mu odejść na wieki. Nie narzucajcie się takiej zjawie, tylko wybraniec może jej się przeciwstawić.


Zombi 
- nie ma co się oszukiwać, chce tylko jednego, waszego mózgu, czyli niektórzy są bezpieczni. Bystrością nie grzeszy, ale ma bardzo wyczulone zmysły. Idzie tam gdzie jest dużo ludzi i hałasu by rozpocząć swoją ucztę. Powstrzymać go można tylko odcięcie głowy, wtedy nie będzie zdolny do ugryzienia i zamieniania was w swojego towarzysza niedoli.

32 komentarze :

  1. O, Tate Langdon!
    Świetny post! Już mam dość słuchania tylko o makijażu na Halloween...
    Ja najbardziej lubię zombie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe! Zapraszam na bloga,bo dopiero zaczynam :(

    http://happysadma123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Inaczej mówiąc: urocze stworki, które chcą się z nami zaprzyjaźnić :D

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba w tym roku przebiorę się za wampira.. Swoją drogą, halloween to świetna zabawa i na tym to wszystko ma polegać :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej zombii mam dosc zombi na dzis hahaha jestem fanka TWD i wkurzyly mnie dzisiejszy a raczej wczorajszy odcinek, nie wiem czy tez ogladasz the walking dead? :D Ja w Halloween bym chciala gdzies z kims na jakas impreze isc ale jedna kolezanka w Polsce a reszta kolezanek w zwiazkach wiec wychodzi na to ze bede spedzac to w domu pewnie przy jakims serialu hihih :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja po dzisiejszym odcinku miałam ochotę wyrzucić komputer przez okno. Jak zwykle denerwują odbiorców. :D

      Usuń
    2. Mialam to samo :( Mialam nadzieje ze to mu sie tylko sni :(

      Usuń
  6. Jak zwykle świetny post ^^
    Uwielbiam tu wpadać :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Niesamowicie mnie motywują takie komentarze. ;)

      Usuń
  7. Czy ja już Ci mówiłam, że z przyjemnością czytam każdy Twój post i z równie wielką niecierpliwością czekam na każdy nowy? Nie? No, to mówię teraz. :D
    Uwielbiam styl w jakim piszesz. Większość postów jest "z przymrużeniem oka" i takie uwielbiam najbardziej. Trochę się pośmiałam czytając tą notkę. Jesteś moją Ulubienicą! :)
    Pozdrawiam. :*
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że moje wypociny tak Ci przypadły do gustu.Twoje słowa naprawdę dają mi ogromnego kopa do działania! :D
      Również pozdrawia!

      Usuń
  8. Ha, ha! Mega pomysł na post :) Świetnie się czytało :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wilkołaki najlepsze! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wampiry <3
    Zapraszam obs za obs ja juz obserwuje !
    http://zyciekubusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post... O halloween taki inny :-D Demonologia? Istnieje takie cos?
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, spotkałam się z tym w książkach i serialach. Z tego co widzę to nawet na wikipedi jest artykuł. ;)

      Usuń
  12. Super pomysł na posta! ^^
    Ja już szukam filmów, ponieważ tegoroczne halloween znowu spędzam z przyjaciółkami :3
    http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, tematyczny post! Halloween coraz bliżej :O
    Dobranoc! :) ~~~~
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. oo na pewno się przyda haha ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha, warto poznać wroga! Oby mi się to nigdy nie przydało :D Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obejrzyj sobie The Walking Dead
    Loknij na mój wpis korektor 4in1 i zobacz ostatnie zdjęcie :D Halloween pełną parą :D

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś lubiłam oglądać czarownice :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w sobotę będę bardzo bezpieczna, bo spędzę popołudnie z moim chłopakiem zakuwając matmę :D Nic tak nie odstrasza potworów jak matematyka ! Polecam :D ! Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi!
    Loved this post, the photos was wonderful. I was charmed to meet your blog. It is beautiful, has great tips! I was very happy to meet you.
    I am already following. You can also follow?
    Kisses from Brazil! !!!
    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chyba żadnego nie chciałabym spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie obchodzę halloween, ani takiej tematyki, aczkolwiek nie krytykuję innych :-)
    + Dziękuję za komenarz mnie, ale niestety moje włosy nie należą o grubych :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie obchodzę Halloween, ale lubię fantastykę, a takie stwory ciągle spotyka się w książkach i filmach, więc powiązałam je z tym dniem. ;)

      Usuń
  22. Bardzo fajny post! I przewrotny tytuł! :)

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka