Powrót do dzieciństwa.


 
 Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam bajki, zawsze z chęcią po nie sięgam, gdy chcę się pośmiać i miło spędzić wieczór. Większość ludzi wybiera w takich momentach komedie, jednak ja uważam, że bajki są o wiele przyjemniejsze i mają bardziej przemyślane żarty - z tak zwanym drugim dnem. Właśnie na jedną z nich wybrałam się do kina, a dokładnie był to ,,Hotel Transylwania 2”. Szczerze polecam każdemu tę produkcję, dzieci i dorośli bawili się na niej wyśmienicie. Od pierwszej części minęło sporo czasu, a twórcom udało się stworzyć niesamowitą kontynuację.


   Z powrotem trafiamy do hotelu, jednak tym razem jest on bardziej unowocześniony. Na korytarzach widzimy ludzi, a znajoma nam obsługa, korzysta z przywilejów posiadania internetu. Każda postać ma przy sobie telefon komórkowy, co idealnie parodiuje naszą rzeczywistość. W skupieniu obserwują swoje aplikacje, a telefony stały się przedłużeniem ręki. Dracula nie może się do końca pogodzić ze zmianami, które nastały, a urządzenia mobilne mogłyby dla niego nie istnieć. Jednak nasz książę ciemności ma ważniejsze sprawy na głowie. Jego wnuk bardziej przypomina człowieka, niż wampira. Nie rosną mu kły, nie interesują go pająki i straszne kołysanki, woli oglądać telewizję, uważa, że najstraszniejszym potworem jest cukrzyca, a wzorem do naśladowania stał się Batman. Dla Draculi jest to nie do zaakceptowana i wyrusza wraz z przyjaciółmi w podróż pełną strachu, która ma obudzić w Dennisie wampirze instynkty. Wielkie było jego zdziwienie, gdy całe przedsięwzięcie okazało się fiaskiem. Przyjaciele zawiedli, rozleniwili się i zapomnieli, co to znaczy być potworem. Nawet stara szkółka, która była ostatnią deską ratunku została unowocześniona, wprowadzili wiele przepisów oraz słodkich gier i zabaw. Nowe metody są zdaniem Draculi niedorzeczne, wspomina stare czasy i wpada na genialny pomysł, który jak się później okazuje, przynosi więcej szkód niż pożytku.


   W bajce poza starymi i dobrze znanymi nam postaciami pojawia się również wiele tych nowych. Przyjeżdżają rodzice Jonathana i jego najbliższa rodzina. Ojciec jest typowym sztywniakiem, a matka ignorantką, nie zdaje sobie sprawy, że większość jej słów i czynów sprawia przykrość pozostałym osobom, ważne, że w swoim mniemaniu robi dobrze. Pod koniec opowieści pojawia się dziadek Mavis, który jest niemile widziany przez Draculę. Vlad jest bardzo ciekawą postacią i ukazuje przepaść pokoleniową między członkami wampirzej rodziny. Każdy z nich rządzi się swoimi prawami, Dracula w miarę nadąża za córką, ale dziadek jest typowym wampirem, który żyje w jaskini razem z nietoperzami. Szkoda, że tak późno przedstawili jego postać, uważam, że jest to niewykorzystany potencjał. Chociaż słyszałam, że są już plany na kolejną część bajki, więc może postać Vlada, była jedynie wprowadzeniem, by w trzeciej części mógł zagościć na stałe, wśród naszych bohaterów.




 

41 komentarzy :

  1. Śmiałam się na samym zwiastunie xD
    ,,Nic mu nie będzie... To Blooby :D" (sorry, nie wiem jak się pisze ;-;)
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obejrzałam ani jednej ani drugiej części, chociaż od dłuższego czasu mam na to ogromną ochotę! Chyba po tym poście się skuszę nawet i dzić ;)

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam jedynkę i była świetna :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie tym postem! Muszę wybrać się na ten film do kina :)
    Zapraszam do mnie- bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  5. W środę wybieram się właśnie na tę bajkę:) Bardzo przydatny post!
    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widziałyśmy tego, może się na to wybierzemy ;* mega zachęcający post! pozdrawiamy i zapraszamy do obserwowania, będzie nam bardzo miło;)
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog ;)
    Zapraszam do mnie,dopiero zaczynam ;)
    Zaobserwujesz?
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post :)
    Może wzajemna obserwacja?♥
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tę bajkę . Jest naprawdę świetna. Może też pojadę do kina.
    Zapraszam do mnie:
    hipstaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czasami pooglądać bajki i poleżeć cały dzień w łóżku z żelkami, kocham takie dni :)

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo ciekawa sie wydaje :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też słyszałam już o kolejnej części,ciekawe czy to prawda.Ja dawno nie byłam w kinie,może się wybiorę.Dziękuje za odwiedziny u mnie :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękny wygląd bloga i potrafisz zainteresować czytelnika ;*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie ;* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również wybieram bajki od komedii, jakoś nie za bardzo przypada mi do gustu ten gatunek. Widziałam pierwszą część ,,Hotelu Transylwanii'' i chętnie obejrzałabym własnie drugą część ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham wracać do dzieciństwa <3.

    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam bajki.
    Właśnie chciałam pójść z przyjaciółkami na Hotel Transylwania 2.

    Zapraszam do mnie
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak jak i Ty - również uwielbiam sięgać po bajki! Taki powrót do dzieciństwa zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy. A kiedy dodać do tego niektóre z zabawnych tekstów to już w ogóle! :)
    Tej bajki nie miałam przyjemności obejrzeć, ale na pewno się skuszę w końcu!
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam bajki, z chęcią do nich wracam! Widziałam pierwszą i drugą część tej bajki! Obydwie są świetne! :)

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  19. moja siostra uwielbia ta bajke, a ja jakos za nia nie przepadam akurat/K

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę iść na ten film, muszę! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta bajka jest cudowna!
    Dobrej Nocy życzę!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez uwielbiam bajki. Ta jest świetne, jestem w 1 technikum a ostatnio ją na lekcjach oglądaliśmy.
    Obserwujemy?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  24. I have seen you are putting good contain on this blog. You can get 1 Lac visitor per day in just 3 months read my blog http://guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń
  25. też lubię oglądać bajki :P przez co wielu uważa mnie za bardzo dziecinną, ale różne ekranizacje dla dzieci mają bardzo głęboki sens i potrafią pouczyć osobę w każdym wieku :)
    bardzo lubię piosenkę 5th Harmony z tej bajki ♥ w wolnej chwili zamierzam obejrzeć :3
    +dziękuję za obserwację ♥ Ciebie również followuję :*
    3maj się ;)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. O, chyba sobie zapiszę i w wolnej chwili obejrzę. Z własnej woli raczej po bajki nie sięgam, ale jak gdzieś w tv leci coś fajnego to lubię sobie przysiąść i pooglądać, bo co? Bo mogę i tak jak powiedziałaś, bajki mają te fajne poczucie humoru, którego brakuje czasami w komediach. A jeśli o drugie dno chodzi - może to po prostu my, dorośli je znajdujemy? Tak mi się wydaję.
    W kazdym razie bardzo fajnie się zapowiada ta produkcja, szczególnie że ukazuje naszą rzeczywistość, w krzywym zwierciadle, ale jednak. Naprawdę pomysł fajny, teraz tylko ciekawe czy wykonanie mnie zadowoli.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na nowość:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie wydaje, że twórcy specjalnie wymyślają w bajkach takie żarty, które będą miały podwójne znaczenie, by i dzieci i dorośli mogli się z tego pośmiać. ;) Teraz całkiem inaczej pojmuję śmieszne sytuacje w bajkach niż np 10 lat temu. Wtedy zwracało się uwagę jedynie na powierzchowne znaczenie, a nie na głębszy sens słów. ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  28. Mam młodszego brata i wręcz uwielbiam oglądać z nim bajki. Hotel Transylwania to jedna z tych wspaniałych opowieści, o których się nie zapomina. Na razie obejrzałam tylko pierwszą część, ale koniecznie muszę sięgnąć po następną. ;*
    Obserwuję. ;)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  30. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Serdecznie zapraszam na drugi odcinek mojego opowiadania! www.magical-history.blogspot.com Jeśli podobał Ci się pierwszy to zachęcam gorąco na ocenę drugiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ile ja bym dała, żeby znów mieć te kilka latek. ;/
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod stylizacjami w najnowszym poście? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna fabuła, ale nie lubię bajek mimo wszystko :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Aż wstyd przyznać, ale nie widziałam nawet pierwszej części, tak samo mam z "kraina lodu", ale w końcu nadrobię. Pewnie dopiero w święta, ale dam radę!
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Kraina lodu" również jest przyjemną bajką. Jednak ,,Hotel Transylwania" jest o wiele zabawniejszy. ;)

      Usuń
  35. Najlepsza bajka ever! ♥
    Własnie muszę wybrać się na 2 część do kina :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :) Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oglądałam pierwszą częśc i była naprawdę swietna, dlatego zamierzam obejrzeć równiez drugą. Czasami fajnie jest wrócić do dzieciństwa ;D
    http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka