Serialowe typy Blogerów.

   W dzisiejszym poście będzie mniej o geekowych sprawach, a więcej o blogerskim życiu, z którym dopiero się zapoznaję. Mam nadzieję, że większość z was przyjmie to z przymrużeniem oka, a jeśli nie to naślę na was Avengersów. Udało mi się stworzyć 5 typów blogerów, były to grupy osób, które najbardziej rzucały mi się w oczy przez ostatni miesiąc. Zapewne jest jeszcze wiele do odkrycia przede mną. A jak wy uważacie? Dodalibyście jeszcze kogoś do tej listy?

Żebracy
- wkraczają do akcji tylko wtedy, gdy czegoś potrzebują, nie wysilają się zbytnio nad przeczytaniem notki, jedynie stawiają żądania: kliknij, zaobserwuj, skomentuj. Wszystko w trybie rozkazującym, by nadać swoim słowom mocy. Czasem stawiają na wymianę, bo lepiej brzmi i jest korzystna dla obu stron, szkoda tylko, że przeważnie zapominają się odwdzięczyć. Wzbudzają w Blogerach takie same emocje jak Joffrey Baratheon , gdy tylko się pojawiał każdy miał już go dosyć i modlił się w duchu, by w końcu skończył swój żywot.  Przydługie sceny z tym gagatkiem doprowadzały do szału i chęci wyrzucenia monitora przez okno, niektórzy byli już nawet skłonni wydrapać sobie oczy, a najspokojniejsze osoby zaczynały się dowiadywać, co to znaczy nerwica.


Zołzy
– na pierwszy rzut oka dość normalni ludzie. Ułożeni i z klasą, można z nimi porozmawiać, ale tylko do pewnego momentu – aż się pojawi różnica zdań lub większe osiągnięcia. Oni tego nie uznają i niczym Victoria Grayson dążą do wyrównania rachunków. W swoim mniemaniu są najmądrzejsi i najważniejsi, a jak ktoś staje im na drodze to marny jego los. Dochodzi do istnej zemsty, która objawia się masą jadu w komentarzach. W momencie, gdy to nie pomaga potrafią się ukryć, by zdezorientować przeciwnika i po czasie, uderzyć z podwojoną siłą. W końcu po trupach do celu – dosłownie.


Karierowicz
– nie mylcie go z osobą pracowitą, która coś osiągnęła dzięki własnemu wysiłkowi.  Jest to persona, która nie do końca wie, co robi, ale ważne by przynosiło to korzyści materialne lub wzbudzało respekt.  Dąży do tego bez uwzględniania jakichkolwiek zasad moralnych, liczba firm, z którymi współpracuje już dawno przekroczyła stan obserwatorów, a posty zawierają same reklamy. Oswald Cobblepoth byłby z takiej osoby dumny, w końcu od zera do bohatera. Wiedział gdzie i kiedy się zakręcić, by uzyskać jak największe przywileje. Trochę szpiegowania, trochę marudzenia, jeszcze więcej udawania sieroty i proszę bardzo, przepis na idealny interes gotowy.


Perfekcjoniści
- takie osoby mogą się pochwalić wręcz sterylnym wyglądem bloga. Wszystko idealnie ze sobą współgra i jest dopięte na ostatni guzik. To, co serwują swoim obserwatorom zawsze jest równiutko napisane, co do linijki, kropki i przecinki stoją na swoim miejscu. Nawet jakby była to największa bzdura to i tak ludzie będą z tego zadowoleni, bo najważniejszy jest całokształt. Właśnie tak samo zachowywał się Hannibal, który wyprawiał wielkie uczty. Uwielbiał gotować, wszystko, co wychodziło spod jego ręki było idealne i wymuskane, szkoda tylko, że z ludzkiego mięsa. Goście byli tak oczarowani smakiem i zapachem potraw, że nawet się nie spodziewali, że przyczyniają się do wybijania swojego gatunku.


Pasjonaci
– mają fioła na punkcie jednego tematu i potrafią codziennie wrzucać obszerne notki ze swoimi przemyśleniami. Zawsze mają coś do powiedzenia i w wolnej chwili tylko planują jak osiągnąć swój cel lub być jeszcze bliżej swojej umiłowanej dziedziny. Osaczają swojego czytelnika z każdej strony, nie ma od nicho ucieczki. Zamieniają się w takich psychopatów jak Moriarty, który był zafiksowany na punkcie pewnego detektywa. Jego osoba spędzała mu sen z powiek i pod nią podporządkowywał swoje czyny. Inteligentne sprzeczki były jego konikiem, a tylko w Sherlocku widział godnego rywala. Dla swoich przekonań był nawet gotowy zakończyć swoje życie.

47 komentarzy :

  1. Czemu pasjonaci i perfekcjoniści zostali przedstawieni negatywnie ? Przecież dzielenie się postami w temacie, w którym czujemy się najlepiej jest chyba dobrą rzeczą, bo rozwijamy swoją wiedzę na ten temat czy poglębiamy pasję ? A pisanie poprawnie, dbanie o design też nie jest chyba rzeczą złą, hm ? Jakiego dodałam bym tutaj blogera ? Jakiegoś przedstawionego w dobrym świetle ;) Poza tym pomysł na post super ! Porównanie blogerów do bohaterów seriali - świetne :) Myślę, że pierwsze trzy typy to Ci źli blogerzy i nawet nie warto zwracać na nich uwagę ;) Bardzo fajnie napisane, dołączam do obs.
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na początku był plan by pasjonaci i perfekcjoniści byli przedstawieni pozytywnie, każdy wie, że tacy blogerzy są cenieni. Jednak potem wpadłam na pomysł by te grupy przedstawić w bardziej lub mniej krytycznym świetle, by było można ich porównać z "czarnymi charakterami". Czytając post nawet widać, które grupy zostały mocniej oczernione, a które delikatnie. ;) Dodam również, że mam już w planach kolejną notkę tego typu, gdzie właśnie będą wymienione same zalety, więc mam nadzieję, że wtedy wszyscy będą zadowoleni. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Oo, to super :) Mam nadzieję, że uda mi się trafić na tego pozytywnego posta i dzięki za info. że odpowiedzialas na pyt. pod kom. :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na post! :) napewno nie jeden blogger zastanawia się teraz czy kwalifikuje się do któreś z kategorii :P
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do może być ciężki orzech do zgryzienia. Jednak pamiętajmy, że to wszystko jest napisane z humorem i nie zalecam brać tego zbytnio do siebie. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Hah, a ja lubiłam oglądać sceny z Dżofrejem, świetny aktor, świetne sceny - uwielbiałam tą złość, jaką czułam patrząc na niego. Ale żebraków nienawidzę, to jest brak szacunku dla mojej pracy, dla notki którą napisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się zaprzeczyć, że jest świetnym aktorem, w końcu mało komu udałoby się aż tak zniechęcić do siebie połowę ludzkości. :D Jesteś chyba pierwszą osobą, która mi mówi, że lubi tę postać, a myślałam, że uda mi się idealnie połączyć żebraków z postacią serialową, która u każdego wywołuje atak serca. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Genialne ! trochę pół żartem , trochę pół serio ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się uzyskać taki efekt, dziękuję za docenienie. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Post napisany po prostu po mistrzowsku. :) Nie mam pojęcia czy dodałabym kogoś do tej listy, chyba jeszcze zbyt krótko tu jestem. Jednak zastanawiam się czy czasami [zupelnie nieświadomie] i ja nie zaliczam się do którejś z negatywnych grup blogerów. :) Oczywiście nie chciałabym być taka zołzą lub żebrakiem, ale kto wie jak mnie ludzie postrzegają. :D
    Oczywiście bardzo pozytywnie napisane, lubię takie "przymrużenie oka", pozdrawiam! :)
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nikomu stąd nie grożą trzy pierwsze grupy.;) W sumie, to nawet mam wrażenie, że ostatnio jakoś mało takowych osób się spotyka. Może się wzajemnie wybili. :D

      Usuń
  6. świetnie to wszystko podpatrzyłaś ;) "żebracy" mnie wkurzają, nie reaguje na takie komentarze ;) i czekam na kolejny z tymi fajnymi, to może sie tam znajdę ;D

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się szufladkować! Lepiej być wszechstronnym. ;)

      Usuń
  7. Ten post jest genialny :D
    Ja chce jeszcze :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne porównania :) Już nieraz spotkałam się z ,,żebrakami", choć innych typów również nie brakuje ;)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz jajo, można się uśmiać :)) Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wpis, na blogach kosmetycznych to z przedstawionych typów chyba najczęściej spotykam żebraków i karierowiczów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te kategorie troche przerazaja, strach byc bloggerem :P

    fajny post! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tym razem przedstawiłam blogerów w złym świetle,taka koncepcja, następnym razem będą same pozytywy. ;)

      Usuń
  12. Coś w tym jest... Cóż - pozostało mi życzyć Tobie, sobie i całej reszcie aby nigdy się nie wpisała do żadnego z tych typów :)

    Pozdrawiam
    http://www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No w sumie coś w tym jest. I dużo jest blogerów typu "żebracy".
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis. Moim zdaniem od tych typów lepiej stać z daleka i być unikalnym blogerem.

    Zapraszam do siebie:
    http://sonast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to napisałaś ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pomysły wejdzie na mojego bloga http://nienormalnezyciekuby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo oryginalny pomysł. Najbardziej z tych wszystkich typów irytują mnie żebracy. Joffreya tez nie cierpialam, ale jak w koncu umarl to czulam lekki smutek oraz stwierdzilam ze chyba bardziej nie lubię Ramsesa/K

    OdpowiedzUsuń
  18. jest jeszcze jedna irytująca mnie grupka..
    nie wiem jak nazwać te wszystkie pseudo modelki, które stosują niewybredne w pozy, wyobrażając sobie, że są nie wiadomo jak piękne i atrakcyjne? A przecież piękno płynie z bogatych przemyśleń, pasji i prostolinijności. Wyginanie ciała, to trochę prymitywny sposób na siebie. Takie mam zdane.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz talent do pisania, błyskotliwie i ze szczyptą humoru, świetnie się to czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh Karierowicz wzbudził moje zainterseowanie. Dla mnie osobiści takie blogi, gdzie współprac jest więcej niż obserwatorów są po prostu śmieszne. A najlepsze jest jak się czyta recenzje jakiś produktów. Wszystkie produkty są wspaniałe, mają niezliczoną ilość zalet. A wad brak. I wygląda to tak, że na rynku mamy same fantastyczne rzeczy. Śmiech na sali.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam aż tyle czasu by oglądać YT i seriale wiec wybieram to pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. pomysł na posta super, ale mam wrażenie że każda z grup ma wydźwięk negatywny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie napisane ;) Mam nadzieję, że następnym razem pokażesz blogerów w lepszym świetle :P :)

    http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy post ;)
    Zapraszam do mnie http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mądry post, dodatkowo niesamowicie mnie rozśmieszyłaś-bo te typy dokładnie się zgadzają!:)

    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać ,że dużo pracy i wysiłku wkładasz w tego bloga , a co najważniejsze widać tego efekty :)
    Twój blog jest świetny :)
    byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w nowym poście :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mądry post naprawdę!!!
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać, że dużo pracujesz nad tym blogiem i to mi się bardzo podoba!
    Super, powodzenia! :*
    xoxo, może obserwujemy? :*
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Hah, Żebracy są słodcy :D oni nigdy nie czytają postu, zawsze piszą, że "super, ekstra", nawet jeśli właśnie napisałaś, że zdechł Ci królik :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ha ha zarębisty post :) teraz odwiedzając blogi będę sprawdzać kto jest kim ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. You are putting a good contain on this blog on regular basis. I like this. Have a look on my movies blog. Where I got 10000 visit per days after working 6 months on my blog http://guruofmovie.com. Hope you will enjoy my blog contain.

    OdpowiedzUsuń
  32. super post!
    http://blackmoonwalk.blogspot.com <---- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję <3
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hahaha idealnie opisałaś typy ludzi, czytałam ten post z uśmiechem na twarzy ;) Obserwujemy ? ;*

    Pozdawiam ;)
    Poklikasz u mnie? ;) To dla mnie bardzo ważne :* Odwdzięczę sie :3

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł na post . Może dzięki temu niektórzy przemyślą jacy są ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. "wkraczają do akcji tylko wtedy, gdy czegoś potrzebują, nie wysilają się zbytnio nad przeczytaniem notki, jedynie stawiają żądania: kliknij, zaobserwuj, skomentuj. Wszystko w trybie rozkazującym, by nadać swoim słowom mocy." - o matko, chyba najbardziej wkurzający typ blogera!

    OdpowiedzUsuń
  37. Się uśmiałam nie ma co;D Ale nie wiem, do której grupy siebie przypasować;D
    Przewodnik Czytelniczy

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post i świetnie się Ciebie czyta :D Wszystko się zgadzało a najbardziej spodobał mi się fragment z Hannibalem :D Strach być blogerem hahaha :D
    Pozdrawiam ! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka