Uzależnienie od książek.

   

   Zaczęło się w podstawówce, gdy opanowałam umiejętność czytania. Najpierw została splądrowana biblioteka szkolna, jedna, druga. Teraz już jestem na studiach i mam tam same nudne, inżynierskie książki - nie polecam. Potem przerzuciłam się na miejskie biblioteki, tam mogłam szaleć do bólu. Jednak mój nałóg zaczął się na dobre, gdy zrozumiałam, że samo czytanie książek mnie nie zadowala, ja muszę je mieć na własność. Pięknie prezentujące się na półkach, cieszące oczy, moje ulubione, do których mogę wrócić w każdym momencie bez wychodzenia z domu. Zawsze marzyłam o własnej biblioteczce i w końcu udało mi się taką stworzyć. Stałam się notorycznym bywalcem w różnych księgarniach, w których wypatruje korzystnych promocji. Dokładnie zapoznaję się z tematyką danej książki i oglądam okładkę. Każdy zakup jest solidnie przemyślany. Zdarzają się długie okresy, gdy wracam do domu bez nowej zdobyczy, ale samo szwendanie się między regałami z książkami sprawia mi ogromną frajdę. Gorsze są momenty, gdy w tym samym czasie zostaje wydane mnóstwo interesujących lektur, a ja nie wiem, na którą się zdecydować. Wtedy przeważnie sprawdzam recenzje i wybieram te najwyżej ocenione. Słabsze pozycje muszą poczekać na swoją kolej, przeważnie na kolejny miesiąc. W ostatnie wakacje sporo sobie pofolgowałam. Do domowej biblioteczki wpadło kilkanaście, a może nawet kilkadziesiąt książek. Jednak uważam, że są to dobrze wydane pieniądze i nie żałuję ani jednego zakupu. Warto mieć taki nałóg, którego nie trzeba leczyć, tylko pielęgnować. Macie takie wartościowe nałogi? Może też jesteście książkoholikami?










23 komentarze :

  1. Łał ale kolekcja *_*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolekcja książek przyznam szczerze, że sporą część również przeczytałam ! Zapraszam nowy wpis http://moresik123.blogspot.com i pozdrawiam ciepło ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow jak dużo książek ! Ja też uwielbiam czytać książki. Płynnie czytam więc nie sprawia mi to trudności. Ostatnio rozmyślałam nad kupnem sobie książki. :) Dla mnie nie robi różnicy czy książka jest z biblioteki czy też księgarni. Parę książek z twojej biblioteki znajome mi są :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Bardzo fajny post.
    Tez kocham książki!
    W ogóle.. Masz genialnego bloga.
    Pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com
    PS. Co powiesz na wzajemną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kolekcja! Ja czytam zupełnie inne książki, ale taką piękną biblioteczkę i tak podziwiam :)
    Pozdrawiam :)
    miedzy-brzegami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem imponująca kolekcja. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, cóż za kolekcja! :) Mam nadzieję, że moja biblioteczka też będzie tak kiedyś wyglądać, choć częściej wypożyczam niż kupuję książki. :)
    Świetny blog, obserwuję!

    http://z-pamietnika-koniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja biblioteczka to normalnie dla mnie raj :D Tyle książek *o*
    Widzę "Dom Nocy" ! :>
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAPRASZAM NA KONKURS DO WYGRANIA SWETER I INNE NAGRODY :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/09/konkurs.html
    PS: Śliczny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, nie wyobrażam sobie siebie uzależnioną od książek :o
    masz ogromną pasję!
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zazwyczaj czytam na wattpadzie, pozdrawiam

    http://daydreamingpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam "Pamiętniki wampirów" :) Nie wyobrażam sobie życia bez książek :D
    Klikniesz w linki na końcu posta? Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. robi wrażenie, dużo z tych ksiązek przeczytałam
    zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodaoba zaobserwuj
    imnotafraidanymore147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Potężna kolekcja :O! Super
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/10/051015-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezła kolekcja. Chciałabym mieć chociażby połowę takiej biblioteczki :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Robi wrażenie! Również lubię czytać, jednak nie kupuję książek, ponieważ nie lubię czytać coś dwa razy ^^
    Pozdrawiam :3 http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. great post !
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I aspect, a kiss: - *

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak, uwielbiam widok nowych książek, sama staram się powiększać swoją biblioteczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog! Książki to tez moja obsesja! A w jesienne dni, z kubkiem zielonej herbaty! Idealnie! Zapraszam do mnie! Nowy post!
    - life-thath-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre książki też wolałabym mieć dla siebie, pod ręką.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie słyszałam o takim serialu aż do dzisiaj xD
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uwielbiam takie stosiki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka piękna biblioteczka tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka