Więzień labiryntu: Próby ognia.


   Wczoraj w końcu udało mi się wybrać do kina na ,,Więzień labiryntu: Próby ognia".  Film bardzo mi się spodobał i zleciał w tempie natychmiastowym. Wiele osób ma pretensje do twórców, że nie odzwierciedlili książki od deski do deski. Ja już wiele razy zawiodłam się na książkowych adaptacjach, dlatego nauczyłam się nie oceniać filmu przez pryzmat lektury. W końcu są to dwa osobne dzieła, więc nie ma, co ich porównywać, zwłaszcza, że książka zawsze wypadnie lepiej, ponieważ każda osoba inaczej wyobraża sobie to, co czyta. Reżyser również jest człowiekiem i ma inną wizję tego, co przeczytał. Warto również dodać, że film jest adaptacją książki, więc przeważnie bierze się z niej to, co najlepsze i dodaje coś nowego, by zyskać zaskoczenie widzów. Ja do dzisiaj jestem pod wielkim wrażeniem filmu i już wam mówię dlaczego.

1. Gra aktorska Dylana O’Briena.
Uwielbiam tego aktora od momentu poznania go w serialu Teen Wolf. Ma naturalny urok i wielki talent. Świetnie wciela się w postać Thomasa i z przyjemnością patrzy się na jego grę aktorską. Uważam, że jest jednym z lepszych aktorów młodego pokolenia i na pewno jeszcze nie raz o nim usłyszymy.


2. Duet Brenda i Jorge.
W filmie poświęcono im bardzo dużo czasu, co uważam za plus, bo dzięki temu została bardziej uwidoczniona ich więź. Spodobał mi się również wątek zainfekowania Brendy wirusem, jej dalsze losy stoją pod znakiem zapytania, bo nie wiadomo jak długo będzie działać lekarstwo.



3. Poparzeńcy. 
Okropne stwory. Kilka razy zdarzyło mi się podskoczyć na kinowym fotelu przez ich pojawienie się na ekranie. Nie przypominają typowych zombiaków, na pewno są szybsze i bardziej rozumne. W końcu to zainfekowani ludzie.


4. Zdrada Teresy.
Dla mnie ta postać od samego początku była bardzo irytująca i tylko czekałam na moment aż zrobi coś niewybaczalnego i wyleci z grupy. Było można się spodziewać jej zdrady, ale na pewno nie w takim momencie i nie z takimi skutkami.


5.Dynamika filmu.
Fabuła z minuty na minutę nabiera tempa i zwalnia tylko na krótkie momenty. Trzyma w napięciu i wielokrotnie wbija w fotel. Wiele potyczek oraz makabrycznych zdarzeń doprowadza do zaskakujących zwrotów akcji i pozostawia widza w osłupieniu na długi czas.

39 komentarzy :

  1. Boski blog <3
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy Dylan i każdy film robi się lepszy! A tak na poważanie, to filmu jeszcze nie widziałam, ale jeśli jest tak dobry jak pierwsza część to chylę czoła. Przeczytałam również książkę, która dla mnie jest okropna tragiczna i ledwo udało mi się ją skończyć, jednak ekranizacja to dla mnie raj na ziemi.
    obserwuję, pozdrawiam i zapraszam ponownie do mnie, właśnie dodałam nowy post
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez twój post jeszcze bardziej nie mogę się doczekać, kiedy obejrzę ten film! Pierwsza część mi się bardzo podobała i jestem ciekawa drugiej :3 Wielkim plusem filmu jest tez to, iż Dylan jest mega przystojny i od razu ogląda się o wiele lepiej :D
    Świetnie piszesz! :* Pozdrawiam i zapraszam : http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uważam, że film wiele zyskuje dzięki Dylanowi. ;)

      Usuń
  4. Nie oglądałam jeszcze, ale musze koniecznie :)
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie oglądałam tego filmu, ale jak znajdę wolną chwilę to z przyjemnością obejrzę ;)
    poklikałabyś u mnie w linki? naprawdę szczere kliknięcia bardzo dużo znaczą z góry dziękuję :* + obserwujemy? (daj znać u mnie)
    http://maandy1.blogspot.com/2015/09/oferta-wspopracydarmowe-zakupy-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja, aż mnie kusi, żeby iść na to do kina!
    Naprawdę dobrze opisane, aż czuć w tym emocje.
    Ale najpierw muszę zacząć od pierwszej części...

    3maj się cieplutko!
    No i oczywiście obserwuję!

    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zarówno film jak i książki! ;)

      Usuń
  7. Film z pewnością obejrzę, bardzo ciekawa recenzja!

    creativaas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O Dylan jest świetnym aktorem!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżbym widziała Aidana Gillena? <3

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, chociażby dla niego trzeba iść do kina! :D

      Usuń
    2. Haha, już mi się podoba Twoje podejście do sprawy! :D

      Usuń
  10. również byłam na tym filmie w kinie, jest świetny! :)
    ciekawa recenzja!

    zapraszam do siebie, odwdzięczam się :)
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ! Będę często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybieram się na ten film. I baaardzo się cieszę, że gra tam Dylan.

    Zapraszam aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę w końcu obejrzeć!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejny film na mojej liście ląduje do obejrzenia
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne odniesienie sie do filmu bo w końcu film to nie książka.
    Będę wpadać częściej pozdrawiam i zapraszam :)
    http://rebelownlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza część bardzo mi się podobała, dlatego nie mogę się doczekać, aż obejrzę drugą :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam właśnie w planach przeczytać Więźnia Labiryntu.
    Zapraszam:
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Film wydaje się mega ciekawy, widzę kolejny punkt na mojej liście do oglądnięcia! :)

    Mój Blog - klik!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje się całkiem ciekawy. Z pewnością niedługo go obejrzę. ;)
    obserwuje.
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super relacja! zainteresowałaś ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze koniecznie obejrzeć chociaż nie przepadam za tym aktorem z Teen Wolf, jednak nie będę przez to przecież filmu skreślać ;) Miałam iść na to ostatnio do kina ale godzina nie odpowiadała i w końcu poszłam na film pt. "Chemia", teraz trochę żałuję, że nie poczekałam godzinę na tego "Więźnia Labiryntu" no ale cóż zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny blog, bardzo fajnie piszesz!
    Zapraszam NOWA NOTKA
    pozdrawiam
    obs za obs? kom za kom ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing pictures!!!! I love this post!!!!
    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/
    kiss
    Lory

    OdpowiedzUsuń
  26. Film zapowiada się ciekawie , ja już dawno nie byłam w kinie :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super film! Kocham Dylana! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam już chyba plany na wieczór, stwierdzam że będzie to fajny film !
    Obserwujemy ?
    http://lu-sia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już obserwuje teraz ty ! :*
      http://lu-sia.blogspot.com/

      Usuń
  29. Nie bardzo lubię taki gatunek filmów, ale recenzja jest ciekawa :) Według mnie nawet lepiej, niż kino :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Musze obejrzeć :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo słyszałam o tym filmie! Koniecznie muszę obejrzeć! :)
    miedzy-brzegami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka