Dzień postaci z bajek.



   Wiecie, jaki dzisiaj jest dzień? Międzynarodowy Dzień Postaci z Bajek! Temat, nad którym lubię się rozwodzić, ponieważ bajki zawsze będą dla mnie świetną rozrywką. Chyba każdy z nas miał w dzieciństwie ulubioną animację, którą do tej pory wspomina z sentymentem lub w ukryciu przed znajomymi nadal ją ogląda na dobranoc. 
Dla mnie takim numerem jeden na pewno jest ,,Król Lew”, będąc dzieckiem mogłam go oglądać całymi dniami i nigdy mi się nie nudził. Do tej pory słyszę w głowie piosenki towarzyszące tej bajce i pojawia mi się uśmiech na twarzy na wspomnienie najlepszych momentów - „Hakuna Matata, jak cudownie to brzmi…”
Macie swoją ulubioną bajkę? Lub postacie, które zapadły wam w pamięci? Ja wymienię swoje i zobaczymy, czy też za nimi przepadacie. 


,,Król Lew” – Simba i Skaza to moje ulubione postacie z pierwszej części, lubiłam oglądać ich potyczki, a w ,,Król Lew II:Czas Simby” moje serce skradli Kiara i Kovu. Chyba jedyna bajka, której druga część była moim zdaniem lepsza od pierwszej.

 
,,Mulan”
– Mushu i Koń(Khan), zabawny duet, przy którym szło się popłakać ze śmiechu.


,,Herkules” – Hades? Pegaz? Filoktet? Nie mam pojęcia, kto z tej bajki był najlepszy. Wszyscy byli udani, ale sceny Pegaza i Filo były najśmieszniejsze. Zwłaszcza, gdy na początku za sobą nie przepadali lub w momentach, gdy byli zazdrośni o Megarę.


,,Anastazja” – chyba jedyna bajka, typowo dziewczęca, którą bardzo lubiłam. Głównie ze względu na postać Anastazji i pięknych melodii.

 
,,Shrek”
– tu chyba nikogo nie zdziwię jak wymienię Osła i Kota w butach?
 Na trzecim miejscu znajduje się jeszcze Smoczyca. Związek, który tworzy z Osłem na pewno przejdzie do historii kina.

 

,,Epoka Lodowcowa”
– Wiewiór! Taki niepozorny, a wielokrotnie namieszał w bajkach przez swojego bzika na punkcie żołędzi.

 

,,Madagaskar”
– główne postacie mogą się schować przy Pingwinach lub królu Julianie. Oglądało się ich z największą przyjemnością, nic dziwnego, że doczekali się seriali, a nawet w przypadku Pingwinów osobnego filmu.

 

38 komentarzy :

  1. Dwie pierwsze to kiedys wrecz uwielbialam ;d w sumie to wszystkie znam i lubie plus sporo innych ;d mustang z dzikiej doliny, zakochany wilczek z postaci to Olaf oczywiscie ;d tak duzo tego ;d
    Swietny post ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi wstyd, że zapomniałam o Mustangu! Olafa również uwielbiam, ale Kraina lodu to dość nowa bajka, więc nie należy do wspomnieć z dzieciństwa. :D
      Dziękuję!

      Usuń
  2. król lew najlepszy !

    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam jeszcze Mustanga z dzikiej doliny!
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę mnie to dobija, że wszystkim polecam filmy animowane Studia Ghibli, ale... ONE. SĄ. GENIALNE. Polecam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała się zapoznać z tą bajką, bo pierwsze słyszę. :D

      Usuń
  5. Ojej, ja również kochałam Anaztazję! Ale Króla Lwa nie przebije nic :D Chociaż z nowszych bajek polecam baardzo Krainę Lodu! ♥

    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam nigdy Anastazji :c

    Poklikasz w linki w nowym poście? :)

    oliwia-estera-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie moje ulubione bajki ^_^ Jakie to były piękne czasy!

    Zapraszam na rozdanie: http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2015/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, Shrek! Moja ulubiona bajka :D Uwielbiam Osła ahhah.
    Nigdy nie oglądałam Anastazji :o Chyba muszę to nadrobić:D

    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja uwielbiam słodkie księżniczki :3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu jak weszłam to spodobał mi się wygląd Twojego bloga :* Jest bardzo estetyczny ;)
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle dzieciństwa w jednym poście, no po prostu rozpływam się, nie wspominając już że każdą pozycje oglądałem po kilka razy :D M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę przyznać się bez bicia - Anastazji nigdy nie oglądałam! Wstyd, muszę to nadrobić przy najbliższej okazji. :D Co do reszty to wszystkie te bajki uwielbiam i oglądałam niejednokrotnie. Można do nich dodać też np. "Tarzana" i "Małą Syrenkę". A oglądałaś "Księżniczkę Łabędzi"? Z Derekiem i Odettą? Też uwielbiałam!
    Ach, bajki. <3 Bez znaczenia czy masz 3 latka czy 30 lat - zawsze bawią tak samo! :)
    Pozdrawiam. :*

    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Księżniczka Łabędzi! Jak mogłam zapomnieć o kolejnej bardzo lubianej przeze mnie bajce. Normalnie wstyd. I pierwszą i drugą część znałam na pamięć, nawet miałam nagrane na kasetach. Rodzice już nie mogli patrzeć na tę bajkę, oglądałam ją na zmianę z Królem Lwem. Tarzana również lubiłam, ale nie był moim ulubieńcem, a resztą księżniczek, czy Małą Syrenką nigdy nie byłam zbytnio zainteresowana. Obejrzałam raz i mi wystarczyło. :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Krról Lew najlepszy ♥

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiałam i nadal czasami lubię obejrzeć Epokę Lodowcową czy Shreka.. :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  15. Król lew i pingwiny to moje ulubione :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Epoka lodowcowa i ten wiewiór <3, pszczółka maja, muminki (muminek, ryjek <3), czarodziejka z księżyca to moje ukochane bajki i ulubione postacie z nich:) A :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej ale świetne gify ♥ Uwielbiałam i uwielbiam osiołka ze Shreka ! ♥

    [KLIKNIJ-mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  18. ja uwielbiam Olafa z Krainy Lodu, Baimaxa oraz Królewnę Śnieżkę. ;)
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  19. Epoka lodowcowa <3
    Szczerze się przyznam, że praktycznie codziennie oglądam bajki :) a nie mam dzieci i nie jestem do tego zmuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wiewiora i osiol, moi ulubiency :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Epoka <3 to uwielbiam ja i moja rodzinka

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam te bajki ! Są Świetne ! Moje ulubione to madagaskar, epoka lodowcowa i shrek :)
    Obserwuję :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam te wszystkie bajki !;)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham Króla Lwa <3 pamiętam zawsze płakałam jak oglądałam tą bajke. Fajny post nawet nie wiedziałam, że takie coś wg jest :D
    Zapraszam do siebie ;) .Nowy post z cukierkami <3. Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałam wybrać jaką bajkę lubię najbardziej, ale to najtrudniejszy wybór! Uwielbiam wszystkie po kolei! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tęż lubie te bakjki :
    http://zyciekubusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te bajki, mogłabym oglądać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie te bajki uwielbiam :)
    Mam jeszcze pytanie czy czytałaś może książki Ewy Nowak ' Wszystko, tylko nie mięta ' i ' Diupa '?
    Zapraszam:
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/11/snapchat.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Również lubię króla lwa lecz Avatar♥ A poza tym to chyba "Zaczarowana" i "czarnoksiężnik z krainy Oz"! Fajny post i ciekawe święto. Nie wiedziałam że takie jest...
    :-).
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie najlepszą i najzabawniejszą bają jest ,, Shrek '' i ,, Zaplątani ''. Idzie się popłakać ze śmiechu :D
    Co powiesz na wspólną obserwację? :) Jeśli się zgadzasz zacznij i daj znać, a możesz liczyć na uczciwy rewanż! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. super gify i post oczywiscie ! :)


    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie król lew zdecydowanie!
    bardzo ciekawe posty :D
    http://fashionistky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka