Magicznych świąt + LBA.


Bardzo dziękuję za nominację od OnlyPretender. Jest mi niezmiernie miło. :)

1. Czy masz jakiegoś zwierzaka?
Tak, mam dwa wspaniałe pasożyty cieplne, które pomagają mi prezentować książki podczas ,,Weekendu z książką”. Szara – Luna, Łaciata – Miśka aka Pulpet.

2. Chciałabyś, żeby ta zima była mroźna i pełna śniegu czy ciepła?
Nigdy nie przepadałam za zimą, jestem raczej ciepłolubem. Jednak trochę ubolewam, że śnieg nie przyprószył na tegoroczne święta i nie można nikogo zaatakować śnieżkami.

3. Lubisz planować, czy jesteś raczej spontaniczna?
Na pewno spontanicznie potrafię kupować książki, wystarczy, że zobaczę piękną okładkę i jak zahipnotyzowana lecę z nią do kasy.

4. McDonalds czy KFC?
Na kawę i słodkości do McDonalda, a na coś bardziej ,,pożywnego” do KFC.

5. Jaki jest Twój ulubiony kolor skarpetek?
Czerwony.

6. Jaki jest Twój wymarzony prezent pod choinką?
Wór książek powinien mnie zadowolić. 

7. Jakie masz książkowe plany na świąteczną przerwę?
Zostały mi trzy części ,,Malowanego człowieka” i najprawdopodobniej przeczytam je w pierwszej kolejności.

8. Czy planujesz jakieś postanowienia noworoczne?
Raczej nie. Zawsze jak coś zaplanuję to nic z tego nie wychodzi. Jedynie sprawdza się postanowienie ,,Kupić i przeczytać więcej książek”.

9. Z jakiej aplikacji najczęściej korzystasz?
Messenger, bo to jedyna aplikacja, jakiej używam.

10. Czy ostatnio obejrzałaś jakiś warty polecenia film?
Ostatni film jaki obejrzałam to ,,Gwiezdne wojny” i polecam go obejrzeć, by wyrobić sobie własne zdanie na temat tej produkcji.

11. Czego się boisz?
Potwora pod łóżkiem i duchów. :)


A tutaj są moje pytania dla wytypowanych przeze mnie osób:
1.Książka, czy film?
2.W jaką książkową postać chciałabyś się zamienić na jeden dzień?
3.Jaki jest Twój ulubiony gatunek książek, czy filmów?
4.Która książka sprawiła, że do dzisiaj nie możesz się pogodzić z jej zakończeniem?
5.Czekolada, czy żelki?
6.Jaka jest Twoim zdaniem najlepsza książkowa ekranizacja?
7.Która książka ma Twoim zdaniem najpiękniejszą okładkę?
8.Jaki jest Twój ulubiony aktor/aktorka i w jakim filmie uwielbiasz go/ją oglądać?
9.Batman, czy Superman?
10.Wolałabyś spotkać wampira, czy wilkołaka?
11.Która piosenka towarzyszy Ci podczas tegorocznych świąt?

1. Carrie
2. Judyta Z
3. Make-up Kakuna
4. Agata Kądziołka
5. Blog Save It
6. Bookland Dawid's
7. Magia słowa
8. Dominika S
9. Aleja Czytelnika
10. Agnieszka Nowak
11. NightHunter

 


 Z okazji świąt chciałabym wam życzyć szczęścia i spokoju, wielu wspaniałych chwil z najbliższymi
 i nieustannej radości. By spełniały się wasze najskrytsze marzenia i żebyście nigdy nie cierpieli na brak dobrych książek i filmów. Na dodatek mam dla was prezent w postaci wspaniałych chłopaków. :)

(,, All I want for Christmas is you.")

                                                              (,, Merry Christmas everyone!")


(,,Love and laughter and joy ever after.")


(,,It's the season, love and understanding.")

(,,Christmas is love, Christmas is peace, a time for hating and fighting to cease.")


38 komentarzy :

  1. Hah! Te gify i zdjęcia mnie rozwaliły! Dylan O'brien <33

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oja i te zdjęcia <3 *-* Wesołych świąt kochana!
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego,nie tylko na święta lecz głównie w nadchodzącym roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie przepadam za zimą, ale fajnie by było jakby troszkę poprószyło na święta :)
    Również życzę Ci wszystkiego najlepszego i tego worka książek pod choinką ;)
    Bardzo dziękuję za nominację.
    Pozdrowionka :P
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tag, ja też nie lubię zimy... Wesołych świąt oraz bogatego, książkowego Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę lato, ale chciałabym żeby zimą było naprawdę mroźnie i żeby padało dużo śniegu! :P
    Wór książek mnie też powinien zadowolić. XD
    Wesołych świąt! Miłej, rodzinnej atmosfery i udanego Sylwestra!
    Jakie fajne zdjęcia!! *o* Dylan O'Brien *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Świetny tag i ciekawe odpowiedzi! :D Te zdjęcia no mistrzostwo <333 Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam.
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne odpowiedzi, miło się czyta :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, tak myślałam, że w końcu ktoś mnie nominuje. :D
    Twoje odpowiedzi były bardzo przemyślane i nie czytało się ich monotonnie. Także naprawdę brawo! :)
    Tobie również wesołych, zdrowych, spokojnych, rodzinnych i przede wszystkim książkowych świąt. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych świąt.
    Świetny dobór gifów i ciekawe odpowiedzi
    Buziaki
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak, wybieram się w przerwie świątecznej na Gwiezdne Wojny :) dzięki za odpowiedzi na moje pytania :) wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sherlock - nie mogę się na niego doczekać!
    Wesołych - kochana :) spokojnych, pysznych, radosnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! :p ją tam lubię zimę.
    Wesołych świąt!
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O nowych gwiezdnych wojnach, chociaż nie oglądałam, słyszałam bardzo dużo różnych opinii, dlatego sama muszę w końcu się na nie wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem ciepłolubna jednak zima bez śniegu to nie jest zima! Jak ma być już mróz, to nich będzie mróz z pompą XD
    Jeżeli chodzi o zwierzaki to jestem posiadaczką dosyć pokaźnych rozmiarów psa. Jego hobby to jedzenie wszystkiego co się da i przytulanie się do ludzi. Czasem mnie denerwuje ale i tak jest słodziutki <3
    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też ostatnio oglądałam "Gwiezdne wojny". Strasznie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. JA tu jestem? :D Hahah Okej. ;) Zrobię może w święta wieczorkiem o ile mi się uda;)
    Bardzo dziękuję i życzę Wesołych Świąt i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dylan O'Brien, Dylan O'Brien, Dylan O'Brien, Dylan O'Brien, Dylan O'Brien <3

    Hyhy, musiałam, wybacz xD
    Oł noł, zostałam wytypowana, jakże to tak xD Kurde, jakoś to będę musiała, że tak powiem... Umieścić w dziwnym miejscu na moim blogu, ale gdzie xD Nah, ale dzięki, że o mnie pamiętasz! :D

    Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. U mnie nowy rozdział ^^
      http://further-life.blogspot.com/

      Usuń
  19. 2. pyt - tak samo :D
    świetne obrazki :)
    Pozdrawiam!
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe pytania i równie ciekawe odpowiedzi :) Co do 3 pytania- mam tak samo! :D
    Pozdrawiam i również życzę wesołych świąt! :)
    Hahah Legolas w tej czapce mnie rozwalił :D /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne odpowiedzi ! :D Post super i bardzo przyjemnie się czytało :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za nominację! Te zdjęcia są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Super odpowiedzi!
    Gratuluje nominacji ;*
    Wesołych Świąt

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. O mój Boże, Ian i Dylan i Thomas <3 <3 <3 Przypomniałaś mi, że muszę nadrobić zaległości w "Pamiętnikach Wampirów" :P
    Buziaki i wesołych świąt!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post i bardzo interesujące odpowiedzi :)
    Zapraszam do mnie na świąteczny post kochana :*
    Wesołych Świąt ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. O, dziękuję za nominację! Ho, ho, ho mam nadzieję, że święta należą do udanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. O, dziękuję za nominację :) z 4 i 6 się baaardzo zgadzam - mam podobnie. W te święta dostałam ,,tylko" 4 książki, więc czas się za nie wziąć :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrowych, Wesołych Świąt, spełnienia marzeń, samych sukcesów i realizacji celów oraz wszystkiego najlepszego Nowym Roku.:-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też nie przepadam za zimą ;)
    Zdrowych i Pogodnych Świąt oraz wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również nie przepadam za zimą, po co to komu jedynie trzeba się opatulać przeróżnymi szalami żeby zachować ciepło hahah
    Pozdrawiam (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam tak samo jak ty ze nie przepadam za zima ale z jednej strony bez sniegu to tak 'golo' w te swieta :)
    Wesolych :*

    ( przepraszam ze tak pozno, dopiero teraz mialam chwile by usiasc przed komputer :))

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kooociaki! Mozesz mi jednego oddac nie pogniewam sie! ;) Za to ostatnie zdjecie z Supernatural to masz juz moje serce jejku uwielbiam ich jeszcze Jensen w czapce mikolaja *zemdlala ze szczescia* . Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  33. "Pasożyty cieplne" - aż sobie zapiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję bardzo za nominację postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka