Filmy, na które czekam + LBA.


Oglądanie filmów jest moją drugą miłością. Zaraz po książkach i kotach, które razem zajmują pierwsze miejsce na podium. Nie wyobrażam sobie piątkowego wieczoru inaczej niż w sali kinowej. W tym roku będzie naprawdę wiele filmów, na które czekam z niecierpliwością, a są to :


1. Deadpoll (12.02.2016)

Naprawdę nie sądziłam, że w końcu na Walentynki otrzymam tak porządny film! Swoją drogą twórcy filmu na prawdę mają świetne poczucie humoru skoro krwawą ekranizację komiksu Marvela reklamują jako wzruszający melodramat. Ekranizacja jednego z najoryginalniejszych komiksów Marvel Comics. Wade Wilson (Ryan Reynolds) - niegdyś agent służb specjalnych, a obecnie najemnik - poddany zostaje nielegalnemu eksperymentowi, w wyniku którego nabywa niezwykłych mocy samouzdrawiania. Odtąd staje się znany jako "Deadpool" i wyposażony w nowe zdolności oraz czarne poczucie humoru wyrusza z misją wymierzenia sprawiedliwości człowiekowi, który niemal zniszczył mu życie. 

2. Osobliwy dom Pani Peregrine (04.03.2016)
Wywołująca dreszcz emocji i grozy opowieść o domu sierot na tajemniczej wyspie, zamieszkiwanej niegdyś przez równie tajemnicze dzieci. Szesnastoletni Jakub, którego dziadek był jednym z nich, przyjeżdża na wyspę, żeby za wszelką cenę odkryć przeszłość dziwnego, zniszczonego domu i jego małych mieszkańców.

3. Duma i uprzedzenie, i zombie (11.03.2016)

Powieść opowiada o perypetiach miłosnych sióstr Bennett, podczas gdy w hrabstwie Hertfordshire wylęgają się zombie. Z tego też powodu regiment brytyjskiej armii zamiast na wojnę z Napoleonem trafiają do hrabstwa, by zwalczyć falę szkodników nie mających tyle dżentelmeńskiej przyzwoitości, by pozostać spokojnymi trupami na lokalnych cmentarzach.

4. Niezgodna: Wierna (18.03.2016)

Tym razem Tris i Cztery muszą przekroczyć granicę metropolii przyszłości i wejść do zupełnie nieznanego sobie świata, ukrywanego przez system. Jest to jedyny sposób, by ocalić ludzkość i zniszczyć dyktaturę. To co odkryją po drugiej stronie każe im zweryfikować wszystko, w co dotąd wierzyli i raz jeszcze dokonać podstawowych wyborów dotyczących odwagi, wierności, poświęcenia i miłości. Czeka ich ostateczna walka o świat, o siebie, o miłość.

5. Batman v Superman: Świt sprawiedliwości (01.04.2016)

W obawie przed poczynaniami nieposkromionego superbohatera o boskich rysach i zdolnościach, najznamienitszy obywatel Gotham City, a zarazem zaciekły strażnik porządku, staje do walki z otaczanym czcią współczesnym wybawcą Metropolis, podczas gdy świat usiłuje ustalić, jakiego bohatera naprawdę potrzebuje. Wobec konfliktu, który rozgorzał między Batmanem i Supermanem, na horyzoncie szybko pojawia się nowy wróg, stawiając ludzkość w obliczu śmiertelnego niebezpieczeństwa, z jakim jeszcze nigdy nie musiała się mierzyć.

6. Victor Frankenstein (15.04.2016)

Nowa wersja historii Frankensteina z Danielem Radcliffe'em w roli Igora, młodego asystenta niesamowitego doktora. Igor zaprzyjaźnia się ze studentem medycyny, Victorem Von Frankensteinem, stając się świadkiem jego eksperymentów i narodzin legendy, która fascynuje po dziś dzień.

7. Łowca i królowa lodu (22.04.2016)

Na długo nim królową Ravennę (Charlize Theron) przeraziła rozkwitająca uroda Śnieżki i postępujące widmo utarty władzy, Ravenna w cichości przyglądała się jak jej siostra – Freya (Emily Blunt), po bolesnej zdradzie, która złamała jej serce, opuszcza Królestwo. Potrafiąca zamrażać swoich wrogów Królowa Lodu Freya spędza lata w samotności, tworząc legion śmiercionośnych łowców, w którego zastępach znajdują się Łowca Eryk (Chris Hemsworth) i wojowniczka Sara (Jessica Chastain), którzy kierują się jedną zasadą – Nigdy nie kochać. Kiedy Freya dowiaduje się o losach swej siostry, wzywa swoich zaufanych łowców, by sprowadzili Magiczne Zwierciadło.

8. Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów (06.05.2016)

W filmie "Kapitan Ameryka: wojna bohaterów", będącym bezpośrednią kontynuacją hitowego "Avengers: Czas Ultrona", Steve Rogers aka Kapitan Ameryka staje na czele drużyny Avengers, by ponownie ocalić ludzkość przed zagładą. W czasie kolejnej międzynarodowej akcji z udziałem superbohaterów ponownie dochodzi do strat w ludności cywilnej. Rosną więc naciski polityczne, by poddać herosów systemowi nadzoru i utworzyć organ decydujący o stopniu ich zaangażowania w działania militarne. Sytuacja ta poważnie wpływa na atmosferę panującą wśród Avengers, którzy starają się obronić świat przed nowym, nikczemnym nieprzyjacielem.

9. X-Men: Apocalypse (20.05.2016)
Kiedy jeden z najniebezpieczniejszych i najpotężniejszych złoczyńców, Apocalypse, chce zniszczyć całą planetę, powstrzymać mogą go tylko X-Meni.

10. Alicja po drugiej stronie lustra (26.05.2016)
Alicja powraca do Krainy Czarów, by razem z przyjaciółmi powstrzymać złego Władcę Czasu i przywrócić porządek w magicznym świecie.

11. Warcraft: Początek (10.06.2016)

Film inspirowany kultową grą  "Warcraft" Dwa zwaśnione królestwa - zamieszkiwane przez ludzi Azeroth (Przymierze) i świat orków Draenor (Horda) - w walce przeciw sobie. Przymierze walczy o zachowanie porządku i bezpieczeństwo ludzi, Horda zaś o przetrwanie zagrożonego gatunku orków. Wzorem gry, twórcy filmu nie opowiadają się po żadnej ze stron. To widz musi zdecydować, któremu królestwu kibicuje. Film Duncana Jonesa przedstawia dzieje Warcraft na rok przed wydarzeniami będącymi punktem wyjścia gry.

12. Tarzan: Legenda (08.07.2016)

Mijają lata, od kiedy Tarzan (Skarsgård), opuścił afrykańską dżunglę na rzecz cywilizowanego życia w Londynie. Jako John Clayton III, Lord Greystoke decyduje się wrócić do Konga, gdzie ma pełnić funkcję emisariusza rządu z misją handlową. Nie zdaje sobie jednak sprawy z tego, że jest pionkiem w śmiertelnie niebezpiecznej grze targanego wolą zemsty, chciwego kapitana Leona Roma z Belgii (Waltz). Okazuje się, że osoby stojące za zabójczym spiskiem nie mają pojęcia, co rozpęta się za ich sprawą.

13. Legion samobójców (12.08.2016)

Tajna agencja rządowa rekrutuje grupę złoczyńców, odsiadujących wyroki, do udziału w niebezpiecznych misjach, w zamian za ułaskawienie.

14. Doktor Strange (04.11.2016)

"Doctor Strange" jest filmową adaptacją popularnego komiksu, stworzonego przez Stana Lee i Steve'a Ditko. Głównym bohaterem jest znany chirurg, Stephen Strange, który ulega wypadkowi samochodowemu. Nerwy w jego rękach zostają uszkodzone, co uniemożliwia mu dalszą pracę. Odnajduje jednak nowe życie podczas szkolenia na najwyższego czarnoksiężnika Ziemi.

15. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć (18.11.2016)

Całość inspirowana jest podręcznikiem, z którego Harry Potter  korzystał w Hogwarcie podczas zajęć z Opieki nad Magicznymi Stworzeniami. Dzieło opowie historię autora tej książki, czyli Newta Scamandera, w którego wciela się Eddie Redmayne. Obraz został wyreżyserowany przez Davida Yatesa, zaś scenariusz napisała sama J.K. Rowling, czyli autorka serii o Harrym Potterze.



 Pierwsza nominacja od http://hrosskar.blogspot.com/, bardzo dziękuję!

1. Trzy książki, bez których nie wyobrażasz sobie życia?
W sumie to nie mam pojedynczych książek, który wywarłyby na mnie gigantyczne wrażenie. Raczej składają się na to całe serie, gdzie na pierwszym miejscu jest Władca Pierścieni, na drugim Harry Potter, a dalej remis między Darami Anioła i Czarnym Magiem.
2. Oglądasz ekranizację książek i porównujesz je z pierwowzorem?Raczej nie. Ekranizacje przenoszą na ekran książki w sposób możliwe wierny oryginałowi. Gorzej bywa z adaptacjami, w których twórcy potrafią pominąć bardzo ważne sceny albo i diametralnie zmienić zakończenie. Jednak to już naprawdę musi być coś szokującego, żeby doszło u mnie do porównywania. Przeważnie dla mnie film i książka to dwie różne sprawy.  
3. W jakich wyzwaniach bierzesz udział? Nie biorę udziału w wyzwaniach. Wolę być wolna od wszelakich zobowiązań. :D4. Jakie masz plany czytelnicze na 2016 rok?
W tym roku nic nie planowałam. Postawiłam na spontaniczne wybieranie książek.
5. Jaki jest Twój ulubiony autor?
Tolkien.
6. Pięć książek, które zabrałbyś/ałbyś na bezludną wyspę?Zapewne byłyby to jakieś opasłe tomiska, których jeszcze nie znam i ich czytanie zajęłoby mi więcej czasu:
- Z mgły zrodzony
-Rok szczura
- Królowie przeklęci
-Królowa zdrajców
-Sześć światów Hain
7. Twarda, czy miękka oprawa?U mnie przeważają miękkie oprawki, ale to tylko dlatego, że takie książki są o wiele tańsze. 
8. Film, który mógłbyś/mogłabyś oglądać wiele razy i wciąż Ci się nie nudzi?
Władca Pierścieni: Powrót króla.
9. Wśród przeczytanych książek przeważają książki posiadane, czy te pożyczone?
Posiadane.
10. Ulubiony gatunek literacki to...?
Fantastyka.
11. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
Aktualnie wszystkiego co leci na Antyradiu.

Drugą nominację otrzymałam od 
http://cudowneksiazki.blogspot.com/, również bardzo dziękuję!

1. Czy masz jakąś znienawidzoną książkę?
Jedna jedyna – 50 twarzy Greya
2. Jaki jest twój ulubiony książkowy paring?
Aragorn i Arwena <3
3. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czerwony.
4. Czy poświęciłeś/aś już coś dla bloga?
Chyba jedynie czas na nic nierobienie. :D
5. Wolisz kupić czy wypożyczyć lekturę?
Kupić.
6. Jak duża jest twoja domowa biblioteczka?
Plus, minus 200 książek.
7. Słodkie ciasto czy gorzka czekolada? Co byś wybrał/ła?
Gorzka czekolada.
8. Jaka była pierwsza przeczytana przez ciebie książka (z wyjątkiem lektur szkolnych) ?
Chyba Harry Potter i Kamień Filozoficzny.
9.  Ile książek zamierzasz przeczytać w 2016?
Chciałabym dobić do okrągłej 100.
10. Jaki jest twój ulubiony książkowy gatunek?
Fantastyka.
11. Czy wcześniej znałaś mojego bloga (jeszcze przed nominacją) ?
Tak. :)

Tym razem nikogo nie nominuję, ponieważ ciężko było mi wybrać jedynie 11 blogów. Obserwuję wiele i każdy jest świetny w swojej dziedzinie. 






59 komentarzy :

  1. Tarzan: Legenda z Aleksandrem Skarsgårdem :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Victor Frankenstein i X- Men o tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta "Duma i uprzedzenie zombie" strasznie mnie intryguje, tym bardziej, że to moja ukochana powieść ;D I też bardzo chcę czytelniczo dobić do 100, i również mam więcej książek posiadanych ;) Bardzo fajny LBA, hosskar też mnie nominował, więc niedługo i ja będę pisać o sobie.

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na kilka czekamy, ale najbardziej na "Fantastyczne zwierzęta". ♥
    I u nas pierwsze książki to Harry Potter i Grey :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czekam na Osobliwy Dom :) Uwielbiam filmy w takim klimacie, oby tylko okazał się dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tarzana chętnie obejrze w przyszłości i Łowca i królowa lodu sie fajnie zapowiada :D
    glfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wymienionych przez Ciebie filmów czekam na większość, ale chyba najbardziej na "Deadpool'a" :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej czekam na "Victor Frankenstein", bo gra tam Daniel Radcliffe ... ;) Taa, wciąż mam słabość do tego aktora

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam kiedyś na Alicji w kinie... kiedy to było! :) W każdym bądź razie mi się podobał film. Dawno nie byłam w kinie. Może czas wybrać się na coś ciekawego w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo filmów też mam zamiar obejrzeć. najbardziej chyba czekam na tego "Warcrafta", "X-menów" i "Deadpoola". :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem mega ciekawa Łowcy i Królowej Lodu. Nawet nie słyszalam o tym filmie, a to coś w sam raz dla mnie. Prócz tego moją uwagę przykuła Wierna (i przypomniała mi o tym, że muszę dokończyć tą serię) i Osobliwy Dom. Pozdrawiam, ksiazkowa-przystan.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. To tak, jak i u mnie - miłość do książek i do kina! Ostatnio chodzę do kina co drugi dzień. Również czekam na większość z tych filmów :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele ciekawych filmów ma wyjść i na kilka wymienionych przez Ciebie wyczekuję od dawna :)
    Bardzo fajne odpowiedzi - widzę, że też lubisz Tolkiena i Sandersona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tolkien od dawna jest u mnie numerem jeden. Z Sandersonem powoli się zapoznaję i już ciężko oderwać mi się od jego historii. :)

      Usuń
    2. Sanderson to będzie dłuższa znajomość i po trylogii Ostatnie Imperium na pewno będziesz chciała więcej jego książek przeczytać :D

      Usuń
  14. X-men <3 Na pewno obejrzę (gdy tylko wyjdzie z kin i uda mi się go dostać). A Warcraft wychodzi jako film? Musze nadrobić lore...
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak filmy! Kilka pozycji z Twojej listy na pewno obejrzę, np. Deadpoll, Legion samobójców, Warcraft: Początek (bo gram) no i jeszcze kilka by się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, na ten rok szykuje się mnóstwo fantastycznych filmów <3. Kilka z nich naprawdę mnie zainteresowało, a "Wiernej" to po prostu nie mogę się już doczekać :D Tak samo zresztą jak "Fantastycznych zwierząt" i "Osobliwego domu Pani Peregrine"
    Haha, też bym wzięła "Królów przeklętych" na bezludną wyspę, myślę że to byłaby idealna książka na taką okazję :D Pozdrawiam! /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej chyba czekam na Deadpool! :)
    + tak się złożyło, że ja również nominowałam cię przed chwilą do LBA!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Większości z tych książek nie znam :O Bardzo przyjemny pocisk !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że czekam na marvelowe dzieła! Deadpool i jego romantyczny zwiastun to dla mnie mistrzostwo trollowania. I pomyśleć, że rok temu na Walentynki wszyscy rzucili się na Greya.
    Też byłam, tak z ciekawości... Luby zasnął a ja walczyłam z histerycznymi napadami ziewania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też czekam na "Wierną", bo poprzednie części były świetne!
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na "Alicję...", oczywiście nowość ze świata czarodziejów, no i może Batmanem bym nie pogardziła :) Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Również czekam na Wierną, Alicję po drugiej stronie lustra i fantastyczne zwierzęta i gdzie je znaleźć. Aragorn i Arwena <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie ekranizacja "Osobliwego domu...", ale najpierw zdecydowanie chcę przeczytać książkę. Jeśli chodzi o książki, czy raczej serie, bez których nie wyobrażam sobie życia, to u mnie Harry Potter byłby na pierwszym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ekranizacja "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" jest także wyczekiwaną przeze mnie! Bardzo jestem tego ciekawa. Już odkąd Harry zaczął chodzić na zajęcia zaczęło mnie pociągać to, jak te stworzenia wyglądają i jak żyją... Nie był to główny wątek żadnej z książek więc ja nie otrzymałam takiej satysfakcjonującej ekranizacji jeśli chodzi o ten temat! :) Tak więc czekam niecierpliwie, jeszcze tylko parę miesięcy. :D
    Reszta filmów również zapowiada się interesująco. Czuję, że z Narzeczonym dużo kasy wydamy na kino w tym roku. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo tej dobroci wychodzi w tym roku. Moi faworyci to Deadpool oczywiście, Wierna, Suicide Squad, Frankenstein, kolejna Alicja i powrót do potterowskiego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja czekam na "Wierną" i "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć".
    Pozdrawiam
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Również czekam na kolejna czesc : Wierna :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  29. Z wszystkich filmów ciekawi mnie tylko "Warcraft: Początek" ale to dlatego, ze ja oglądam naprawdę malutko filmów, ciezko mnie usadzic przed TV/komputerem na minimum 2h ;p/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie bardzo lubię oglądać filmy w domu. Nie ma takiego fajnego efektu jak w kinie. :)

      Usuń
  30. Z wymienionych przez Ciebie filmów czekam na Osobliwy dom Pani Peregrine, Alicję po drugiej stronie lustra oraz Suicide Squad :) Oprócz tego nie mogę się doczekać także Zjawy, Carol, Dziewczyny z portretu, Syna Szawła oraz Spotlight. Początek roku to dla mnie sezon filmowy, dlatego coś czuję, że calutki styczeń i luty spędzę w sali kinowej :D
    A tak poza tym, to nominowałem Cię do LBA: http://mybooktown.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award-6-i-7.html Będzie mi niezmiernie miło, jeśli go u siebie wykonasz :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niezgodna i Osobliwy <4
    Zapraszam do mnie!:)
    http://canevautrien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Batman vs Superman na pewno bede ogladac :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. Alicja po drugiej stronie lustra z moim ukochanym Deepem ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Też czekam na wierną. Ciekawe czy film będzie adekwatny do książki... bo 2 część to jakaś masakra... o, Alicja po drugiej stronie lustra, to może być ciekawe ☺

    OdpowiedzUsuń
  35. W sumie to nie czekam na żaden film. Jako coś ciekawego pojawi się w lokalnym kinie, to pójdę :)
    Dzięki pierwszemu tomowi "Harry'ego Pottera" w zasadzie pokochałam czytanie, choć nie był on pierwszą przeczytaną przeze mnie książką :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej nominowałam cię do LBA, więcej info: http://books-world-come-in.blogspot.com/2016/01/5-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z wymienionych przez ciebie filmów czekam tylko na "Alicję..." i "Łowcę...". Dlaczego akurat na te? Według mnie są najciekawsze, jakoś nie mam "ciągotek" do reszty, może trochę do "Tarzana"...
    www.lovatonne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj tak ja też na większość czekam :) Bardzo jestem ciekawa tego Batmana.. (oczywiście jego wolę od Supermena) i film z Emily Blunt :) Będzie uczta filmowa w tym roku.
    A z tego co gdzieś czytałam Emily wystąpi podobno w Dziewczynie z pociągu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Też czekam na "Duma i uprzedzenie, i zombie", bo książka bardzo mi się spodobała :) Muszę przeczytać jeszcze raz przed wyjściem filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałabym obejrzeć Wierną, ale pewnie nie będzie u nas w kinie. Jeszcze nie przeczytałam domu trzeciego, ale nie będę się śpieszyć z nadrabianiem tej zaległości, bo po co, skoro i tak u nas tej ekranizacji nie będzie? Tak przynajmniej obstawiam, bo Zbuntowanej nie było :/ - Może to i lepiej, przynajmniej nie wydałam kasy na bilet na coś co nie powala :)
    O filmie Łowca i królowa lodu słyszę po raz pierwszy, ale och, chyba będę musiałą obejrzeć ♥
    Alicja po drugiej stronie lustra! To też trzeba koniecznie obejrzeć :D
    Kilka innych filmów również kusi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbuntowana była w kinie - co prawda nie byłam, ale leciała na pewno. ;)

      Usuń
  41. Połowa z tych filmów należy do tych, które PRAGNĘ obejrzeć tak mocno, że aż mnie ściska <3 Ale niestety pewnie nie uda mi się iść do kina i będę sobie czekać, aż na cda.pl się znajdą, albo jakimś cudem uda mi się kogoś wyciągnąć do tego kina... Bardzo bym chciała, bo tak mało chodzę tam oglądać jakieś filmy, że aż mnie serduszko boli ;-; A ja uwielbiam kino!
    Podoba mi się ta koncepcja na notkę, bardzo oryginalna i przyciąga uwagę :P

    ps. nowy ! http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. to o tych zwierzętach z HP mnie ciekawi:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny TAG, no i spooooooro filmów! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Drugi film na który czekasz ja tez muszę obejrzeć uwielbiam takie klimaty :)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  45. Niektóre filmy sama chętnie obejrzę ;D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurczę nie czytałam żadnej z tych książek ani nie oglądałam tych filmów.
    Zdaje się, że mam sporo do nadrobienia :D

    ♥ Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Łoooooo, naprawdę sporo filmów!! <3
    Nie słyszałam wcześniej o Deadpoolu (nie mam pojęcia, czy to się tak odmienia), ale jestem strasznie zaintrygowana! :D Większością filmów z Twojej listy jestem zainteresowana, wyłączając na pewno Duma i uprzedzenie, i zombie. :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Sporo tych filmów! O większości nawet nie słyszałam :P Pewnie to dlatego że nie interesuję się za bardzo filmami :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ogrom filmów, na pewno któryś zobaczę :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Ej, tak mi uświadomiłaś, że to będzie naprawdę ZAJEBISTY rok jeśli chodzi o filmy! :O

    Jest na co czekać, szkoda, że wszystko na co spoglądam z największym zainteresowaniem ma premierę jakoś w kwietniu i maju. Skąd brać pieniążki, no skąd? :C

    OdpowiedzUsuń
  51. W tym roku będą genialne filmy *.* Deadpool, Civil War, Doctor Strange, X-men, Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć, jak można ominąć takie filmy? Pozdrawiam i zapraszam Tori czyta

    OdpowiedzUsuń
  52. Również czekam na trzecią część Niezgodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  53. That's good.
    http://www.angtiyang.com/

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka