Zaległe LBA.

Dzisiaj szybki post związany z odpowiedziami na LBA. W niedzielę zapraszam na kolejną recenzję książki, a teraz przy okazji chciałabym zapytać, czy chcielibyście przeczytać notkę na jakiś konkretny temat? Już dawno miałam się was zapytać, czy macie jakieś specjalne życzenia, co do pisanych przeze mnie postów, więc teraz jest okazja by je spełnić. Może jakaś wybrana książka, czy coś związanego ze mną i kotełami? Piszcie śmiało, bo bardzo jestem ciekawa waszego zdania. :)




Pierwsza nominacja od http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/. Bardzo dziękuję!

1. Wymień swoje postanowienia noworoczne. Bardzo chcesz je spełnić?
Nie mam postanowień. W starym roku przekonałam się, że jak naprawdę potrzeba zmian to można je wprowadzić z dnia na dzień, bez zbędnego planowania i zapisywania ich w kajecie.

2. Jaką książkę możesz zaznaczyć od niedawna za przeczytaną?
Ostatnią, którą skończyłam był Restart i niestety bardzo się zawiodłam na tej pozycji. Początek był bardzo obiecujący, a potem coraz gorzej.

3. W jakim świecie z książki chciał/abyś żyć?
Chciałabym żyć w Śródziemiu.


4. Wolisz oglądać filmy czy czytać książki?
Ciężko mi wybrać, ale jeśli brać pod uwagę ilość to mam więcej przeczytanych książek niż obejrzanych filmów.

5. Wolisz pisane czy mówione recenzje i dlaczego?
Pisane, jakoś bardziej mi to pasuje, bo również trzeba je przeczytać i przez taką formę zapisu wprowadzają do historii. Recenzje mówione tracą swój klimat i moim zdaniem bardziej pasują do filmów/seriali, które również się ogląda. Ludzie naprawdę mało czytają, a jak już sięgają po recenzje, czy streszczenia to chociaż niech one będą spisane, a nie położone na tacy w formie krótkiego filmiku.

6. Jaka pora roku kojarzy ci się z twoją ulubioną lekturą?
Chyba lato. Gdy chodziłam do szkoły to w wakacje czytałam najwięcej i właśnie wtedy odkrywałam najlepsze książki. :)

7. Lubisz czytać lektury szkolne?
Aktualnie na studiach już nie posiadam lektur, ale w szkole raczej bez problemu czytałam lektury. Tego wymagał profil humanistyczny, do którego tak po prawdzie mam wstręt do tej pory.

8. Chciał/abyś sprowadzić ulubionego bohatera książkowego do naszego świata?
A kto by nie chciał? Zwłaszcza, gdy jest królem i ma na imię Aragorn? Mam nadzieję, że nie sprowadziłabym go w komplecie z Arweną. :D


9. Co uważasz pod słowami: dobry blog?
Wydaje mi się, że każdy blog, który jest prowadzony z pasją może być nazywany dobrym blogiem. Od razu widać, które blogi są dopieszczone i prowadzone głównie ze względu na zainteresowania i chęć podzielenia się nimi ze światem.
10. Co jest podstawą porządnego bloga?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ponieważ wydaje mi się, że to zależy od osobistego podejścia właściciela bloga. Mi się wydaje, że systematyczne dodawanie notek i trzymanie się swojej tematyki to wyznacznik porządnego bloga. Inne osoby pewnie mogą zwracać uwagę na wygląd, interpunkcję i sensownie sklecone notki, a dla jeszcze innych osób podstawową mogą być dobrej jakości zdjęcia.



Druga nominacja od  http://mybooktown.blogspot.com/. Bardzo dziękuję!

1. Ile książek miesięcznie średnio czytasz?
Naprawdę różnie to bywa, ale tak minimalnie to 4.

2. Jakie seriale obecnie oglądasz?
Teen Wolf, Arrow, Flash, Gotham, Shadowhunters, Once upon a time, American Horror Story, Piękna i Bestia, W garniturach, Supernatural, Słodkie kłamstewka, The Shannara Chronicles no i na razie ukończone to Gra o tron, Sherlock i Wikingowie.


3. Jeśli miałbyś polecić każdemu jedną, jedyną książkę, to jaka by to była?
Władca Pierścieni. Wiem, że jedni albo kochają twórczość Tolkiena, albo nienawidzą. Jednak uważam, że tej pozycji należy się chociaż jedno przeczytanie, od początku do końca, by móc uznać, że jest godna uwagi lub nie.

4. Zdarza Ci się czytać w szkole lub pracy?
Dość często czytam na wykładach.
5. Chciałbyś/Chciałabyś zostać kiedyś bibliotekarzem?
Kiedyś o tym myślałam, jednak zaczęłam studiować informatykę i raczej znajdę pracę związaną z tym kierunkiem.

6. Jak długo zamierzasz prowadzić swojego bloga?
Na razie się stąd nie ruszam. Zobaczymy, co czas pokaże.
:)
7. Co robisz, aby zrelaksować się po pracy (oprócz czytania)?
Oglądam filmy/seriale, czasem rysuję.

8. Masz jakiś sposób na szybsze czytanie?
Nie. Nawet nie lubię szybko czytać, lepiej jak najdłużej zostać w danej historii. Niektóre strony zdarza mi się nawet przeczytać parę razy pod rząd.

9. Ile czasu dziennie poświęcasz na czytanie?
Zależy, przeważnie kilka godzin, ale gdy wiszą nade mną egzaminy to w ogóle nie czytam.

10. Jaka jest Twoja największa pasja (oprócz czytania)?
Nałogowe odwiedzanie kina. :)

11. Ile języków umiesz/uczysz się?
Uczę się angielskiego.

1.Co uważasz na temat książek z gatunku fantastyki? 
2.Jaka jest Twoja ukochana książka?
3.Najlepszy film jaki widziałeś/widziałaś w poprzednim roku?
4.Utożsamiasz się z jakimś bohaterem książkowym?
5.Jakie magiczne zwierze chciałbyś/chciałabyś posiadać?
6.Marvel, czy DC?
7.Ulubiony serial?
8.Jak układasz książki w swojej domowej biblioteczce?
9.Masz możliwość zamienienia się w jednego z superbohaterów. Którego byś wybrał/wybrała?
10.Kogo chciałbyś/chciałabyś spotkać na swojej drodze: Dumbledora z listem do Hogwartu, czy Gandalfa, który wysłałby Cię na ważną misję?
11.Jaki jest Twój ulubiony czarny charakter?

Nominuję:
http://hrosskar.blogspot.com/
http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/
http://nieczytam.blogspot.com/
http://tajemniczeksiazki.blogspot.com/
http://ksiazkowaczarnobialaem.blogspot.com/
http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/
http://cudowneksiazki.blogspot.com/
http://skrytaksiazka.blogspot.com/
http://blondie-in-wonderland.blogspot.com/
http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/
http://alejaczytelnika.blogspot.com/

44 komentarze :

  1. Jeszcze chwilę i kolejny Scherlock wyjdzie ;D Na GoTa nie czekam, poprzedniego sezonu nie oglądałam. Słabo się zrobiło :C
    Kiedyś też uznałabym, że sprowadziłabym Aragorna... ale teraz chyba wolałabym jakąś postać ze swojego wymyślonego światka. W końcu jaka będzie lepsza niż moja własna?
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam mała to byłam zafascynowana Aragornem i z wiekiem jeszcze bardziej zagłębiałam się w zachwycie nad nim. Nie wiem, czy potrafiłabym sama wymyślić kogoś lepszego. :)

      Usuń
  2. Oj w Śródziemiu i ja bym mogła mieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :) Postaram się jej sprostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety uważam, że Aragorn i Arwena są nierozłączni i albo sprowadzisz ich razem, albo wcale :p
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dawniej byłam prawdziwym kinomanem :P Teraz mi przeszło. Weszłam na swoje konto na filmwebie sprawdzić ile filmów obejrzałam w swoim dotychczasowym życiu (odkąd zaczęłam nałogowo oglądać filmy - czyli od wczesnego dzieciństwa - oceniałam je na tym portalu) i jestem w szoku, bo było ich prawie 1800 ;) Jednak zdecydowanie wolę książki.
    Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sherlock <33 Nie rozumiem osób, które lubią szybko czytać! Trzeba delektować się lekturą! Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post i odpowiedzi na pytania :) Zgadzam się z Twoją odpowiedzią na pytanie odnoście postanowień noworocznych :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację!
    Przyznam, że ja nigdy nie byłam przekonana do Władcy Pierścieni, ale może jednak dam szansę Tolkienowi? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ile Ty seriali oglądasz ;o Kiedy Ty na to wszystko masz czas? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, spokojnie. Nie oglądam wszystkiego na raz. :) Często mam tak, że jak jakiś serial zaczyna mnie nudzić to na jakiś czas go zostawiam i biorę się za coś nowego. Dlatego mam mało seriali, z którymi byłabym na bieżąco.

      Usuń
  10. Dziękuje za nominację! :) Postaram się przez weekend odpowiedzieć :)
    Również uwielbiam książki Tolkiena, ale zdaję sobie sprawę, że nie każdy je polubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że skusisz się na moją nominację. :D Tak, ja przeważnie trafiam na osoby, które twierdzą, że nie trawią Tolkiena, więc wiadomo, że nic na siłę. :) Jednak uważam, że wypadałoby chociaż przeczytać jedną jego książkę by móc wyciągać takie wnioski, a nie skreślać jego twórczość po obejrzeniu filmów.

      Usuń
    2. Dużo osób, gdy już spróbuje jego książek szybko je odstawia twierdząc, że są nudne i nic się w nich nie dzieje. Owszem nie jest to napisane jako powieść sensacyjna jak wiele ze współczesnych książek fantasy, ale ma swój urok w tych opisach świata, epickiej walce dobra ze złem i tak dalej i tak dalej ;)

      Usuń
  11. Ja ostatnio przeczytałam Hobbita. Jestem taka jakby neutralna. Niby fajna książka, ale na pewno nie jestem zakochana... Może po Władcy Pierścieni mi się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowiedzi :) ja tez nie lubię szybko czytać jesli książka jest fajna to staram się wręcz przedłużać zakończenie jej czytania :)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się, jak podsumowałaś "dobry blog". Pisać powinno się z pasją i szanować swoich czytelników oraz dopieszczanie tego co się tworzy ^^
    Też potrafię czytać kilka razy jedną stronę, jeśli czuję taką potrzebę ♥
    Bardzo dziękuję za nominację :*
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  14. Supernatural jest najlepsze <3
    Też czasem czytam kilka razy stronę, albo przedłużam z jej skończeniem gdy wiem, że np to ostatni tom i później już nic nie będzie takie samo jak było ;D

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę proszę, kto tu chce wygryźć Arwenę :D Ja bym sprowadziła Geralta, ale miał trochę za dużą tendencję do flirtowania z wieloma kobietami jednocześnie :P Też mogłabym mieszkać w Śródziemiu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś wątpię bym wygryzła Arwenę bo Aragorn jest znany ze swojej wierności. :D Właśnie z Geraltem byłyby problemy z jego flirtowanie i moje zaufanie by tego nie zniosło. :D

      Usuń
  16. Polecasz serial "Wikingowie"?/Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mi się bardzo podoba ten serial. Może dlatego, że nie mam za bardzo styczności z motywem Wikingów i w końcu była to jakaś nowa historia dla mnie. :) No i warto wspomnieć, że na Ragnara i Rollo miło popatrzeć. :D

      Usuń
  17. ja wole książki niż filmy :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, "W jakim świecie z książki chciał/abyś żyć?
    Chciałabym żyć w Śródziemiu. " to jest znakomita odpowiedź. Sama pewnie odpowiedziałabym tak samo. Uwielbiam książkę "Władca Pierścieni", po prostu jest znakomita. Naprawdę super post, zostaję na dłużej!
    Jeśli czytałaś, to napisz recenzje o "50 twarzy Greya", jestem ciekawa Twojej opinii. Pozdrawiam.

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie dowiedzieć się więcej o Tobie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, kiedy blog jest prowadzony z pasją - to od razu widać. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super LBA, ciekawie się czytało. Ja też czytam koło 4 książek miesięcznie :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z postanowieniami zgadzam się w 100 %. W końcu jeśli ktoś chcę coś zrobić to nie potrzebuje do tego akurat nowego roku. Z odpowiedzią o recenzjach w sumie też mogę przytaknąć, ale z innego powodu. Ja z recenzji pisanych mogę dużo wynieś, mogę się nauczyć jak ładnie można napisać taką pracę i poznać nowe, ciekawe sformułowania. Z recenzjami mówionymi już tak nie jest. Zazdroszczę ci tej miesięcznej ilości książek. Tym bardziej, że w grudniu u mnie było jakieś pogorzelisko, bo nie przeczytałam nic... Byłam, aż z sama z siebie niezadowolona.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się Twoje odpowiedzi, ale dziwię się, że Ci się chciało xd Mi LBA znudziło się dawno temu :<

    OdpowiedzUsuń
  24. Super odpowiedzi ;) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Udzieliłaś bardzo ciekawych odpowiedzi :).
    Ja również nie rozumiem osób, które czytają książki z pośpiechem. Książki są po to by się nimi delektować :D! A w serialach, które oglądasz, znalazło się kilka moich ulubionych ♥:D.
    Dziękujemy za nominację i na pewno odpowiemy na pytania :)
    Pozdrawiam. ~ Julka ☺ ~

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się bezwarunkowo.Zmiany można przeprowadzić spontanicznie, z dnia na dzień, nie są do tego potrzebne jakiekolwiek plany. Ciekawe odpowiedzi na pytania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też oglądam Teen Wolfa chociaż wolę poprzednie sezony :/ Brakuje mi Dereka, Isaaca i Jacksona. Ja nie miałam okazji jeszcze przeczytać "Władcy Pierścieni" , ale liczę, że kiedyś się to zmieni :)
    Pozdrawiam :)
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. to chodź się przeprowadzamy do Śródziemia:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wowow, ile serialów oglądasz! Ja tylko GoT (w tym książki), The walking dead i czas honoru, a i tak ledwo mi czasu starczy na te seriale :o
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle masz świetne odpowiedzi na wszystkie pytania. Mądrze, przemyślanie. Haha, też bardzo często czytam na wykładach. Ale tylko Cobena. Muszę się właśnie zaopatrzyć w nową powieść, bo ostatnio skończyłam. :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam na rozdział 13! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za nominację, na pewno wkrótce odpowiem na pytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Once upon a time!!!! Mój ulubiona serial!! UWIELBIAM!! <3 <3
    I Teen wolf. ^_^ <3
    Też bardziej wolę recenzje pisane, te mówione jakoś mnie nie przekonują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja dopiero tera zna studiach odkryłam co to "lista lektur" z prawdziwego zdarzenia, kiedy z zajęci ana zajęcia trzeba czytać 300-400 stron. A "Once upon a time" też oglądam, ten serial to mój mały przełom w postrzeganiu świata ;).

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja w lato czytam zdecydowanie więcej książek niż zimą. :D Są wakacje i zawsze przeczytam dużo, więc mi również ta pora roku kojarzy się z książkami! :)
    Dziękuję za nominację, już niedługo odpowiem na świetne pytanka! :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja zawsze chciałam zamieszkać w Narnii!Ja kiedyś chciałam studiować informatykę, ale póniej stwierdziłam, że to chyba nie jest dla mnie.
    Dziękuję na za nominację! ♥

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka