Moje odpowiedzi na LBA.

Ostatnimi czasy dostałam 3 nominacje od genialnych Blogerek, więc jak najbardziej zapraszam na ich blogi. :) Bardzo dziękuję za wytypowanie mnie i niesamowicie się cieszę, ponieważ uwielbiam odpowiadać na pytania. 

Pierwsza nominacja od:  http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

1. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyczny?
Rock – od zawsze wolałam mocniejsze brzmienia.

2. Jaki jest Twój ulubiony styl w sztuce?
Jeden? W takim razie stawiam na styl barokowy.


3. Gdybyś mogła przenieść się do wybranej epoki literackiej, to do jakiej? I dlaczego?
Chyba postawiłabym na Romantyzm, ponieważ fantastyka pełniła tam szczególnie ważną rolę.
4. Kiedy rozpoczęłaś swoją przygodę z blogowaniem?
Całkiem niedawno – 26.09.2015r.
5. Grasz w gry komputerowe? Jeżeli tak, to jakie?
Aktualnie w nic nie gram, wolny czas wolę przeznaczać na książki, czy filmy/seriale.
6. Jaką książkę w tej chwili czytasz?
,,Rok szczura: Widząca” Olga Gromyko.


7. Czy planujesz w tym roku przeczytać daną liczbę książek? Jeżeli tak, to jaką?
Nie, nigdy nie zakładam sobie konkretnej liczby przeczytanych książek. Wolę się miło zaskoczyć, gdy pod koniec roku okazuje się, że przeczytałam więcej niż sądziłam.
8. Jaki jest Twój ulubiony film?
,,Władca Pierścieni", a jeśli rozdrabniać się na części to - ,,Władca Pierścieni: Powrót Króla".


9. czerń vs biel?
Czerń.
10. Z jakim bohaterem książkowym najbardziej się utożsamiasz?
Nie wiem, czy takowy istnieje, ponieważ większość moich ulubionych postaci to nadnaturalne istoty. :D
11.  fantasy vs science fiction?
Fantasy, mam słabość do mitycznych, czy baśniowych stworzeń.

Druga nominacja od: http://biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com/

1.Najśmieszniejsza książka, jaką przeczytałaś w 2015?
,,Dożywocie” Marta Kisiel.


2.Czy należysz do jakiegoś Klubu Czytelniczego?
Nie.
3.Z czym kojarzy ci się wolność?
Na pewno z możliwością wyboru, na co przeznacza się swój czas. Bardzo nie lubię, gdy ktoś decyduje za mnie, co mam robić w danej chwili i ingeruje w moje plany.
4.Wolałabyś czytać same serie czy same jednotomówki?
Serie, wtedy historia jest o wiele dłuższa.
5.Laptop czy komputer stacjonarny?
Laptop.
6.Przeglądasz czasem strony typu bebzol, demotywatory, kwejk?
Raczej ktoś mi podsyła najlepsze linki i wtedy oglądam. ;)
7.Kiedy najlepiej ci się czyta (pora dnia)?
Wieczór, wtedy nikt nie przeszkadza i mogę się skupić na książce.
8.Ile książek planujesz przeczytać w 2016?
Nie planuję konkretnej liczby.
9.Ile książek udało ci się przeczytać najwięcej w rok?
112.
10.Co sądzisz o Book Tourach?
Fajna sprawa dla osób, które chcą mieć dodatkową książkę do przeczytania. Chociaż ja bym nie potrafiła posłać swojej książki w świat, za bardzo się przywiązuję.  :)
11.Co sądzisz o maratonach czytelniczych?
Maratony filmowe uwielbiam, ale do książkowych jakoś nie potrafię się przekonać. Wolę czytać to, na co w danej chwili mam ochotę, bez narzucania tematyki w określonych ramach czasowych.

Trzecia nominacja od: http://blondie-in-wonderland.blogspot.com/

1. Jaki ostatnio obejrzany przez Ciebie film mogłabyś polecić?
Chyba nikogo nie zdziwię jak powiem, że polecam ,,Deadpoola". :D


2. W jaki sposób układasz książki w swojej biblioteczce?
Serie, autorzy, a na koniec wielkość.
3. Jaka jest Twoja największa wada i zaleta?
Wadą na pewno jest to, że za bardzo wszystko biorę do siebie i analizuję to potem przez najbliższy tydzień, a zaletą? Chyba stawiałabym na poczucie humoru.
4. Jaką piosenkę dziś byś poleciła?
https://www.youtube.com/watch?v=zPonioDYnoY
Nightwish - Elan - Teledysk jak i sama melodia wydają mi się niesamowicie magiczne. :)
5. Jakie są twoje pasje (oprócz książek)?
Jestem nałogową kinomaniaczką i uwielbiam oglądać filmy na dużym ekranie. Taką trochę zapomnianą pasją również jest rysowanie.
6. Co fajnego według Ciebie jest w blogowaniu?
Możliwość znalezienia sporej liczby ludzi, którzy lubią to samo co ja, albo wręcz przeciwnie, mają całkiem odmienne zdanie i dzięki temu można poprowadzić interesująca rozmowę i spojrzeć na wszystko z całkiem innego punktu widzenia.
7. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
Archeologiem albo weterynarzem.
8. Przy jakiej książce ostatnio płakałaś?
Ostatnio? Biorąc pod uwagę, że nie płaczę przy książkach to taki fenoment nastał chyba z rok temu podczas czytania ,,Mechanicznej księżniczki". Piękne, ale dołujące zakończenie.


9. Co według Ciebie jest najważniejsze w życiu?
Osoba, która zawsze Cię rozumie i akceptuje wszystkie Twoje odchyły, czyli tak zwana druga połówka. :)  No i cóż, nie byłabym sobą, gdybym nie powiedziała, że książki i koty również odgrywają ważną rolę. :D A tak poważnie to chyba nie da się powiedzieć, co jest najważniejsze w życiu, wydaje mi się, że na to składa się wiele czynników i to w zależności od sytuacji jaka spotyka człowieka.
10. Masz jakieś ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Tak, gdy byłam mała, to tata do spania czytał mi ,,Władcę Pierścieni".Wtedy za bardzo nic nie rozumiałam i głównie się bałam, ale co tam, potem zaowocowało to miłością do tej historii. :D
11. Jaka jest Twoja ulubiona książka ulubionego autora?
,,Władca Pierścieni" J.R.R.Tolkien - chyba każdy kto czyta mojego bloga już o tym wie. :)

Mam nadzieję, że ktoś dobrnął do końca. Tym razem nikogo nie nominuję. ;)

53 komentarze :

  1. Też wolę poświęcić wolny czas na książki,filmy czy seriale zamiast na gry komputerowe. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dłuższego czasu też tak mam. :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) mechaniczną księżniczkę uwielbiam :) mi jakoś w miesiącu zawsze wychodzi taka sama liczba książek :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to zależy od wolnego czasu. Ostatnio go niewiele, więc i książek mało przeczytanych. ;)

      Usuń
  3. Kocham ,,Mechaniczną księżniczkę'' - jeśli przeczytasz całe Dary Anioła do 6 części to tam będą postacie z tej książki i wszystko dobrze się tam kończy ;-)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja już dawno mam te książki za sobą. ;)

      Usuń
    2. Która seria jest pierwsza? "Diabelskie Maszyny" czy też "Dary Anioła"?

      Usuń
    3. Ze względu na rok wydania to pierwsze zaczęły się ,,Dary Anioła", ale biorąc bod uwagę historię to pierwsze były ,,Diabelskie maszyny". :)

      Usuń
  4. Ja kiedyś kilka godzin poświęcałam na gry :/
    Teraz wolę oglądać seriale lub sięgnąć po dobrą książkę :D
    Co powiesz na obs za obs ?-zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam tez na konkurs na moim blogu który organizuję :D

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś sporo grałam, ale jednak nie było to moim ulubionym zajęciem. :D

      Usuń
  5. Uwielbiam barok! Romantyzm <3. Ja ostatnio poświęciłam granie na serial (American Horror Story) i bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie obejrzałam tylko pierwszy i ostatni sezon AHS. :D Blog również pochłania sporo czasu.

      Usuń
    2. Ja właśnie kończę pierwszy sezon :)

      Usuń
  6. A ja mimo kilku ulubionych seriali, wolę pomulić w simsy :))

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie gra w simsy zawsze kończyła się na urządzeniu domu. Potem już byłam znudzona i nie chciało mi się dalej grać. :D

      Usuń
  7. Moim ulubionym gatunkiem muzycznym również jest rock :) Najlepsza muzyka :D I też uważam, że najlepszą porą do czytania jest wieczór- oczywiście w moim przypadku w ciągu tygodnia, bo w weekend czytam czasem w ciągu całego dnia, z małymi przerwami :D /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weekendy rządzą się swoimi prawami. Również potrafię całe spędzić nad książką. :D

      Usuń
  8. Ja także uwielbiam klasyczny rock. <3 + Władca Pierścieni rządzi po prostu. Gra aktorska i wgl fabuła 3 części jest na najwyższym poziomie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzecia część ma ten swój niepowtarzalny urok. :)

      Usuń
  9. Też lubię Rock, Deadpoola i Władcę Pierścieni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Romantyzm miał fajny klimat, ale poza tym, nie polecam. Masa idiotów żyjąca dla "ideałów" oraz dla nich rzucająca sie bez namysłu na śmierć bo tak XD
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że ja nie byłabym taką idiotką, ale kto wie, może to była zaraza tamtych czasów. :D

      Usuń
  11. Deadpool jest świetny, uwielbiam zarówno grę aktorską, jak i fabułę oraz dialogi. Po prostu perfekcja ♥ Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak najbardziej film godny uwagi. :)

      Usuń
  12. Świetny post :*


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że LBA nadal góruje i krąży po internecie :D

    Zapraszam na nowy rozdział ^^ http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O, lubię Rock, nie raz i nie dwa mam czas kiedy sobie go puszczam .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Władca Pierścieni rządzi! Planuję w tym roku odświeżyć sobie całego Tolkiena jakiego mam w domu oraz przeczytać nieprzeczytane książki, więc jest co robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już w tamtym roku planowałam to zrobić, a ciągle jakoś czasu nie było. Najbardziej zależy mi na odświeżeniu Silmarilliona, bo po jakimś czasie wszystko się miesza. :)

      Usuń
    2. Ja też miałem w zeszłym roku to zrobić, jeśli nie nawet już dwa lata temu. Podobnie z całym Wiedźminem :P

      Usuń
  16. Bardzo ciekawe odpowiedzi, a twórczość pani Kisiel planuję w najbliższej przyszłości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co z rocka słuchasz? Jakich zespołów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej u mnie w głośnikach goszczą : 30 Seconds to Mars, Linkin Park, Muse, Coma, Guns N' Roses, Florence and The Machine, Metallica, Hey, Serj Tankian, Nightwish, Alice Cooper, Kings of Leon, Three Days Grace, AC/DC. Sporo tego jest bo nie mam jakiegoś ulubionego zespołu, słucham wielu. :) Aktualnie najczęściej włączam Antyradio, zawsze fajną muzykę tam puszczają, a no i również często słucham coverów piosenek w wykonaniu Pelleka. :)

      Usuń
    2. Ok, a co powiesz na Papa Roach i Sum 41? :)

      Usuń
    3. Jakiś czas temu strasznie męczyłam Papa Roach i najbardziej lubię ,,Face Everything and Rise" i ,,Between Angels and Insects". A Sum 41 chyba na razie do głowy przychodzi mi tylko ,,With Me" - świetna piosenka. :)

      Usuń
    4. To ja mam teraz szał na PR i Sum. Szczególnie przypasowali mi Ci pierwsi. Jedna dziołszka mnie nakusiła do posłuchania i wsiąkłem, słucham płyta za płytą i większość kawałków mi się podoba. Podobnie kiedyś miałem z The Offspring :)

      Usuń
  18. Bardzo fajne pytania, zwłaszcza ze większosc nawiązuje do mojej ulubionej tematyki, czyli książke. Czytając, mam wrazenie ze mamy trochę ze soba wspólnego :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w ogóle nie gram w żadne gry. Nie mam na to czasu...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również zawsze wszystko bardzo biorę do siebie i ogromnie w sobie tego nie lubię, ale jakoś staram się to zmienić. Jeśli chodzi o maratony książkowe, to kilka razy brałam w nich udział, ale stwierdziłam, że one chyba również nie są dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Romantyzm- definitywnie najlepsza epoka! :D
    obs za obs? ja juz :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem uzależniona od simsów i ostatnio jak siostra usunęła to o mało nie zwariowałam, ale wiem że jak do nich siądę to wszystko inne będzie nie przeczytane ;D
    Władca pierścieni jest fajny :D
    Diabelskie Maszyny mam w planach <3

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie potrafiłam za długo grać w simsy. Zanim urządziłam mieszkanie już miałam po dziurki w nosie tej gry. :D

      Usuń
  23. Uwielbiam czytać odpowiedzi :) Można poznać się bliżej dzięki nim.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post, ciekawe odpowiedzi i fajnie się je czyta ;)
    http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mam ,,Władcę pierścieni" na swoim stosiku, muszę w końcu przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne odpowiedzi. Ja lubię słuchać różne gatunki muzyczne. Od rocka po disco polo XD. I tak samo lubię czytać serie, a nie jednotomowe książki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też wolę poświęcić czas na seriale i książki niż na gry komputerowe :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze bardziej wolę HP niż WP jednak nie można zaprzeczyć, że Tolkien jest wielkim, wielkim pisarzem! :)
    Co do muzyki - Linkin Park uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne odpowiedzi :)
    Też wolę czytać wieczorem i też większość (jak nie wszystkie) z mooich ulubionych postaci nie są ludźmi :D
    Teraz to już wgl chcę przeczytać Diabelskie Maszyny, lubię rzeczy, które mnie wzruszają :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Barok, romantyzm, Władca Pierścieni, fantasy - bardzo ciekawe odpowiedzi, bliskie memu sercu :D

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka