Podsumowanie + stosik.


 Kolejny miesiąc za nami, więc wypadałoby podsumować swoje czytelnicze zmagania. Pierwsza część lutego nie była dla mnie zbyt łaskawa, ponieważ głównie skupiałam się na egzaminach, a potem w końcu mogłam się oddać mojej ulubionej czynności. Ostatecznie wynik nie okazał się aż taki zły i udało mi się przeczytać 7 książek :

1. ,,Złe dziewczyny nie umierają" Katie Alender str. 356
2. ,,Coś z Nightside" Simon R. Green str. 215
3. ,,Star Wars: Lordowie Sithów" Paul S. Kemp str. 398
4. ,,Spalić Wiedźmę" Magdalena Kubasiewicz str. 284
5. ,,Saga księżycowa: Cinder" - Marissa Meyer str. 440
6. ,,Rok szczura: Widząca" Olga Gromyko str. 484
7. ,,Ewangelia według Lokiego" Joanne M. Harris str. 414

Razem 2591 stron, czyli statystycznie dziennie przeczytałam 89 stron. :)

Oczywiście w lutym nie obyło się bez książkowych łowów, a wyglądają one tak:


Od lewej:
1. ,,Sześć światów Hain" Ursula K. Le Guin
2. ,,Królowie przeklęci" tom 1-3 Maurice Druon
3. ,,Szczęśliwa ziemia" Łukasz Orbitowski
4. ,,Rok Szczura" tom 1-2 Olga Gromyko
5. ,,Szklany miecz" Victoria Aveyard
6. ,,Saga księżycowa: Cinder" Marissa Meyer
7. ,,Ewangelia według Lokiego" Joanne M. Harris
8. 
,,Star Wars: Lordowie Sithów" Paul S. Kemp
9. ,,Spętani przez Bogów" Josephine Angelini
10. 
,,Spalić Wiedźmę" Magdalena Kubasiewicz

Jestem całkiem zadowolona z moich czytelniczych osiągnięć i liczę, że marzec będzie jeszcze lepszy. A jak u was wyglądał ostatni miesiąc? :)

58 komentarzy :

  1. "Sześć światów Hain" ?! Ja chce! :c Choćby po to, by mieć w kolekcji... Ale sobie na tą książkę zaczekam jeszcze. :C Pocieszam się myślą, że i tak nie mam gdzie układać książek...
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka od dawna za mną chodziła. W końcu dorwałam ją na kuszącej promocji. :D Ostatnio też narzekałam na brak miejsca i sprawiłam sobie nowy regał, niedługo nie będzie gdzie się ruszyć, ale ważne, że książki mają swoje miejsce. :)

      Usuń
    2. U mnie cały czas trwa remont [od 2012 XD] wiec nawet umeblowania nie mam pewnego... a że moi rodzice jak już zaplanują, to uznają, że nie chcą nic w wyglądzie zmieniać, to nawet dokupić nic nie mogę. Ba, mama musi na pustych półkach trzymać filiżanki, a książki są pochowane w kartonach xd
      drewniany-most.blogspot.com

      Usuń
  2. Gratuluje osiągnięć z minionego miesiąca :D
    Zaskoczył mnie w twoim stosiku widok Star Wars :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Rav http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Star Wars było recenzowane jakiś czas temu. :) Uwielbiam filmy, więc i za książki powoli się zabieram.

      Usuń
  3. Pamiętam jak spory czas temu miałam wielką ochotę na Cinder ;) Ostatnio nawet widziałam ją na stoisku z tanią książką, ciągle żałuję że jednak jej nie kupiłam.
    Świetny stos! Zazdroszczę tylu fajnych pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik :)
    I znam jedną z książek przeczytanych :D - "Saga księżycowa: Cinder" - z tego co pamiętam, ten tom mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No co tu dużo mówić...trzeba przyznać, że i ilość przeczytanych i zdobytych książek jest świetna! :)
    Oby tak dalej!

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/03/miesiac-czytelnika.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam 10 książek jestem bardzo zadowolona :) też czytałam Cinder i bardzo mi się podobała druga część troszkę gorsza :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wyniku! :) Mi również Cinder się podobało, chociaż jest to dość przewidywalna historia.

      Usuń
  7. A ja nie prowadzę statystyk :) ale wiesz co ? chętnie zatopiłabym oczy w " Królowie przeklęci" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. to stos a nie stosik :p chcesz te wszystkie książki przeczytać w marcu? powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są jedynie zakupy z lutego i 5 książek z tego ,,stosu" już przeczytałam, o czym wspomniałam w powyższym podsumowaniu. :D

      Usuń
  9. Widzę, że był to udany miesiąc dla Ciebie. Oby marzec był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mocno gratuluję i szczerze podziwiam! Ja nie mam aż tyle czasu na czytanie. :(
    Co do mnie to teraz w każdej księgarni Świat Książki są kuszące promocje na Cobena, więc... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama ostatnio przyniosła jego książkę ,,Nieznajomy". Coraz bardziej się nastawiam by po nią sięgnąć. :D

      Usuń
  11. Ja póki co zakupiłam tylko pierwszy tom "Królów przeklętych" i choć jestem bardzo ciekawa tej książki,to jednak nie mogę znaleźć dla niej czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Królów przeklętych polecała mi moja mama ale jeszcze nie udało mi się przeczytać ;), sama mam dość marny wynik bo raptem 2 książki. Ale jak na mnie to i tak dużo ha ha ha ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę kiedyś przeczytać coś autorstwa Le Guin!
    Ja w sumie przeczytałam w zeszłym miesiącu trzy książki, ale za to naprawdę mi się podobały :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyników. ;)
    U mnie ostatni miesiąc wypadł tragicznie. Tylko jedna książka przeczytana... Aż mi wstyd.
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Poszalałaś w tym miesiącu! Życzę miłego czytania "Szklanego miecza", bo książka jest genialna :) Zapraszam na jej recenzję u mnie na blogu, pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję bardzo dobrego wyniku! ,,Złe dziewczyny nie umierają" mam w planach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szklany miecz! O raaaany jak ja chce ją przeczytać! jestem świeżo po Czerwonej królowej i naprawdę wywarła na mnie autorka wielkie wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaszalałaś! Zazdroszczę wyniku! Coraz częściej zastanawiam się nad cyklem "Czerwona królowa" tylko nie wiem kiedy dam radę to przeczytać! Życzę udanego marca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No no! Zakupy przednie! :D Ty także masz ten box z Królami :P Ja nie wiedziałem, że takie coś będzie i kupiłem 3 po premierze, bo dwa pierwsze wygrałem ;)
    Sześć światów Hain - moim zdaniem dużo lepsze niż Ziemiomorze :D
    Widzę nawet Orbitowskiego - jutro zaczynam Wigilijne psy i jestem ciekawy jak pisze ten autor ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Spętani przez bogów chyba czytałam :d widzę pokaźny stos :D
    i zazdroszczę ja jedynie korzystam z ebooków, bo jakoś nie mam czasu chodzić i szukać ksiązek:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Świetny wynik :) Same perełki ♥
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. "Szczęśliwa ziemia" bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, 7 książek w miesiąc! Wymiatasz. Ja kocham książki, ale kocham także coś innego - komputer i komórkę. To trochę frustrujące... nawet nie mam takiej organizacji, by wiedzieć, ile tych książek przeczytałam. Zazdroszczę ;-;

    Miesiąc mi spłynął na zgłębianiu wiedzy o coraz lepszych technikach lenistwa.

    Pozdrawiam!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie kojarzę zadnej ksiazki z tych które przeczytalas, ale w stosiku widze parę znajomych okładek :D Ja czekam do matury, potem bede nadrabiac te wszystkie zaległości/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję świetnego wyniku :D
    A stos prezentuje się niesamowicie. Również posiadam wszystkie tomy "Królów przeklętych" - na półce wyglądają obłędnie ;) A do tego treść też świetna - przynajmniej pierwszego tomu, bo tyle do tej pory przeczytałam ;)
    Pozdrawiam i życzę zaczytanego marca!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Podebrałabym Ci tę le Guin - bez niej i tak dużo książek upolowałaś, więc nawet nie zauważysz różnicy ;)
    Gratuluję wyników. Oby marzec był jeszcze lepszy :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne nabytki i bardzo dobry wynik czytelniczy, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje!
    Szklany miecz - nie mogę się doczekać aż przeczytam tę książkę ;)
    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zakupy. Mi się najbardziej podoba Le Guin i Maurice Druon, na którego poluję. Gdzie kupowałaś ten pakiet? Już go nie ma nigdzie. Machnęłabyś fotkę samego pakietu jak wygląda, to jest sztywna czy twarda oprawa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.empik.com/pakiet-krolowie-przekleci-tom-1-3-druon-maurice,p1117699677,ksiazka-p ----> Ja właśnie zdążyłam kupić jeszcze w Empiku i to w połowie stycznia, ale co chwile dostawałam wiadomość, że nie mają pakietu na stanie i dopiero na początku lutego dotarła do mnie paczka. Z tego co widzę produkt mają na razie niedostępny, ale może niedługo znowu dodadzą. :)

      Usuń
  30. o WOW ile książek - extra! Ja liczę od pczątku roku - Wyzwanie 52 ksiązki - i jestem teraz na 15 tej :) I w lutym kupiłam tylko 4 książki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. "Królów przeklętych" oraz "Sześć światów Hain" koniecznie muszę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  32. 7 książek to dużo :)
    Ja właśnie czytam spętani przez bogów :)!
    Obserwujemy??
    Zapraszam
    http://szkicownik555.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, gratuluję wyniku!
    Królowie przeklęci <3. Muszę wreszcie przeczytać 1 tom. Tak samo zresztą jak Szklany miecz! :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie nijak nie wyglądał, nie potrafię skończyć książek, które zaczęłam T^T

    OdpowiedzUsuń
  35. Przeczytałam tylko o jedną książkę mniej niż ty, więc nie jest źle ! :D
    Co do kupna, to do mojej biblioteczki trafiły tylko dwie lub trzy książki :/ Więc nie jest to wielki połów, oby w tym miesiącu poszło mi lepiej :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawi mnie bardzo ta ,,Ewangelia wg Lokiego" - znowu nawiązanie do nordyckiego boga? :)
    I często widzę reklamę ,,Królów przeklętych". Ale póki co ślęczę nad Kingiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. saga ksiazycowa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ciekawy stosik ;) i gratuluję przeczytania tylu książek.
    Pozdrawiam.
    http://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega wynik! :D
    O Boże. O Boże. Całość Królów przeklętch *-*
    Ale masz tych cudeniek <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny wynik, gratuluję! Życzę równie udanego marca ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam czytać i dużo czytałam a teraz studia i brak czasu mnie ogranicza :(

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ja przeczytałam w lutym 2 książki li...

    OdpowiedzUsuń
  43. W lutym akurat bardzo mało czytałam.. książki wciąż na mnie czekają, ale ja nie mogę się ogarnąć z czasem :/
    Gratuluję zakupu nowych książek. Sama niestety rzadko kupuję, bo NIESTETY są zbyt drogie :(

    Zapraszam do mnie,
    natchniona-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Le Guin jest świetna! Też mam to wydanie, pięknie się prezentuje na półce. ;) "Królów przeklętych" czytałam, wciągająca historia (a właściwie historie). Muszę teraz wypożyczyć "Spalić wiedźmę", intryguje mnie ta książka. ;) No i ma wiedźmę w tytule!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie znam żadnej z tych książek, o których piszesz. Niektóre tytuły sugerują mi jakieś fantasy, więc w sumie się nie dziwię, bo takich książek nie czytam ;>

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana podziwiam Cię za to :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj, u mnie ostatnio z czytaniem jest słabo, ale staram się przeczytać chociaż kilka stron dziennie. W lutym skończyłam Panią Lasu i Sezon Burz Sapkowskiego i zaczęłam Slow Fashion (nigdy nie czytałam książek ani prasy stricte dla kobiet, więc chcę się przekonać, jest w tym coś ciekawego :P) :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny wynik! ^_^
    Ale co ja widzę?! Saga Księżycowa!!!! Uwielbiammmmm <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow, świetny wynik! Gratuluję! Ja niestety przeczytałam w ubiegłym miesiącu tylko 3 książki.. I jak zawsze kupuję ich więcej, niż jestem w stanie przeczytać :D
    Zazdroszczę nowych łupów!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka