Lba + Unpopular Opinions Book Tag!

Dzisiaj w końcu przyszła pora na nadrobienie zaległych nominacji. Nie umieszczę wszystkiego w jednym poście, bo byłoby tego za dużo, więc na dniach powinna się pojawić kontynuacja. :)

1.Pierwsza nominacja od: http://tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com/ - bardzo dziękuję!



1. Twój największy miesięczny wynik książkowy?
Dopiero od niedawna zaczęłam robić podsumowania i najlepszym wynikiem było przeczytane 10 książek.

2. Crushujesz kogoś? Kogo?
Kiedyś zapewne wymieniłabym całą listę aktorów, ale aktualnie mam swoją ulubioną 5, czyli: Tom Hiddleston, Benedict Cumberbatch, Robert Downey Jr., Jared Leto, Michael Fassbender.


3. Oglądasz seriale? Jakie?
Zawsze przy tym pytaniu mam problem, bo tych seriali jest od groma, w niektórych mam spore zaległości, a jeszcze inne czekają na kolejny sezon. Między innymi są to: The Night Manager, Lucyfer, Kroniki Shannary, Shadowhunters, Jessica Jones, Daredevil, Gra o tron, American Horror Story, Once Upon a Time, Flash, Gotham, Piękna i Bestia, Arrow, Pamiętniki Wampirów, Teen Wolf, Supernatural, Sherlock, The Walking Dead, Pretty Little Liars.

4. Ile zamierzasz przeczytać w tym roku? Jak myślisz podołasz swojemu wyzwaniu?
Planuję dobić do 100, ale czy mi się uda to nie jestem tego taka pewna. 

5. Masz jakieś Hobby? Jakie?
Czytanie. :D A poza tym jestem kinomaniakiem i serialomaniakiem.
 
6. Wolisz książki czy komiksy?
Książki, komiksów już od dawna nie czytam.

7. Masz jakieś serialowe OTP? Jakie?
Hmm, ostatnim moim OTP była Elena i Damon, ale to tak do 4 sezonu, potem serial stał się kiepską telenowelą i jedynie od czasu do czasu oglądam go z sentymentu. Aktualnie nie mam OTP, bo już nie ekscytują mnie miłostki bohaterów. 


8. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez książek, dobrego filmu/serialu i oczywiście kotów. :)

9. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Lubię dzielić się wrażeniami po przeczytanych książkach, czy obejrzanych filmach/serialach. Blog mi to umożliwia i na dodatek mogę zapoznać się z opinią innych osób oraz dzięki nim poznać inne interesujące mnie tytułu.

10. Jaką pracę chciałeś/aś mieć jak byłeś/aś młody/a
Nadal uważam, że jestem młoda. :D W dzieciństwie chciałam być archeologiem, bo uwielbiałam dinozaury, aktualnie plany się zmieniły i skończyłam na informatyce.

11. Książka, która zmieniła coś w twoim życiu
Ciężko powiedzieć, bo sporo książek coś dla mnie znaczy, ale chyba kolejny raz wymienię Władcę Pierścieni, ponieważ to od tej historii ukierunkował się mój czytelniczy gust i dzięki niej całkowicie pokochałam fantasy. 

2. Druga nominacja od: http://biblioteczkapati.blogspot.com/ - bardzo dziękuję!

1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.
Staram się wybierać książki, które na pewno mnie zainteresują, więc rzadko zdarzają się u mnie zgrzyty. Kiedyś z ciekawości przeczytałam ,,50 twarzy Greya" i do dzisiaj zastanawiam się co za diabeł mnie podkusił do sięgnięcia po tę pozycję. 

2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale Ty kochasz.
Hmmm, ciężko mi powiedzieć. Przeważnie czytałam książki, które większości się podobają lub na jej temat są podzielone opinie, ale by wszyscy nienawidzili? Chyba nie mam takiej pozycji.

3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater/bohaterka, według Ciebie, wybiera złą osobę LUB literacka para, której nie lubisz.
Pytanie tak bardzo dla mnie. :D Ogólnie mało mnie interesuje z kim skończy główny bohater, ale aktualnie przeczytałam ,,Koronę w mroku" i jednak wolałabym Celaene z Dorianem niż Chaolem, ale to pewnie przez to, że zawsze jestem przywiązana do tych pierwszych paringów. 

4. Popularny, bądź uwielbiany bohater, którego Ty nie lubisz.
Przychodzą mi do głowy dwie postacie. Pierwsza - Simon z ,,Darów Anioła", który wiecznie mnie irytował oraz Maven z ,,Czerwonej królowej", który na początku faktycznie był uroczy, ale potem sprawił, że całkowicie go skreśliłam.

5Popularny autor, do którego nie jesteś przekonany. 
Tutaj od razu mogę podać Johna Greena, którego historie nigdy do mnie nie przemawiały. 

6. Popularny wątek/motyw, którego masz już dosyć.
Była sobie zwykła dziewczyna (w jej mniemaniu brzydka), która nagle odkryła (oczywiście za sprawą najprzystojniejszego faceta na świecie), że jest wyjątkowa i uratowała świat - wątek który opanował większość młodzieżówek, przez co ostatnio coraz rzadziej po nie sięgam. 

7. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać. 
Nie mam zielonego pojęcia. Wydaje mi się, że z takimi seriami jestem na bieżąco, no chyba, że nie są z fantastyki, więc pewnie nawet nie wiem o ich istnieniu. 

8. Mówi się, że „Książka jest zawsze lepsza od filmu", ale który film lub serial, podobał Ci się bardziej niż książka?
Nie lubię porównywania filmu do książki i zawsze to podkreślam, więc na to pytanie nie odpowiem. :)

31 komentarzy :

  1. Bardzo fajne pytania. Odpowiedzi rzeczowe i fajnie lepiej Cię poznać. Tak omijając temat nowy Batman klapa!Ja lubię oglądać stare kino lata 80.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, stare kino ma swój klimat i nie dziwię się, że takowe wybierasz. ;) Dla mnie nowy Batman był średniakiem wśród filmów na podstawie komiksów, widziałam o wiele gorsze dlatego klapą go nie nazwę. :D

      Usuń
  2. Tom Hiddleston najlepszy :D
    Fajne odpowiedzi, dzieki, którym można Cię bardziej poznać.
    Koty życiem hahah :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ostatnio mam bzika na punkcie tego aktora. ;)

      Usuń
  3. 10 książek w miesiąc, jestem pod wrażeniem! Mój rekord to chyba 6 albo 7 :P
    Jeśli chodzi o popularny motyw, to mogłabym się podpisać pod Twoją odpowiedzią. Też mnie już ten wątek znudził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 książek udało mi się przeczytać tylko raz, gdy miałam dużo wolnego. Teraz też czytam tak po 6-7 książek i przeważnie są to grube tomiszcza, więc o wiele wolniej mi idzie. :) Wątek który wymieniłam jest jednym z kilku których najbardziej nie lubię. Ostatnio trafiam na takie co są bardzo przewidywalne i nudne. Nie wiem, czemu autorzy ciągle wykorzystują te same scenariusze. :D

      Usuń
    2. I tak podziwiam, nawet jak miałam dużo wolnego czasu to chyba nie przeczytałam 10 w miesiąc. Zawsze mnie coś od lektury odciągało :P
      Może te scenariusze podobają się większości czytelników? Tak strzelam, bo też nie mam pojęcia.

      Usuń
  4. Hmm... ja w przypadku nielubianych przeze mnie popularnych bohaterów miałabym całe listy. W sumie wszyscy bohaterowie z 'Czerwonej królowej' są irytujący, a "50 twarzy Greya" to w sumie najmniejsze zło. A o bohaterach "Szklanego tronu" wolę się nie wypowiadać. W swoim czasie u mnie na blogu wszystko będzie.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. EJ jesteś moją bratnią duszą! Też nie przemawia do mnie Green, i zawsze wszyscy patrza na mnie z oburzeniem, jak ja mogę być taka nieczuła na jego literaturę. W koncu aż przestałam mówić cokolwiek na jego temat :D /Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wszyscy mówią jak to się wzruszają na jego książkach, a ja ledwo powstrzymuję ziewanie. :D

      Usuń
  6. Mile TAGi i fajne odpowiedzi:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie wiem co mnie podkusiło, żeby przeczytać pisiont twarzy greja :D Do dziś mam w pamięci tę straszną składnię, słownictwo i powtórzenia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie cała historia była niewypałem, nawet jakby nie występowało to mało zaawansowane słownictwo. :D

      Usuń
  8. Nw czemu tak piszecie o 50 twarzach Greya skoro ja miałam 3 czesci poprawne jedynie 4 "GREY" była nieskładnie napisana- a raczej przetłumaczona :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi raczej chodzi o samą historię. Rzadko podoba mi się romans, a erotyki w ogóle są dla mnie kiepskie. Z resztą nie ma co ukrywać, że książka nie była zbyt ambitna - dialogi dość marne, a akcji w ogóle w tej książce nie było. :)

      Usuń
  9. Świetne odpowiedzi na pytania. Najbardziej spodobały mi się o dinozaurach i o greyu, którego zawsze omijam szerokim łukiem xD.
    NOWY POST [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe odpowiedzi!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspomniany oklepany wątek z młodzieżówek mi się jeszcze nie przejadł, lecz rzadko czytam taką literaturę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Halo, halo! To jest MÓJ krasz! xD

    OdpowiedzUsuń
  13. plus z przeczytania 50 twarzy Greya jest taki, że możemy zniechęcać wszystkich, którzy jeszcze tego nie zrobili i mówić o tej książce źle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak można oglądać tę seriali naraz? :) chyba wolałabym skończyć jeden i dopiero zainteresować się innym :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość seriali robi się beznadziejnych po którymś z rzędu sezonie, więc to normalne, że zaczyna się oglądać kolejny. :p Z resztą ile pod rząd można oglądać tę samą historię. No i w trakcie wyczekiwania na nowe odcinki/sezony zabieram się za coś innego. Niektóre seriale ciągną się przez lata, więc chyba umarłabym z nudów jakbym miała go oglądać i nie brać się za inny. :D

      Usuń
  15. Tom Hiddleston ❤❤
    Naprawdę jesteś serialowym maniakiem xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Elena i Damon. <3 Do tego gościa mam słabość, może dlatego mój Damon ma jego imię? A tak serio to masz rację, ja nawet do końca 4tego sezonu nie doszłam. Może jeszcze do tego wrócę. :)
    Jeśli chodzi o wątek tego, że brzydka dziewczyna nagle jest najlepsza i w ogóle to masz rację, jest to zbyt oklepane i aż mi się odechciewa czegokolwiek oglądać/czytać, kiedy widzę coś takiego w opisie.
    Rany, sporo tych seriali xD Koty. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe pytania i jeszcze ciekawsze odpowiedzi :)
    Też nie lubie gdy ktoś porównuje książkę do filmu :/
    Pozdrawiam :*
    http://zapoczytalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Maven <3 i ja tam wolę paring CC w Szklanym tronie, Dorian nie nadaje się na poważnego partnera. Hmm, Władca pierścieni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu partner ma być poważny? Ja bym się zanudziła przy takim sztywniaku jak Chaol. :D

      Usuń
  19. Maven z "Czerwonej królowej" - jak on mnie denerwował, nie mogłam go zdzierżyć.
    Też zazwyczaj tak mam, że wolę te pierwsze paringi, ale ze "Szklanym tronem" miałam problem. W pierwszym tomie nie mogłam się zdecydować kogo wolę, ale po drugim bardziej skłaniałam się ku Chaolowi, bo Dorian według mnie był taki jakiś nijaki ;)
    Świetne odpowiedzi :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam problem, ale jednak Chaol wydawał mi się zbyt sztywny i poważny, więc pozostałam przy Dorianie. :D

      Usuń
  20. Już myślałam, że tylko ja nie polubiłam Simona :D Ja również zazwyczaj wolę te pierwsze pairingi, ale przy "Szklanym tronie" długo nie mogłam się zdecydować kogo wolę. Ostatecznie chyba wybrałam Doriana, chociaż czasami jeszcze mam wątpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też nie potrafiłam zbytnio wybrać, więc tak jak zawsze postawiłam na pierwszy paring. :)

      Usuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka