W głowie się nie mieści book tag + podsumowanie kwietnia.

Dzisiaj przychodzę do was z podsumowaniem kwietnia, który był dla mnie bardzo owocny pod względem czytania książek, jak i ich kupowania. :) Również chciałam nadrobić zaległości w nominacjach, więc wybrałam bardzo przyjemny Tag, z jednej z moich ulubionych bajek. 

Za nominację dziękuję: http://ksiazkomaniaczka2.blogspot.com/



1. RADOŚĆ, czyli książka ,która mnie nią napełniła.
Szczerze powiedziawszy to jestem szczęśliwa dzięki każdej dobrej książce, ale ostatnimi czasy najbardziej rozbawiła mnie twórczość Pani Kisiel, a dokładnie ,,Dożywocie" i ,,Nomen Omen". Autorka ma świetne poczucie humoru, a jej postacie zapadają w pamięci na długo. Zwłaszcza urocze Licho w bamboszkach. :)

2. OBRZYDZENIE, czyli książka, która wywołała w tobie niesmak.
Przy takich punktach już chyba zawsze będę podawać ,,50 twarzy Greya". Ubogie słownictwo, ciągłe powtórzenia (,,wewnętrzna bogini" wielokrotnie doprowadzała mnie do szału, a przy momentach, w których Ana przygryzała wargę miałam ochotę wyrzucić książkę przez okno), kiepskie dialogi i praktycznie brak akcji. Tak, po tej książce pozostał mi ogromny niesmak. 

3. STRACH, czyli książka, która Cię wystraszyła. 
Nie czytam strasznych książek, więc ciężko mi tutaj jakąś podać. Lekki dreszczyk czułam przy ,,Złe dziewczyny nie umierają", ale to było jedynie wczucie się w klimat książki. Strach to ja odczuwam za każdym razem, gdy któryś z moim ulubionych bohaterów może stracić życie, a miałam tak podczas czytania ,,Dworu cierni i róż". Końcówkę książki przeczytałam praktycznie na wdechu, ponieważ bałam się, że autorka doprowadzi do rozlewu krwi.

4. SMUTEK, czyli książka, która wycisnęła ze mnie łzy.
Jest niewiele książek podczas, których płakałam, więc wszystkie z nich dobrze pamiętam, a są to : ,,Harry Potter" (za każdym razem, gdy umierały moje ulubione postacie), ,,Mechaniczna księżniczka" (końcówka została tak pięknie napisana, że bez wzruszenia się nie obyło) no i ,,Wielki Mistrz" (na samo wspomnienie do dzisiaj pęka mi serce).

5. ZŁOŚĆ, czyli książka, która mnie najbardziej zirytowała.
Książki na ogół mnie nie złoszczą, raczej niektóre w nich fragmenty. Ostatnią z takich pozycji jest ,,Pani Noc", gdzie autorka notorycznie podkreślała, że bohaterowie chodzą na boso jakby to była najistotniejsza informacja w całej historii. Ogólnie w tej książce było moim zdaniem sporo nieistotnych momentów, czy opisów, które jedynie służyły jako zapychacze.

Nie wiem, czy ktoś z was robił już ten Tag, ale nominuję:
- http://secretsofbooks.blogspot.com/ 
http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/
http://natalax3recenzje.blogspot.com/
http://books-world-come-in.blogspot.com/
http://alejaczytelnika.blogspot.com/


Podsumowanie kwietnia
Udało mi się przeczytać 10 książek z czego się ogromnie cieszę, ponieważ zbyt często to się nie zdarza. Z recenzjami nadal jestem w plecy, ale powoli wszystko nadrabiam. Przeczytałam:

1. ,,Pani Noc" Cassandra Clare - 828 str
2. ,,Czasomierze" David Mitchell - 665 str
3. ,,Korona w mroku" Sarah J. Maas - 495 str
4. ,,Pan Lodowego Ogrodu - tom 1" Jarosław Grzędowicz - 541 str
5. ,,Klątwa Tygrysa" Colleen Houck - 350 str
6. ,,Szeptucha" Katarzyna Berenika Miszczuk - 412 str
7. ,,Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" Leslye Walton - 298 str
8. ,,Królowa Tearlingu" Erika Johansen - 486 str
9. ,,Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas - 527 str
10. ,,Księga cmentarna" Neil Gaiman - 226 str

Razem to daje 4 828 stron. Recenzję, której z wymienionych książek chcielibyście przeczytać w pierwszej kolejności? :) A na koniec moje zdobycze. Wszystko upolowane na promocjach, których było od zatrzęsienia w ostatnim miesiącu.



50 komentarzy :

  1. Ilość przeczytanych stron - szacun! Ja chyba nigdy nie miałem takiej liczy, chociaż koło 4 tys. tak :P
    Zdobycze <3 Same piękne książki - ukradłabym Ci Gaimana. Nie czytałem nic tego autora, ale jestem go mocno ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi własnie stuknął rekord przeczytanych stron. :D Przeważnie nie dobijałam do 4 tysięcy. Ja na razie przeczytałam dwie książki Gaimana i naprawdę polubiłam jego twórczość. :)

      Usuń
    2. Mag niedługo wznawia 3 jego książki, więc myślę że się w nie zaopatrzę plus te kilka co wydali jeśli mi się spodoba :)

      Usuń
  2. Mnie na równi z wewnętrzną boginią irytował święty Barnaba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo starałam się zapomnieć o tej książce, że wkurzający święty Barnaba wyleciał mi z głowy. :D

      Usuń
  3. Świetny TAG :D Ja do Smutku dorzuciłabym Złodziejkę Książek, piękna książka, ile przeczytanych powieści! Ja w kwietniu miałam do czynienia tylko właśnie ze Złodziejką Książek.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie piękna książka, ale łez ze mnie nie wycisnęła. :)

      Usuń
  4. Wow! Jak dużo stron przeczytałaś! Gratulację :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Gratuluję wyniku, a co do tagu to punkt 2,3,4 pełna zgoda;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za nominację do tagu! :) Zgadzam się co do "Wielkiego Mistrza"- również do dziś jest mi smutno gdy o tym pomyślę :(
    No i gratuluję liczby przeczytanych i kupionych książek ^^. Ja też przeczytałam "Szeptuchę" w kwietniu i muszę powiedzieć, że jest to cudowna książka :D Pozdrawiam! /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ,,Szeptucha" jest genialna i już nie mogę się doczekać kolejnego tomu. :D

      Usuń
  7. Jeju, kiedy Ty znalazłaś tyyyle czasu na czytanie?
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nocami. :D Staram się nadrabiać zaległości zanim sesja pojawi się na horyzoncie. :D

      Usuń
  8. Kurdę wiekszości książek tu wystawionych nie znam, jestem ciekawa jak wygladają półki z twoimi książkami, zechcesz kiedys zrobić o tym post ? :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam w planach taki post. W sumie miałam go już dodać jakiś czas temu, ale ciągle to odwlekam, bo nie mam czasu na segregacje książek (niektóre ciągle nie mają swojego miejsca na półkach :D). Postaram się dodać w przyszłym tygodniu. :)

      Usuń
  9. Gratuluję tak dużej ilości przeczytanych książek w kwietniu ! Pełen podziw z mojej strony :D
    Pozdrawiam ! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko co za wynik! Gratulacje!
    Zapraszam na rozdanie:
    https://onlybooks-jdb.blogspot.com/p/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje przeczytanych książek - mi wyszło tylko 1400 stron i 3 przeczytane książki, trochę słabo :D
    Słyszałam o większości książek (bo moze nie wszystkie czytałam) ale o wielkim mistrzu nie słyszałam. Polecasz ? Ja płakałam przy końcówce wiernej choć tez bardzo mnie ona wkurzyła ;)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Wielki Mistrz" to trzecia część Trylogii Wielkiego Maga Trudi Canavan i jak najbardziej polecam całą serię. Chociaż to właśnie ostatni tom jest najlepszy. :)

      Usuń
  12. ooo jaki świetny tag! :D fajnie go wykonałaś, w niektórych się zgadzam ;)
    Pozdrawiam,
    Pondi z Pond zeznaje! x

    OdpowiedzUsuń
  13. 10 książek, jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę przeczytać baaardzo Królową Tearlingu. Czuję, że ta lektura by mnie zachwyciła;D
    Gratuluję wyników i życzę powodzenia w maju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nastawiałam na zachwyty i niestety się mocno zawiodłam.

      Usuń
  15. Cudowna kolekcja! Ja muszę się wziąć za siebie, gdyż nie miałam czasu na czytanie :(
    Cieplutko pozdrawiam
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Udał ci się ten miesiąc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo o tych złych dziewczynach chcę czytnąć:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też czytam Koronę mroku, piona! :D Mam te samo odczucia co do 50 twarzy Graya... tragedia. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wyniki! :) I ile cudownych książek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Praktycznie same grubaski przeczytałaś w kwietniu :D Imponująca liczba stron!
    "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" muszę w końcu przeczytać. Nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z prozą Gaimana - wiem wstyd ;) Na pewno kiedyś to nadrobię. Świetne wyniki i piękny stosik. Gratuluję i zazdroszczę :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wstyd, ja też dopiero zaczęłam z nim swoją przygodę, bo wcześniej po prostu nie było mi z nim po drodze. :D Z miesiąc temu koleżanka zaczęła czytać jego książki, zaczęła wychwalać i mnie namówiła. :)

      Usuń
  21. Bardzo ładny wynik. Ah zazdroszczę Królowej Tearlingu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, 50 twarzy Greja. U mnie budzi smutek, złość i odrazę jednocześnie XD tak ubogiej książki nigdy nie widziałam, bo o czytaniu trudno tu mówić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam bajkę w glowie się nie mieści - świetna :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html#more

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję tak wspaniałego wyniku! ^_^ Możesz zacząć od Szeptuchy :D
    I oczywiście piękny stos <3

    OdpowiedzUsuń
  25. "złe dziewczyny nie umierają" bardzo mi się podobała ta książka. Zazdroszczę Ci tylu książek ja rzadko kiedy sobie kupuje bo jednak trochę kosztują a zazwyczaj są inne rzeczy do kupienia jednak też chciałabym mieć takie stosiki :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam "W głowie się nie mieści"! Gdybym dodała do tego TAGu swoje pozycje książkowe, to jestem pewna, że jedna by się zgadzała- "50 twarzy Greya", która bez wątpienia wywołuje niesmak.
    Pozdrawiam serdecznie- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z takim tagiem jeszcze się nie spotkałam - świetna inicjatywa! Z ,,50 Twarzami..." miałam tak samo, to jedna z niewielu książek, których nie doczytałam do końca i nie zamierzam do niej wrócić. Lubię bardzo twórczość Gaimana, polecam szczerze :) Tylko do Grzędowicza się zabieram co rusz i jakoś zabrać nie mogę :<

    OdpowiedzUsuń
  28. Większości nie czytałam, ale przy Harrym Potterze też płakała :'( To jedyna książka, która wywołała u mnie takie emocje :)

    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nono, rzeczywiście liczba przeczytanych stron robi wrażenie..;)
    i sam booktag, bardzo pomysłowy ;)

    Pozdrawiam
    Rav http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, imponujące wyniki! Gratuluję! A stosik - cudowności. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rany, cudowne zdobycze! Ach, ja czekam do końca miesiąca, jak z Chłopakiem wyprowadzamy się do naszego nowego, własnego mieszkanka i będę kompletować swoje powieści! :D
    Co do tagu to naprawdę świetny pomysł. Uwielbiam tą bajkę i mogłabym ją oglądać bez końca. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jetem ciekawa tych "50 twarzy Greya" - z tego co widzę, to albo się tę książkę kocha, albo nienawidzi, co jest ... intrygujące :)
    O.o Twój wynik czytelniczy jest... och, godny pozazdroszczenia ^^
    Pozdrawiam i przepraszam za długą nieobecność :/
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  33. JA NIE MOGĘ WOW. No jak się chce to się potrafi! Świetny wynik :D I tyle nowych pozycji, nie moge się już doczekać przeczytania "Dworu cierni i róż" , a dostanę ją już w swoje łapki jutro aaaa nie wytrzymam ! :DD
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Gratuluje tak świetnego wyniku!:) Co do "50 twarzy Greya" mam bardzo podobne odczucia, jedna z nielicznych książek, do której zabierałam się kilka razy, ale nie udało mi się dobrnąć do końca.

    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za nominację do tagu!
    Wow, w kwietniu udało Ci się przeczytać naprawdę dużo książek. Gratuluję tak świetnego wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo widzę tu moją ukochaną Klątwę tygrysa <3 Planuje w tym miesiącu siegnac po Dwór cierni i róż i mam nadzieję że mnie zachwyci :)

    OdpowiedzUsuń
  37. "Wielki Mistrz" i wielki smutek. Zgadzam się/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka