Podsumowanie maja + stos.



Przyszła pora na kolejne podsumowanie! W maju zamiast czytać wolałam głównie oglądać seriale i filmy, ale w ostatecznym rozrachunku okazało się, że utrzymałam standardową ilość przeczytanych książek. W czerwcu na pewno już tak pięknie nie będzie, ale nie ma co się martwić na zapas. :)

Przeczytane:
1. ,,Wyprawa Skrytobójcy" Robin Hobb - 990 stron
2. ,,Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom Riggs - 387 stron
3. ,,Ognisty pocałunek" Jennifer L. Armentrout - 491 stron
4. ,,Miasto cieni" Ransom Riggs - 434 stron
5. ,,Rok Szczura: Wędrowniczka" Olga Gromyko - 425 stron
6. ,,Książę Cierni" Mark Lawrence - 467 stron
7. ,,Dziedzictwo ognia" Sarah J. Maas - 654 stron
8. ,,Silver. Pierwsza księga snów" Kerstin Gier - 409 stron

Razem przeczytałam 4 257 stron. Najbardziej spodobała mi się ,,Wyprawa Skrytobójcy", a cała seria aktualnie zajmuje wysokie miejsce w moich ulubieńcach. Najsłabiej wypadł ,,Książę Cierni", po którego kontynuację na razie nie planuję sięgać.

Jak co miesiąc planowałam nie kupować dużo książek, a i tak trochę ich się uzbierało. Na szczęście były to głównie zdobycze z promocji. 



1. ,,Niedokończone opowieści" J.R.R Tolkien - promocja w świecie książki z 60zł na 17zł. Interes życia. :)
2. ,,Gwiezdne wojny. Jak podbiły wszechświat?" Chris Taylor - promocja na Znak.com za 1 grosz przy kupieniu drugiej książki.
3. ,,Silver. Pierwsza księga snów" Kerstin Gier - jedyna nowość, która wpadła mi w oko. :)
4. ,,Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom Riggs - zniżka 40% w świecie książki.
5. ,,Miasto cieni" Ransom Riggs - również zniżka 40% w świecie książki.
6. ,,Zimowa opowieść" Mark Helprin - druga książka ze Znak.com za 15zł .
7. ,,Książę Cierni" Mark Lawrence - coś mnie chyba opętało, gdy brałam tę książkę.
8. ,,Posępna litość" Robin LaFevers - za 10zł w świecie książki, więc żal nie wziąć za taką cenę.
9. ,,Star Wars: Kenobi" John Jackson Miller - również za 10zł w świecie książki.
10. ,,Star Wars: Ręka Sprawiedliwości" Timothy Zahn - 13zł w świecie książki. 

48 komentarzy :

  1. Pod względem czytelniczym miałaś bardzo udany miesiąc, czekam na recenzje zdobyczy, ponieważ żadnej z nich jeszcze nie czytałam. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku;)
    Przecena z 60 na 17 zł to faktycznie dobry interes;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem w trakcie czytania "Dziedzictwa ognia" i mam nadzieję, że ta książka jest równie dobra jak dwa pierwsze tomy.
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak Ci się podobała ,,Silver. Pierwsza księga snów?"
    Ile Star Warsów*_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Silver mam troszkę mieszane uczucia. Sama historia jest dość ciekawie poprowadzona. Motyw snów również fajnie przedstawiony, ale bohaterowie niestety mocno mnie drażnili. Niektóre ich zachowania nie były adekwatne co do wieku. Niedługo powinna się pojawić recenzja, więc tam wszystko wyjaśnię. :)

      Usuń
  5. Zdobycze fenomenalne! Na "Silver" już zaczęłam swoje polowanie, ale "Posępna litość" także brzmi bardzo zachęcająco :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ponad 4000 stron :O!
    U mnie mam nadzieję, że było ponad 2000 :P
    Zaczytanego czerwca ;)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W maju prawie nic nie czytałam i nie oglądałam, ale mam nadzieję, że czerwiec będzie lepszy :)Zazdroszczę zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam ani jednej z powyżej wymienionych. Niemniej jednak będę czekać na Twoje recenzje, a może się do nich przekonam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, gratuluję wyniku! Czekam na recenzje tych powieści.
    Pozdrawiam ciepło!:)
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wynik godny pozazdroszczenia. Oby czerwiec był dla Ciebie jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero co przeczytałam "Niedokończone opowieści" i szczerze powiem - to nie jest literatura dla każdego. Jeśli nie znasz dobrze lore LOTRa, nie uwielbiasz Tolkiena - to książka może nieźle zmęczyć. Mnie zmęczyła ;D Ale przecena zdecydowanie ładna.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czytałam ,,Niedokończone opowieści", bo właśnie Tolkien jest dla mnie numerem jeden. Teraz staram się zebrać wszystkie jego historie, by móc do nich wracać w każdej chwili. :)

      Usuń
  13. Gratuluję tak wysokiego wyniku! Bardzo chcę przeczytać ''Osobliwy dom pani Peregrire'' i może wkrótce to nadrobię,w końcu film się szykuje. :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ci zazdroszczę...dwóch tomów o pani Peregrine oraz książki o Gwiezdnych Wojnach 😊
    To był udany miesiąc,upolowałaś cudeńka! :)
    pozdrawiam! włóczykijka z marcepanowych recenzji

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie natomiast maj był bardzo ciężki, liczę że w czerwcu się podniosę. :) Zazdroszczę nowej książki Kerstin Gier.
    Pozdrawiam cieplutko!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam "Osobliwy dom pani Peregrine"! <3 Niesamowita książka :D Teraz czekam na moment, kiedy będę mogła zabrać się za jej kontynuację! Jestem też bardzo ciekawa "Silver. Pierwszej księgi snów". Jej okładka jest niesamowicie przyciągająca.
    Pozdrawiam!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontynuacja podobała mi się nawet bardziej. :) Silver faktycznie prezentuje się cudownie. Książka idealna dla okładkowych srok. :D

      Usuń
  17. Gratuluję świetnego wyniku :) Książki Riggsa trochę mnie rozczarowały - pierwszy tom fajnie się zapowiadał - tak tajemniczo, a później wszystko się zepsuło :/ Dostałam powieść przygodową, a nie tego się spodziewałam.
    Zaczytanego czerwca!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie miałam pojęcia jaka książka mnie czeka. Jedynie gdzieś przeczytałam, że to horror dla młodzieży, co od razu upewniło mnie w przekonaniu, że horroru na pewno nie otrzymam. :D Historia sama w sobie mi się spodobała, ale chyba druga część była ciekawsza.

      Usuń
  18. I tak masz lepsze wyniki ode mnie :D
    Za każdym razem, kiedy widzę gdzieś "Gwiezdne wojny. jak podbiły wszechświat?" odczuwam niesamowita chęć do wydania 50 złotych właśnie na tę książkę.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka już w praktycznie każdym sklepie jest o wiele tańsza. Więc nie ma sensu przepłacać. :)

      Usuń
  19. Gratuluję tak wspaniałego wyniku! A te zacne zbiory za bezcen - wow! Ja sama korzystam z wielu promocji, więc wiem, jak to jest być z siebie dumną z takiej okazji. Ostatnio jednak nie kupiłam żadnej książki, co jest u mnie dziwne. Popsułam się? Może. ;)
    Pozdrawiam! :)
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie niestety dwie ksiazki tylko :( Praca..praca...praca

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny wynik. Chciałabym by Silver wpadło w moje ręce, ale niestety chyba do tego nie dojdzie. Muszę się wstrzymać z kupowaniem nowych ksiązek.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wow *.* bardzo dużo stron, jestem pod wrażeniem twojego wyniku :3
    a co do zakupionych książek to przede wszystkim zainteresowała mnie ta pierwsza oraz ta, która wyszła spod pióra Kierstin Gier :) lubię tę autorkę :)
    z chęcią przeczytałabym recenzję o tej książce :)
    i wyłapałaś naprawdę niezłe promocje! też chciałabym mieć takie oko do okazji cenowych :D
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Hah, nawet nie wiedziałam ze jest ksiązką z gwiezdnych wojen na pewno spojrze na nią w księgarni! Gratuluje przeczytania tylu stron!

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo książek przeczytałaś :) Gratuluję też sporego stosiku- zwłaszcza zazdroszczę "Osobliwego domu..." ;) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow... 4,5,6 też chcę! :) Piękne nabytki! Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  26. Posępna litość za taką cenę? :D Żal by było nie wziąć :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem niezły wynik, a nawet powiedziałabym, że bardzo dobry! ;D Co do zakupionych książek, to jesteś niezłą "łowczynią promocji", za taką cenę nie kupić książki, to aż wstyd ;D Teraz tylko czekać na recenzje ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznam szczerzę, że zazdroszczę wyniku! Rzadko zdarza mi się to pisać, bo ja tam uważam, że fajnie, że ktoś wgl czyta i nie liczą się liczy, ale ostatnio mam kryzys w czytaniu, nie wiem co, brak mi czasu i... fatalnie po prostu ;p ale powtarzam sobie, że jeszcze tylko miesiąc i znowu będę miała więcej czasu ;)

    Pozdrawiam
    Rav http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo udany miesiąc pod względem przeczytanych książek, jak również zdobyczy :) Również skusiłem się na promocję na znak.com.pl - 3 za 33zł, troszkę inna niż ta, którą Ty wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Numer 4 ze zdobyczy 'osobliwy..' już mi się tytuł obił o uszy i też planuję przeczytać :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały wynik! Sama czasami żałuję, że nie mogę czytać tak wiele jak chcę (ach ta praca i nowy Wiedźmin) ale patrząc na twoją listę już sobie upodobałam kilka tytułów po które sięgnę gdy tylko zakończę "Krew i wino". Chociaż jeszcze tyle książek mam w mojej domowej biblioteczce za które się zabieram ale zawsze coś (czemu jest tak tyle wspaniałych gier?). Jednak zmotywowałaś mnie by w końcu wziąć się za swoją drugą pasję :'D

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://nobeauty-nobeast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow niezły wynik! :D Ja niestety podczas chodzenia do szkoły, w klasie maturalnej nie mialam na książki czasu, ale zaczynając wakacje z chęcią bym coś przeczytała:)
    mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję tak udanego wyniku :) Z powyższych książek najbardziej ciekawi mnie "Silver. Pierwsza księga snów", ponieważ czytałam już Trylogię Czasu tej autorki i wspominam ją bardzo pozytywnie :) Jakiś czas temu kupiłam "Rękę sprawiedliwości" również na promocji, ale niestety nie przypadła mi zbytnio do gustu za pierwszym podejściem, co było prawdopodobnie skutkiem mojej nieznajomości uniwersa Gwiezdnych Wojen. Teraz jednak, mam zamiar jeszcze raz sięgnąć po tę książkę :)
    Zaksiążkowana

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje świetnego wyniku!
    Widzę, że na Twoją półkę przybyło kilka naprawdę ciekawych pozycji. Życzę miłego czytania :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny wynik, tym bardziej, że wybierałaś raczej dłuższe historie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyprawa Skrytobójców brzmi świetnie <3
    No i Olga Gromyko - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję świetnego wyniku - tylko pozazdrościć! :) Życzę przyjemnej lektury nowych nabytków.

    OdpowiedzUsuń
  38. Z książkami jestem bardzo do tyłu i wydaje mi się, że tobie na prawdę dużo książek udało sie przeczytać. Ja chętnie sięgnęłabym po "Gwiezdne wojny". Tak, to jest coś co lubię! Wyłapałaś na prawdę ciekawe promocje. Z ciekawości chciałam odwiedzić strone znak.com, o której nigdy nie słyszałam, ale wyskoczyła mi jakaś ruska strona. Na szczęście już trafiłam na właściwą.

    Często ludzie mają problem ze zrozumieniem intencji autora komentarza, przez co powstają głupie kłótnie. Muszę przyznać, że ja też kiedyś coś źle zrozumiałam. Sześć lat temu zarzuciłam jednej dziewczynie, że to, że jest starsza nie oznacza, żeby mnie traktowała jak dziecko. Ona spokojnie mi wytłumaczyła, że chodziło jej o to, że zawsze mogę ją poprosić o radę starszej koleżanki. I nie ukrywam...po prostu głupio mi się zrobiło i ją przeprosiłam. Od tego czasu nie zarzucam nikomu rzeczy, które wynikają z braku zrozumienia.

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo dużo ksiązek, ja muszę znacznie ograniczyc ich kupowanie :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny wynik, gratuluję! Życzę równie zaczytanego czerwca ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pocałunku nie czytałam - muszę koniecznie to nadrobić
    Ilość imponująca!

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka