Filmowe nowości.

Do tej pory każdy film otrzymywał swoją osobną notkę, ale stwierdziłam, że lepiej będzie jak co jakiś czas będę wrzucać zbiorowy post, ponieważ dzięki temu więcej osób będzie mogło znaleźć coś, co ich zainteresuje. :)



Warcraft: Początek.
W fikcyjnych światach Azeroth i Draenor dochodzi do konfliktu między ich mieszkańcami: ludźmi, a orkami.

Film, którego wyczekiwałam od pierwszych plotek na temat jego powstania. Czemu? Bo od małego z fascynacją przyglądałam się jak mój wujek grał w Warcrafta, a potem sama wielokrotnie go przechodziłam. Bardzo się bałam, że ekranizacja okaże się niewypałem, ale na szczęście miło się zaskoczyłam. Postacie są świetnie wykreowane, a co najważniejsze nie są zaszufladkowane do tych dobrych, czy złych. W filmie następuje sporo zwrotów akcji, a bohaterowie ciągle muszą zmieniać strony konfliktu. Fabuła wbija w fotel i wielokrotnie zaskakuje, a efekty specjalnie sprawiają, że ma się ciarki na plecach z zachwytu. Jak najbardziej polecam ten film wszystkim maniakom takowych historii, bo na pewno się nie zawiodą. Poza tym wątki są tak jasno przedstawione, że nawet osoby, które nigdy nie miały styczności z grą, bez problemu powinny się odnaleźć w tej historii i dać się wciągnąć w wir wydarzeń. 



Tarzan: Legenda
Tarzan powraca do Kongo, aby stawić czoło kapitanowi Romowi.

Muszę powiedzieć, że za wiele od tego filmu nie oczekiwałam, a wyszło na to, że otrzymałam jeszcze mniej. Niby ładne widoki (nie mówię tylko o krajobrazach :) ), ale jednak zabrakło mi jakiegoś napięcia w tej produkcji. Wszystko toczyło się powoli i dość smętnie, a o zwrotach akcji nawet nie ma co marzyć. Nie mam nic co Alexsandra, bo naprawdę lubię go jako Erica z ,,Czystej krwi", ale mam wrażenie, że on nie potrafi stworzyć innej postaci poza tajemniczym i małomównym bohaterem, co niekoniecznie pasowało do Tarzana, który zawsze sprawiał wrażenie dość pozytywnej postaci. Jego przeciwnik, czyli Leon Rom był bardziej pogodny i mniej przerażający niż tytułowy bohater. Film oczywiście jest do obejrzenia, ale bez większych refleksji, czy zachwytów, ponieważ ewidentnie brakuje mu charakteru. Czasem również odnosiłam wrażenie, że niektóre sceny wręcz biły po oczach sztucznością i zamiast wzruszać to wywoływały lekki niesmak lub wybuch śmiechu.



Iluzja 2
Grupa magików zostaje niesłusznie oskarżona o spowodowanie katastrofy podczas Super Bowl.

Kontynuacja Iluzji nadal robi wrażenie magicznymi trikami, które są przyjemne dla oka i wielokrotnie wzbudzają podziw. Żartów i pomysłowych wątków również w niej nie brakuje, ale jednak blado wypada w porównaniu z pierwszą częścią. Większość męskich bohaterów straciła swój urok, ale za to kobieca postać w końcu ma pazur i miło się ją ogląda w akcji. Mam wrażenie, że to ten typ filmu, który na początku faktycznie potrafi szokować, zainteresować i sprawić, że widz zastanawia się nad każdym szczegółem filmu. W kontynuacji niestety nie ma już tego punktu zaskoczenia, bo wszystko co widzieliśmy w pierwszej części jest powielone w drugiej. Film na pewno nadaje się dla osób, które szukają dobrej zabawy, czy chwili rozluźnienia, bo jest to typowe kino rozrywkowe, więc nie ma sensu debatować nad sztuczkami, które przeczą prawom fizyki, czy ciągle komentować na pól sali kinowej, że wszystko jest farsą i nieprawdą. 




Ghostbusters. Pogromcy duchów
Gdy Manhattan opanowują duchy, do akcji wkracza całkiem nowa ekipa "Ghostbusters".

Powiem tak - ten film jest tak głupi, że aż śmieszny i wcale nie chodzi mi tutaj o żarty, czy typowo komediowe sceny, ale o całokształt filmu. Wszystkie postacie z recepcjonistą na czele mają taką mimikę twarzy i postawę, że nawet jak starają się być poważne to mnie rozśmieszają, a żarty...no cóż, są na dość marnym poziomie i na dodatek czasem wciskane na siłę. Sama nie wiem co sądzić o tej produkcji. Na pewno nie ma co go porównywać do klasycznych wersji, bo to całkiem inny poziom. Wydaje mi się, że jest to komedia na raz dla osób, które czasem lubią się pośmiać z głupich i żenujących filmów, które nie powalają dialogami, czy zbytnio nie zaskakują fabułą. Ja ostatnio czuję się już zmęczona tego typu filmami i jak wyszukuję komedii to jednak stawiam na takie, które śmieszą bardziej ambitnymi i błyskotliwymi dialogami. Jedno co wyniosłam z tego filmu to świadomość, że jak nie pójdzie mi w pracy to zostanę pogromcą duchów. :) 

50 komentarzy :

  1. niestety nic w moim guście :(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tak jak wyżej. Czekam na jakieś komedie obyczajowe/romantyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to marne szanse. Nie oglądam takich filmów. :)

      Usuń
  3. Warcrafta widziałam i mi się podobał, jeśli chodzi o pozostałe filmy Iluzję 2 mam w planach, ale Tarzana i Pogromców duchów raczej sobie daruje... :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie ma co tracić pieniędzy na Tarzana i Pogromców duchów. :)

      Usuń
  4. Z Twoich propozycji niestety nic, ja z utęsknieniem wypatruje jak na ekrany wejdzie "Czerwony Kapitan", ale to dopiero w sierpniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej ciekawi mnie Warcraft: początek :)/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio oglądałam dobry film z tego roku, czyli "The boy".

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio ogladałam 'Iluzja' i teraz bardzo chce obejrzeć drugą część a co do reszty to pierwsza pozycja nie spodobała mi się ani trochę ale po prostu nie mój gust. :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej interesuje mnie "Iluzja 2". Lubię takie rozrywkowe filmy.
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem najbardziej ciekawa Iluzji! Sporo moich znajomych na tym było. :)
    Pozdrawiam, Nat z natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A miałam oglądać tarzana bo myślałam że będzie jakoś ciekawie zrobiony:P ale straciłam ochote :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogladałam iluzję więc druga częśc bardzo mnie cieszy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się nowy wygląd Twojego bloga! niestety żaden z tych filmów nie wydaje mi się wystarczająco ciekawy, żeby obejrzeć. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał! :)

      Usuń
  13. Czekam na Iluzję 2. Nie mogę się jej doczekać odkąd byłam w kinie na 1 części :D Reszta też wydaje się ciekawa, jednak nie ciągnie mnie do nich na tyle aby iść do kina.

    Pozdrawiam serdecznie ^^
    Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  14. Do tej pory interesowałam się Tarzanem! Teraz nie wiem czy mam go obejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo Iluzja 2 najbardziej mnie interesuje 😊 nawet nie wiesz, jak bardzo jestem ciekawa tej części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nadal robi wrażenie sztuczkami. Mega show. :D

      Usuń
  16. "Warcraft: Początek" świetny film :D
    Idealnie wpasował się w moje gusta :) Czasami mam ochotę nawet sięgnąć po grę xd
    "Tarzan: Legenda" oj, kusi mnie ten film, kusi :D
    Czy tylko mnie zawsze denerwuje, jak ktoś czyta imię Tarzana tak, jak się pisze? Nie jestem pewna czy mnie rozumiesz, ale chodzi o to, kiedy ktoś zamiast czytać 'r-z' jako osobne literki, czyta to jako 'rz' (i wychodzi na to, że główny bohater się tarza).
    Mam nadzieję, że chociaż w pewnym stopniu jest zrozumiałe, to co napisałam xd
    Pozdrawiam Cię serdecznie :D
    Osobisty ósmy księżyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem o co chodzi. :D No niektórym się zdarza tak mówić, ale w sumie bardzo rzadko na to trafiam, wiec nawet nie robi to na mnie żadnego wrażenia. :D

      Usuń
    2. Nie jestem do końca pewna, gdzie powinnam Cię o tym powiadomić, ale tu chyba będzie okey :D
      Nominowałam Cię do LBA :D
      Więcej u mnie :)
      http://osobisty8ksiezyc.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-1-2-3.html#more
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  17. Znajomy bardzo poleca Iluzję2. Ja niestety muszę nadrobić jeszcze pierwszą część, dopiero później mogę zabierać się za kontynuację. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam starych Pogromców mimo, że patrzą na te efekty specjalne teraz dostaję ataku głupawki, ale kiedyś film mnie trochę straszył trochę śmieszył, więc sentyment jest :) nie chcę go psuć nową (zapewne marną) odsłoną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzy ostatnie z pewnością obejrzę, ale "Ghostbusters" tylko ze względu na chłopaka, który zapewne mnie zmusi ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przypomniałaś mi co koniecznie muszę obejrzeć - Tarzana! Czytałem książkę o nim i jestem mocno zafascynowany tym bohaterem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie film był takim średniakiem, a książki nie miałam okazji czytać. Może właśnie film jest bardziej zrobiony pod książkę, a ja jedynie oglądałam bajkę. :D

      Usuń
  21. Obejrzałam tylko Warcrafta i choć film mi się podobał - nie wiedzieć czemu, ale spodziewałam się ciuris więcej 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie "Iluzja 2", bo Daniel Radcliffe. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Planowałam obejrzeć Tarzana, ale jakoś mi przeszło. Natomiast jestem zainteresowana Iluzją 2. :-)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem bardzo ciekawa Tarzana, mam nadzieję, że będę miala okazję wybrać się na ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Warcraft mnie bardzo miło zaskoczył, choć mogli trochę popracować nad proporcjami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie się cieszyłam, że proporcje zostały tak przedstawione, bo widać, że mocno się trzymali gry, w której też zbroja, czy miecze były masywniejsze od postaci. :)

      Usuń
  26. Ja czekam tylko i wyłącznie na ''Zanim zgasną światła''. :D Reżyser ''Obecności'' <3 Muszę oglądnąć i to koniecznie. ;)
    Pozdrawiam! ;*
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Premiera jest w ten piątek, a ja umieściłam recenzję filmów, które już oglądałam. :P

      Usuń
  27. Nie oglądałam żadnych z tych filmów :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja z tych filmów widziałam wszystkie oprócz Warcrafta a najbardziej spodobała mi się Iluzja 2 :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsze trzy filmy mam na liście z tymi, których obejrzenie nie może czekać! :D
    Może dzisiaj Warcraft? :D
    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć Kasia! Nominowałam cię do TAGu, mam nadzieję, że może go zrealizujesz. ;) Tutaj znajdziesz więcej informacji . ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/2016/07/muszkieterowy-tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  31. "Warcraft:Początek" jest świetny! Byłam w kinie i się nie zawiodłam, polecam każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny wpis :) Ostatnio coraz częściej sięgam po różnego rodzaju seriale i filmy, więc na pewno skuszę na któryś zaproponowany przez ciebie ;)
    U mnie natomiast pojawił się post o serialu, może cię zainteresuje, zapraszam ;)
    http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie filmy w moim stylu, więc na pewno wszystkie postaram się w najbliższym czasie obejrzeć. Najbardziej ciekawi mnie Iluzja 2.
    Świetny blog! Obserwuję
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawi mnie Iluzja 2 bo pierwsza część bardzo mi się podobała. Ten film na pewno obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mimo wszystko i tak pewnie wybiorę się na tego Tarzana, tak z czystej ciekawości. Mam nadzieję, że faktycznie aż tak źle nie będzie. :/ Fajnie, że Warcraft okazał się dobry i nie skończyło się to katastrofą. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. nie, nie, nie, nie nie podobaja mi sie xD wole co innego ^^ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie też Warcraft pozytywnie zaskoczył - bałam się, że mnie rozczaruje, ale nic z tych rzeczy. Czekam na kolejną część :D Co do Tarzana - mam podobną opinię - film fajny, przyjemny w odbiorze, ale na pewno nie jest to hit, do którego będę wielokrotnie wracać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. "Warcraft" mimo, że nie grałam i kompletnie nie wiem nic w tym temacie. To chłopak wyciągnął mnie siła do kina. Nie żałuje. Świetnie zrobione :) A główny bohater Travis/Lothar mój ulubieniec.
    Pozdrawiam
    zalanykawa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem ciekawa filmu ''Iluzja 2''

    OdpowiedzUsuń
  40. That's good.
    http://www.angtiyang.com/

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka