Podsumowanie czerwca.


Czerwiec był dla mnie wymagającym miesiącem i bardzo się cieszę, że już minął. Oczywiście kilka wspaniałych momentów również się wtedy przytrafiło, a jednym z nich była wygrania w konkursie i dzięki niej w połowie lipca zaczynam upragniony staż. Jest to dla mnie ogromna niespodzianka i w sumie do tej pory nie mogę w to wszystko uwierzyć. :) W tracie sesji miewałam wzloty i upadki (jak to bywa u rasowego studenta), ale na szczęście wydawnictwa książkowe zapewniły solidną dawkę promocji, więc każde niepowodzenie wynagradzałam sobie książkami. W pewnym momencie już straciłam rachubę i dopiero podczas zbierania nowości do zdjęcia zobaczyłam jak bardzo zaszalałam. Stan przeczytanych książek niestety nie dorównuje tym zakupionym, ale i tak nie było tragedii i śmiało mogę stwierdzić, że czerwiec należał do Jakuba Ćwieka. W końcu dorwałam w bibliotece całą serię Kłamcy i mogłam sobie odświeżyć przygody Lokiego. Jak widzicie zmieniłam również wygląd bloga i w końcu jestem z niego zadowolona. :) To chyba wszystko z tych ważniejszych wydarzeń w czerwcu, a teraz zapraszam na podsumowanie:

Przeczytane:

1. ,,Misja Błazna" Robin Hobb, str 666
2. ,,Kłamca" Jakub Ćwiek, str 270
3. ,,Kłamca 2. Bóg marnotrawny" Jakub Ćwiek, str 260
4. ,,Dusza Cesarza" Brandon Sanderson, str 104
5. ,,Czas Żniw" Samantha Shannon str, 520
6. ,,Od złej do przeklętej" Katie Alender, str 453
7. ,,Kłamca 3. Ochłap sztandaru" Jakub Ćwiek, str 268
8. ,,Dreszcz" Jakub Ćwiek, str 282


Łącznie przeczytałam 2 823 stron, a moje nowości, z którymi chciałabym się zapoznać w wakacji prezentują się tak:



1. ,,Mapa czasu" Felix J. Palma - Trylogia Wiktoriańska chodziła za mną od dłuższego czasu i wręcz nie mogłam się powstrzymać, gdy zobaczyłam, że na Oczytani.pl każda część kosztuje nie całe 10zł.
2. ,,Mapa Nieba" Felix J. Palm
3. ,,Mapa Chaosu" Felix J. Palm
4. ,,Dusza Cesarza" Brandon Sanderson - cudowna historia, którą polecam każdemu. :)
5. ,,Królowie Dary" Ken Liu - w końcu książka trafiła do mnie! Nie mogę się doczekać aż ją przeczytam.
6. ,,Pamiętnik z Mrówkoszczelnej kasety" Mark Helprin - upolowałam tę książkę na wspaniałej promocji na Znak.com.pl za 8.90.
7. ,,Królowa Cieni" Sarah J. Maas - oczywiście nie mogłam sobie odmówić kontynuacji ,,Szklanego Tronu". :)
8. ,,Od złej do przeklętej" Katie Alender - pierwszy tom był przyjemnym czytadłem, więc skusiłam się na kolejny.
9. ,,Zawód: Wiedźma" Olga Gromyko - w końcu doczekałam się tego wspaniałego dnia i najlepsza książka Pani Gromyko została ponownie wydana.
10. ,,Kroniki Czarnej Kompanii" Glen Cook - promocja w Empiku 3 za 2.
11. ,,Powrót Czarnej Kompanii" Glen Cook - jak wyżej.
12. ,,Księgi Południa" Glen Cook - jak wyżej.
13. ,,Zapomniany Legion" Ben Kane - również promocja na Znak.com.pl
14. ,,Srebrny Orzeł" Ben Kane - jak wyżej.
15. ,,Grimm City. Wilk" Jakub Ćwiek - w czerwcu miałam słabość do tego autora. :)
16. ,,The Witch Hunter. Łowczyni" Virginia Boecker - promocja w Empiku -40%.
17. ,,Krocząc w ciemności" Leonie Swann - słyszałam dużo dobrego o tej pozycji, więc się na nią skusiłam, gdy zobaczyłam promocję na Świecie Książki.

51 komentarzy :

  1. Kochana, musisz koniecznie sięgnąć po 'Od złej do przeklętej', bo jest to zacna pozycja :D
    Bardzo dobry wynik czytelniczy! Mnie udało się w czerwcu przeczytać 10 książek ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'LBA #5' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com
    Życzę zaczytanych wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ,,Od złej do przeklętej" już przeczytałam i jest to wyszczególnione w notce. :)

      Usuń
  2. Plany na wakacje masz imponujące, grube te książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zazdroszczę wyniku. Sama bym chciała przeczytać Królów Dary. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od pewnego czasu bardzo mnie intryguje ta historia. :)

      Usuń
  4. Super wyniki! 8 książek to sporo - jak znajdujesz tyle czasu? Nie śpisz po nocach? :D
    Świetne wakacyjne plany. Na mojej liście również znajduje się ,,Grimm City. Wilk" :)))
    Pozdrawiam, Amelia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W maju również przeczytałam 8 książek, ale były dwa razy grubsze, więc dlatego odczuwam lekki spadek formy, ale to też przez przygotowania do sesji. :) Z tym niespaniem po nocach dobrze trafiłaś. Ostatnio w późnych godzinach najlepiej mi się czyta. :)

      Usuń
  5. Aż wstyd się przyznać, że ja przez sesję nie przeczytałam ani jednej książki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet po męczącym dniu nie potrafię nie sięgnąć po książkę i nie przeczytać chociaż kilku stron. :)

      Usuń
  6. O! Kupiłaś Glena Cooka! Bardzo miło wspominam wszystkie książki tego autora i od dawna mnie kusi by je sobie odświeżyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w domu miałam takie stare i rozpadające się wydanie (jeszcze mojego taty). Pamiętam, że zabierałam się wtedy za pierwszą część, ale byłam za młoda i odłożyłam po kilku stronach. Promocja w Empiku skutecznie mnie zachęciła, by na nowo zacząć swoją przygodę z tą serią. :D

      Usuń
  7. Myślałam, że ubiłam interes życia kupując "Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety" za 15 zł, a Ty teraz piszesz, że dorwałaś go za 9... No dzięki! :P :D
    A stosik prezentuje się całkiem imponująco.

    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czasem promocje przechodzą same siebie. :D

      Usuń
  8. Gratuluję tak wysokiego wyniku! Mi udało się przeczytać 7 książek i jest to dla mnie sporo.Z twojego stosiku czytałam Grimm City i była to książka dobra,lecz nie zachwyciła mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Królową cieni" właśnie czytam i na razie bardzo mi się podoba :D
    "Duszę cesarza" z pewnością kupię, jak pojawi się nowe wydanie "Elantris" :)
    "Trylogia Wiktoriańska" też mnie kusi i dobrze wiedzieć, że na oczytani.pl jest tak niska cena - być może się skuszę ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Osiem książek to też bardzo dobry wynik. Gratuluję. ;) Gratuluję również zdobytego stażu. Wygląd bloga jest super, naprawdę miły dla oka. ;)
    Buziaki. ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do LBA :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę zdobyczy! No i wyniku....jest spektakularny! :)
    Oby lipiec był równie udany!
    Pozdrawiam! włóczykijka z marcepanowych recenzji

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, ile cudowności:D jaki piękny stos:D gratuluje udanego miesiąca:3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jaki cudny stos *.* Same ciekawe książki. Gratuluję tak dobrego wyniku i muszę powiedzieć, że strasznie mi się podoba ten nowy szablon <3

    Pozdrawiam serdecznie ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wynik i przepiękny stos! Od złej do przeklętej jest ciekawa, chyba. ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że nieźle zaszalałaś z książkami. Ale na książki warto wydawać pieniądze :D
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaszalałaś, dziewczyno! Cudownie słyszeć, że "Zawód: Wiedźma" został ponownie wydany, bo już od dawna mam go zamiar przeczytać, ale nigdzie nie dało się go zdobyć.
    "Trylogie Wiktoriańską" także mam w planach, ale ich zrealizowanie może trochę potrwać :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam już o tej :Królowa cieni: i chcę się za nią zabrać :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam cię, że czytasz tak obszerne tomiska:) Udanych zaczytanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tomiska sprawiają największą frajdę! :D

      Usuń
  20. Wspaniałe stosiki! Kupiłaś tyle wspaniałych książek że aż mnie zazdrość bierze. :)
    Pozdrawiam!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow ! Istne szaleństwo :) Ambitne plany na wakacje. Mam nadzieję, że uda Ci się wszystko przeczytać i czekam na recenzje :D
    Pozdrawiam ! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, ile nowości, zazdro :D ja postanowiłam się trochę hamować z kupnem książek, bo nie nadązam/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze mówię, że w kolejnym miesiącu się ograniczę z kupowaniem książek, a potem wyskakuje tyle promocji i koniec z moim postanowieniem. :D

      Usuń
  23. Piękny nagłówek na blogu i wspaniałe stosy książek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, jakim cudem dajesz radę czytać tyle książek miesięcznie jednocześnie studiując? :D
    Ja już teraz zaczynam mieć coraz mniej czasu, a nie chcę nawet myśleć co się będzie działo od października :D. Chyba jedynym plusem mojego przyszłego kierunku będzie fakt, że jakiś tam blok przedmiotowy nosi nazwę literatura fantastyczna i science fiction :D

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież studia to nie jest jakiś koniec życia. Jak się umie gospodarować czasem to ma się go i na naukę i na czytanie i na robienie masy innych rzeczy. No i pozostaje jeszcze czytanie po nocach. :D

      Usuń
  25. A ja muszę powiedzieć, że świetny szablon! weszłam na bloga i pomyślałam "gdzie ja jestem? pomyliłam linki?" :DD

    Niezły czerwcowy wynik! :>

    Pozdrawiam
    Rav http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, bardzo się cieszę, że Ci się spodobał. :D

      Usuń
  26. ja przeczytałam nic z Twej listy:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Trylogię Wiktoriańska polecam! Jestem po pierwszej części i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać aż sięgnę po tę historię! :)

      Usuń
  28. Mam wielką ochotę na Czarną Kompanię - zresztą na inne książki też!
    Czerwiec faktycznie pod znakiem Ćwieka upłynął - a ja go jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wyniku! A nowości wyglądają świetnie, miłego czytania :)

    http://nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sesja wykańcza studentów, to muszę przyznać. Przez nią przez cały czerwiec nie przeczytałam żadnej książki, co jest zbrodnią niemożliwą :o ale dla ciebie gratulacje, bo to aż 8 książek! Jakub Ćwiek króluje! Jeszcze niczego od niego nie czytałam, ale widzę, że wiele osób zachwala :D.
    Widzę, że wakacyjny stosik do przeczytania iście fantastyczny. Kocham fantastykę <3. Życzę miłych wakacji i miłego czytania!

    #SadisticWriter
    http://zniewolone-trescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam patrzeć na takie stosiki - widzę że przewidziana jest fantastyczna uczta czytelnicza!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak wy to robicie że tyle czytacie? Mi się nie udaje pochłonąć aż tylu książek w jednym miesiącu, a plany... no cóż. Książek aż za dużo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo? Dobrych książek nigdy nie jest za dużo. :D To co przeczytałam w tym miesiącu to i tak niewiele, kilka wieczorów poświęconych czytaniu. :)

      Usuń
  33. Super, gratuluję wyniku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, świetny wynik, gratuluję! Mój czerwiec niestety był znacznie gorszy, ale mam nadzieję, że nadrobię to w wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny wynik! :) Ja o niecałe 1000 stron przeczytałam mniej od Ciebie, ale jestem zadowolona z wyniku :) Jak chyba wcześniej wspominałam na Twoim blogu to podoba mi się Trylogia Wiktoriańska. Po pozytywnej recenzji (nie pamiętam na którym blogu) jeszcze bardziej chcę kupić tą serię.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s Zostałaś nominowana przeze mnie do "Ośmiu najlepszych książkowych tatusiów" :D Powodzenia!
      http://loony-blog.blogspot.com/2016/07/osmiu-najlepszych-ksiazkowych-tatusiow.html

      Usuń
  36. aktualny wygląd bloga jest wspaniały ♥♥♥
    w szczególności nagłówek mnie zachwyca :3
    podziwiam cię za ilość stron, jaką czytasz miesięcznie :o brawo :P
    fajny stosik nowości :) zainteresowało mnie wiele tytułu, już lecę na lubimy czytać, żeby dowiedzieć się szczegółów :)
    dzięki za nieustanną dawkę inspiracji książkowych :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam twórczość Sarah J.Maas i właśnie niedawno skończyłam "Królową cieni". To naprawdę cudowna książka, moim zdaniem najlepsza do tej pory z całej serii. Zaskakująca i przemyślana do najmniejszego szczegółu. Mam nadzieję, że i Tobie przypadnie do gustu ;)

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka