Podsumowanie lipca + książkowe zdobycze.



 
Kolejny miesiąc już za nami. Trochę szkoda, bo lipiec zawsze był moim ulubieńcem. :) Na początku miesiąca świętowałam swoje urodziny, które zawsze oznaczają sporą liczbę nowych książek. Rozpoczęłam też staż, który sprawił, że miałam niewiele wolnego czasu, a ten który mi pozostawał całkowicie przeznaczyłam na nadrabianie czytelniczych zaległości. Blog trochę na tym ucierpiał, ale czasem tak mam, że wpadam w ciąg i poza czytaniem, albo oglądaniem seriali nic mnie już nie interesuje. W ten oto sposób ukończyłam 11 książek i jestem z tego powodu niesamowicie zadowolona, bo już dawno nie miałam tak okazałego wyniku. :) W czerwcu postanowiłam, że będę sobie powoli odświeżać ulubione tytuły, całego Kłamcę mam już za sobą i w lipcu zdecydowałam się na Wiedźmina. A jak wam minął lipiec?


Przeczytane:
1. ,,Mapa czasu" Felix J. Palma - 477 str
2. ,,Zawód: Wiedźma" Olga Gromyko - 543 str
3. ,,Wiedźmin: Ostatnie życzenie" Andrzej Sapkowski - 332 str
4. ,,Dziecko Odyna" Siri Pettersen - 644 str
5. ,,Posępna litość" Robin LaFevers - 527 str
6. ,,Ksin. Początek" Konrad T. Lewandowski - 365 str
7. ,,Mroczniejszy odcień magii" V. E Schwab - 402 str
8. ,,Dziedziczka cieni" Anne Bishop - 429 str
9. ,,Królowa ciemności" Anne Bishop - 413 str
10. ,,Zakon Mimów" Samantha Shannon - 528 str
11. ,,Ukryta Łowczyni" Danielle L. Jensen - 510 str


Razem przeczytałam 5 170 stron. :) A tak wyglądają lipcowe zdobycze:
                                                                                           




1. ,,Golem i dżin" część 1 i 2 - kilka osób polecało mi tę historię, więc się w końcu na nią skusiłam. 
2. ,,Ukryta Łowczyni"- ,,Porwana Pieśniarka" niesamowicie mi się podobała, wiec nie mogłam sobie odmówić jej kontynuacji.
3. ,,Arktyczny dotyk" - prezent urodzinowy.
4. ,,Miecze cesarza" - prezent 
5. ,,Dziecko Odyna" - od dawna ciągnęło mnie do tej historii i całkowicie przepadłam, gdy się w końcu za nią zabrałam.
6. ,,Strażniczka książek" - prezent.
7. ,,Ogień i lód" - prezent.
8. ,,Mroczniejszy odcień magii" - pozytywne opinie sprawiły, że bez zastanowienia od razu wrzuciłam tę książkę do koszyka. 
9. ,,Zakon Mimów" - pierwszy tom, którym byłam totalnie oczarowana wypożyczyłam z biblioteki, drugiego niestety nie było, więc kupiłam swój egzemplarz. 
10. ,,Mechaniczny" - prezent.
11. ,,Córka imperium" - prezent.
12. ,,Słowa światłości" - prezent.
13. ,,Droga królów" - prezent. 

46 komentarzy :

  1. Stosik wygląda bardzo imponująco :) sama przeczytałabym miecze cesarza :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! Naprawdę świetny! I przepiękne zdobycze!! ^_^ ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawód wiedźma oraz mroczniejszy odcień magi bardzo chcę przeczytać. Tak samo jak ukrytą łowczynię, ale mam ją już na półce, więc niedługo się za to zabiorę. Łoł, 5 170 stron, nieźle :) Ja przeczytałam 8 książek plus 2 zaczęłam i wyszło mi 3000 coś. Strażniczkę książek, czytałam i bardzo mi się podobała. Świetny wynik :)
    pomiedzy-wersami.blogspot.com
    Instagram: @kremciowata

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny pełen ślicznych cegiełek stos! :D Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki i przepiękne zdobycze, same perełki widzę, tylko pozazdrościć! :) Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się zdobyć Ukrytą Łowczynię i Mroczniejszy odcień magii.
    /Laura z bloga http://bukowy-dworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, jaki ten stos jest ogromny! Aż jestem ciekawa, ile ta wieża cegiełek ma centymetrów, bo wygląda naprawdę imponująco :)
    Zakon Mimów jest wspaniały, jeszcze lepszy od pierwszej części, choć ma nieco inny klimat, ja jestem absolutnie zakochana w tej historii <3 Arktyczny dotyk zaczęłam czytać, ale utknęłam w połowie - zdecydowanie za mało uroczego Rotha, nie mogę znieść tak dużej obecności Kamieniaka :< Mroczniejszy odcień magii również mam u siebie, a reszty mogę ci tylko zazdrościć.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawod wiedźma jest super. Cały cykl o Wolsze rządzi <3 Wiedźmak też fajny, szczególnie opowiadania. Dziecko Odyna - tego nie znam, ale bym chciała poznać. Co do książek o Ksinie mam dość mieszane uczucia. Reszty nie znam, ale też wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Niezły wynik w tym miesiącu. Czasami trzeba odpocząć od wszystkiego i zająć się przyjemnościami. Ja osobiśćie nie znam tytułów z twojego stosiku, ale chętnie przeczytam recenzje i może na coś się skuszę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak patrze na ten stos to aż żałuję że przestałam czytać :/
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  10. WoW stosik rewelacja i już chce recenzje :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik. Jestem ciekawa twojej opinii o "Mechanicznym". Rożnie się o tej książce mówi ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ci zazdroszczę Ukrytej Łowczyni! Ja nigdzie nie mogę dopaść :(
    Kochana, bardzo imponujący stosik i świetny wynik czytelniczy <3

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Black Ice - Becca Fitzpatrick - recenzja' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety lipiec był kiepski, jakoś przez tą pogodę ciężko było mi usiedzieć na czterech literach :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem sobą załamana.. mialam zamiar przeczytac tyle ksiazek a udało mi się tylko jedną..:/

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki cudowny stosik *.* U mnie przeczytanych było 12, ale myślę, że gdybym je ułożyła i postawiła obok twojego, to mój byłby mniejszy o jakieś dwie książki. Gratuluję tak dobrego wyniku i życzę zaczytanego sierpnia :)

    Pozdrawiam serdecznie ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry wynik i przepyszne zdobycze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stosik zakupowy <3 No i ilość książek przeczytanych przez Ciebie w lipcu robi wrażenie :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stos:) Ja jestem świeżo po lekturze "Porwanej pieśniarki" i mam nadzieję, że "Ukryta łowczyni" szybko trafi w moje ręce :)
    Pozdrawiam!
    www.lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę zarówno pozycji przeczytanych, jak i kupionych <3 Ja w lipcu przeczytałam osiem książek, a kupiłam tylko cztery, ale moja biblioteczka pęka już w szwach, więc może to i lepiej :P Życzę zaczytanego sierpnia :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wynik ♥ :) Czekam na recenzję "Strażniczki książek", ponieważ w ostatnim czasie dużo słyszałam o tym tytule :)

    Zapraszam do mnie :)
    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę Ukrytej Łowczyni i Mechanicznego. ;) No i oczywiście gratuluję pięknych wyników. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny stosik :) Gratuluję wyniku, mi się bardzo nie chce czytać w tym roku na wakacjach i przeczytałam w lipcu jedynie 5 książek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sandersona bym Ci ukradła :) Książki "Golem i dżin" też mam w planach - w bibliotece na szczęście są :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, to ja przy Tobie jestem kompletnym zerem. 7 książek to przy Tobie wstyd, ale gratulacje, tak dobrego wyniku! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lipiec to jakiś magiczny miesiąc, każdy bloger (i ja sama :D ), którego odwiedzam, pobił swój czytelniczy rekord :D
    "Droga królów" i "Słowa światłości" - czaję się na nie od dłuższego czasu, ale przeraża mnie ich objętość :D

    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile cudowności <3 Najchętniej przeczytałabym wszystkie :)
    Jak dobrze, że na półce czeka na mnie "Posępna litość" <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję tylu przeczytanych książek, a o stosiku już nie wspomnę! Zazdroszczę Ci początku przygody z Drogą królów, niezwykła powieść - sama aktualnie zaczynam Słowa światłości i aż strach pomyśleć, że nie ma jeszcze tomu trzeciego! ;)
    Zaczytanego sierpnia ♥
    medycy nie gęsi, też książki czytają!

    OdpowiedzUsuń
  28. O wow podziwiam! :) a ja muszę wziąć się w końcu za ,,Krew elfów" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jejku, jaki pokaźny stosik, zazdroszczę! Pracuję w księgarni i dużo osób skarzy się, ze "Strażniczka książek" jest dosyć słaba :(/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wynik, gratuluję!
    Stosik kupionych książek również prezentuje się cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wyniku :)
    Nie czytałam żadnej z tych powieści,ale bardzo mnie kusi Wiedźmin.''Ogień i lód'' też chętnie bym przeczytała.Pierwszą część mam już za sobą i była naprawdę ciekawa. :)
    Pozdrawiam!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oba stosiki cudne! Z przybyłych książek polecam bardzo "Drogę królów". :3 Sama muszę wreszcie zdobyć "Zakon mimów".

    Pozdrawiam gorąco!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
  33. Imponująca ilość książek. Którą z nich najbardziej polecasz? ;)

    Pozdrawiam,
    http://www.whatkingalikes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Łołołoooł *0* Stosik prezentuje się niesamowicie!
    Przy takiej ilości przeczytanych książek wypadam co najmniej marnie XD
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wyniku! Nawet nie wiesz jak ja bym chciała mieć tyle czasu na czytanie! A "Dzieckiem Odyna" jestem od jakiegoś czasu bardzo zainteresowana i chyba zakupię sobie tę książkę :)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję wyników w czytaniu i cudownych książkowych prezentów oraz zakupów. ;) Oby sierpień był jeszcze lepszy. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki prześliczny stosik :o
    Dużo z tego to prezenty, więc nie wydałaś dużo na te cuda :o
    Też tak chcę! :D

    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West z Heavy Books (u mnie akcja #czytamcopolskie)

    OdpowiedzUsuń
  38. Łohoho, sporo tych książek. Gratuluję wyniku. Czekam na przesyłkę z Wolhą Redną, bo nie mogę doczekać się tej książki, a idzie do mnie już ponad miesiąc i dojść nie może.
    Szanuję za Wiedźmina.
    Ze stosu zdobyczy najchętniej ukradłabym Ci wszystko. Czuję, że nie zawiodłabym się na żadnej z tych lektur.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. O matko! Sanderson, jaka to cegła! "Ogień i lód" mam i zakochałam się w okładce *-* a co do książek z Galerii Książek, zacieram łapki i czekam na promocje sierpniową :D
    Będą zakupy, będzie łowczyni <3
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję wyniku :)
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. No nieźle :D Ja nie mogę się zabrać za Wiedźmina, chociaż planuje go już od jakiegoś roku..

    OdpowiedzUsuń
  42. O widzę, że lipiec miałaś niezły gratuluję wyniku i powodzenia w sierpniu! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam za soba Ogień i lód i zapraszam na moja recenzję.

    A jestem bardzo ciekawa Ukrytej Łowczyni i Porwanej Pieśniarki. Książki już zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdobycze i niesamowity czytelniczy wynik w lipcu! Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie grubasne ksiazki! Ja nie moge ! Do tego te zdobycze kilka sama bym przygarnela. uwazaj bo Cie odwiedze we snie i zgarne stosik xD ladny lipiec naprawde! podziwiam! pozdrawiam! :)

    PS: potrzbuje ludzi dobrej woli do wypelnienia ankiety do magisterki. Zajmie Ci to max 10 min. Jak sie zatnie odswiez. Bede wdzieczna. http://www.interankiety.pl/i/9pEdz3LP

    OdpowiedzUsuń
  46. "Golem i dżin" to bardzo sympatyczna historia (szkoda, że wydana w dwóch tomach, ale co zrobić - chyba tylko polować w antykwariatach), mam nadzieję, że ci się spodoba. :) Momentami może i trochę naiwna, ale wątek poszukiwania/odkrywania własnej tożsamości i motyw Innego dobrze wyszły.

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka