Podsumowanie sierpnia + stosik.


Cześć wszystkim! Kolejny miesiąc za nami. Sierpień był dla mnie mocno zapracowanym miesiącem, więc niestety przyjemności zeszły na dalszy plan. Nie był ani zaczytany, ani bogaty w książkowe zakupy, więc przejdę od razu do mojego skromnego podsumowania. :)

Przeczytałam:
1. ,,Strażniczka książek" Mechthild Gläser, str 392

2. ,,Córka imperium"  
3. ,,Batman: Hush - część 1" Jeph LoebJim Lee, str 120
4. ,,Kuzynki" Andrzej Pilipiuk, str 296
5. ,,Kłamca 4. Kill'em all" Jakub Ćwiek, str 320

Łącznie wychodzi 1 504 str. 


Wszystkie książkowe nowości zostały upolowane na promocjach, więc tym razem portfel nie płakał. Bardzo się cieszę z tego powodu, bo we wrześniu będzie tyle wspaniałych premier, że chyba nie będę potrafiła się powstrzymać przed ich natychmiastowym kupnem. ;) Stosik prezentuje się tak:

 

1. ,,Szaleństwo elfów" - książkę dostałam praktycznie za grosze, a brakowało mi tej części na półce.
2. ,,Dziedziczki" - promocja -40% w świecie książki.
3. ,,Księżniczka" - jak wyżej.
4. ,,Kuzynki" - jak wyżej.
5. ,,Czas Żniw" - drugi tom kupiłam miesiąc temu, więc wypadało zaopatrzyć się w pierwszy.
6. ,,Clovis LaFay: Magiczne akta Scotland Yardu" - jedyna książkowa nowość z sierpnia, która mnie zainteresowała.
7. ,,Taniec ze Smokami część 1" - okazja na świecie książki skusiła mnie do uzupełnienia serii.                                                                                                                    

  

42 komentarze :

  1. Najbardziej jestem ciekawa Twojej opinii na temat "Czasu żniw", więc będę czekać na Twoją recenzję :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świat Książki rządzi! Batman. Hush jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zacny stosik. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 książek to też dobry wynik! :D Ach, Świat Książki :D To moja ulubiona księgarnia ^_^ ^_^ I oo, Szaleństwo elfów! Strasznie lubięęęę tę serię! ^_^ ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Świat książki rządzi! :D Ja jeszcze nie zabrałam się za tę serię ale obiecuję szybko ją nadrobić! :)

      Usuń
  5. Czas żniw mnie zaciekawił :* Czekam na cos więcej :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik *.* Gratuluję wyniku, bo jest naprawdę dobry. U mnie były zaledwie dwie przeczytane książki, także ten, no...

    W każdym razie pozdrawiam i życzę zaczytanego września ^^
    Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik :) Czekam na opinię Clovisa, ciekawi mnie jak Ci się spodoba :)
    Zaczytanego września!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam Clovisa i bardzo mi się podobał. Mam w planach Czas żniw, o którym słyszałam dużo dobrego.
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stos interesujący, a i 5 książek na czas letni to dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, szkoda że nie skorzystałam z tej promocji w świecie książki :D Chciałabym przeczytać "Kuzynki" :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. "Clovis LaFay..." to świetna książka, wiktoriańska Anglia, magia i tajemnice rodem z Sherlocka, mam nadzieję, że Tobie również się spodoba :) Czekam na opinię "Czasu Żniw", właśnie zastanawiam się, czy zakupić tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Motywujesz mnie tyloma przeczytanymi pozycjami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawi mnie seria Pilipiuka :d Clovisa warto przeczytać. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie sierpniowe nowości też za bardzo nie interesowały, ale we wrześniu mój portfel już na pewno będzie płakał, nawet nie próbuję się oszukiwać ;)
    Gorąco polecam ci Czas Żniw, ja uwielbiam tę serię i jak na szpilkach czekam na tom trzeci, niezwykle odświeżająca seria ze wspaniałym pomysłem. Właśnie rozpoczynam swoją przygodę z Ćwiekiem, wypożyczyłam pierwszą część Kłamcy i zobaczymy, co z tego wyniknie.

    Book by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas Żniw już dawno mam za sobą. Po prostu najpierw miałam egzemplarz z biblioteki, a teraz kupiłam własny, bo bardzo polubiłam tę historię. :) Ćwieka bardzo lubię i to już moje odświeżenie Kłamcy. :D

      Usuń
  15. Śliczny stosik, zazdroszczę Ci! :D "Strażniczka książek" i "Batman: Hush" czekam na recenzję, bo te książki bardzo mnie interesują. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja Strażniczki książek już jest na blogu. :) A Batmana wrzucę jak powróci do mnie mój komiks. :D

      Usuń
  16. Nie czytałam nic ani ze stosika, ani z tych pozycji, które przeczytałaś w sierpniu, ale też mam na półce Czas żniw, który czeka na swoją kolej.
    Pozdrawiam! :P

    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam nic ani ze stosika, ani z tych pozycji, które przeczytałaś w sierpniu, ale też mam na półce Czas żniw, który czeka na swoją kolej.
    Pozdrawiam! :P

    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięć książek to bardzo dobry wynik! Zaczytanego września ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam się, że nie kojarzę tych książek.
    5 książek to świetny wynik. Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wynik!
    Ta "seria" Dziedziczki, Kuzynki... wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy tom bardzo mi się spodobał. Można powiedzieć, że to taka typowo kobieca fantastyka. ;)

      Usuń
  21. Bardzo dobry wynik, ja też przeczytałam w sierpniu 5 książek :D Ahh Czas Żniw zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje ;) Ja przeczytałam 20, sama nie wiem jak i kiedy :D Czas żniw jest cudowny!

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  23. "Taniec ze smokami" to jedna z najlepszych części sagi :D Po "Clovis LaFay..." z pewnością sięgnę, bo połączenie XIX wiecznej Anglii z magią brzmi bardzo interesująco :)
    Zaczytanego września!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię Pilipiukowy cykl o kuzynka, jestem ciekawa jak Ty go odbierzesz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam szczerze że żadnej z tych książek nie znam i nigdy o nich nie słyszałam jednak chciałabym przeczytać "Księzniczka" "Kuzynki" :)
    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne wyniki, a stosik genialny! Czekam na Twoją opinię po przeczytaniu Clovisa, od dłuższego czasu zastanawiam się nad tą książką i zastanawiam się, jak Tobie się spodoba :)
    Pozdrawiam, bukowy-dworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też sobie kupiłam Clovisa, pewnie przepłaciłam, bo w empiku, ale nie mogłam się powstrzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  28. z przeczytanych podoba mi sie jedna a ze zstosika bym Cie okradla xD pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie czytam Clovisa LaFay i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wynik! "Taniec ze smokami" u mnie już przeczytany, teraz czekam tylko na to aż Martin wyda kolejne tomy, tylko nie wiem, czy się doczekam ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ,,Córka Imperium'' mnie coraz bardziej przekonuje, więc myślę, że już niedługo po nią sięgnę..
    Również uwielbiam fantastykę! Będę tu wpadać częściej! Całkiem niezłe książki recenzujesz:)
    Pozdrówka!
    Matrix25 :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja się obkupiłam, a nie miałam czasu dokończyć nawet jednej książki, masakra..
    Mam nadzieję, że jesień będzie o wiele bardziej owocna, bo te pozycje na mojej biblioteczce kuszą :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie jakoś nigdy za bardzo nie ciągło do amerykańskich komiksów o superbohaterach. Batman, Spiderman... to chyba nie dla mnie. Żadnej książki nie czytałam :P dlatego się nie wypowie m :) Życzę udanej lektury!
    Pozdrawiam!
    www.lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nadchodzi ciekawy wrzesień! Mimo, że żadnej książki nie czytałam. Jednak kusi mnie tytuł dziedziczki.
    Pozdrawiam,
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wyniku! Stosik zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Całkiem niezły wynik. :) I w dodatku piękny stosik zdobyczy. Ja także mam oba tomy ,,Czasu żniw", jednak jak na razie jeszcze się za nie nie zabrałam. Słyszałam o nich wiele dobrego, więc mam nadzieję na naprawdę dobrą lekturę. :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń

GeekBooks © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka